Nee en het was ook niet rationeel om het Reichstag in brand te steken, om een eigen schip op te blazen in de golf van Tonkin, om de USS Maine op te blazen, om een bom te laten ontploffen in een trein in Bologna om 'Pearl Harbor' gewoon te laten gebeuren enz.enz.enz.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Volgens de realisten wil iedereen meer macht, dus dat is louter rationeel. Het is echter niet rationeel om een aantal vliegtuigen je eigen torens in te sturen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Nee en het was ook niet rationeel om het Reichstag in brand te steken, om een eigen schip op te blazen in de golf van Tonkin, om de USS Maine op te blazen, om een bom te laten ontploffen in een trein in Bologna om 'Pearl Harbor' gewoon te laten gebeuren enz.enz.enz.
En het was nog minder rationeel van de jappanners om tijdens de slag om Midway gewoon bommen en torpedos op het dek van hun vliegdekschepen te laten liggen, maar toch deden ze het, met fatale gevolgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Nee en het was ook niet rationeel om het Reichstag in brand te steken, om een eigen schip op te blazen in de golf van Tonkin, om de USS Maine op te blazen, om een bom te laten ontploffen in een trein in Bologna om 'Pearl Harbor' gewoon te laten gebeuren enz.enz.enz.
De Japanners hebben expres de oorlog verloren zodat ze later een grondwettelijk verbod op oorlogsvoering zouden krijgen, waardoor ze van de zogenaamde peace dividend konden profiteren gedurend de hele KO!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En het was nog minder rationeel van de jappanners om tijdens de slag om Midway gewoon bommen en torpedos op het dek van hun vliegdekschepen te laten liggen, maar toch deden ze het, met fatale gevolgen.
Kortom: er worden wel eens fouten gemaakt. Of was ook dat onderdeel van het complot?
Dat moet haast wel, ze hadden immers van te voren al bedacht dat ze het niet langer dan een jaar tegen de VS konden uithouden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De Japanners hebben expres de oorlog verloren zodat ze later een grondwettelijk verbod op oorlogsvoering zouden krijgen, waardoor ze van de zogenaamde peace dividend konden profiteren gedurend de hele KO!!!!!
Wat een gruwelijk complot!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De Japanners hebben expres de oorlog verloren zodat ze later een grondwettelijk verbod op oorlogsvoering zouden krijgen, waardoor ze van de zogenaamde peace dividend konden profiteren gedurend de hele KO!!!!!
Wat een gruwelijk complot!
quote:Komt allemaal door de reptielen van het Vaticaan.
quote:Tja, onder die omstandigheden kan het waarnemingsvermogen wel zijn aangetast, denk je niet? Wat zou je ervan denken als ze hadden gezegd dat "het geluid leek op dat van een olifant"? Dat er een olifant het WTC is ingevlogen?
Die conspiracyidioten blijven er toch hardnekkig in geloven wat je ze ook voorlegt.
quote:Dat komt omdat de corporations samen met het Vaticaan en de trilaterale commissie me hebben gebrainwashed.
quote:Ik ben niet zo thuis in jullie belevingswereld, maar laatst hoorde ik een theorie die ik best plausibel vond: The Patriots zouden achter de aanslagen zitten, om de bouw van een revolutionair wapensysteem te rechtvaardigen, het zou gaan om "The Most Advanced Weapon Mankind Has Ever Seen". Codenaam Metal Gear.
Conclusie: Complotten zijn belachelijk en bestaan niet en zullen ook nooit plaatsvinden. Iedereen die in een complot gelooft is compleet getikt en niet voor rede vaatbaar.quote:Ze hebben het expres in gamevorm gegoten, zodat we denken dat het fictie is, snap het dan!
Edit. Wat is de MAJ commissie?
Tuurlijk bestaan complottenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef 6833-228 het volgende:
Conclusie: Complotten zijn belachelijk en bestaan niet en zullen ook nooit plaatsvinden. Iedereen die in een complot gelooft is compleet getikt en niet voor rede vaatbaar.![]()
Ze stonden er dus wel op, zoals in eerdere topics is aangegeven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:42 schreef duymelijntje het volgende:
Ze stonden niet eens op de pasagierslijst!!
In het pentagon zijn resten van een 757 gevonden, er zijn ongeveer 50 getuigen die het vliegtuig hebben zien vliegen richting het Pentagon, waarvan een deel 'm in het Pentagon heeft zien vliegen, de vlucht is verdwenen. Als die Boeing niet in het Pentagon is gebleven, waar is die dan wel gebleven (daargeeft de conspirancytheorie weer geen antwoord op)quote:En over het pentagon.. waar de fuck is het vliegtuig en waar zijn de resten van het vliegtuig,
Dat is weliswaar waar, in het officiële verhaal zitten gaten. In de conspirancytheorieën zitten echter geen gaten, maar gapende kloven (zoals bv. waar die Boeing is gebleven, of hoe de terroristen het WTC zo wisten te raken dat de geplaatste explosieven niet tot ontploffing zijn gekomen. Dat is pas toevallig!!quote:Het officiele verhaal is echter ook een conspiracy theorie,, want veel dingen zijn niet bewezen, dus ook een theorie..
Complotten bestaan alleen aan de kant van degene die jij als vijand ziet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan complottenIk hoorde laatst iets over een stel rare islamieten die met vliegtuigen aanslagen pleegden om hun opties in vliegtuigmaatschappijen te verzilveren.
Van der Lubbe.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Nee en het was ook niet rationeel om het Reichstag in brand te steken
Zo ging het niet.quote:om een eigen schip op te blazen in de golf van Tonkin
Oververhitting.quote:om de USS Maine op te blazen
He he, je hebt er een.quote:om een bom te laten ontploffen in een trein in Bologna
Ook dat is niet waar.quote:om 'Pearl Harbor' gewoon te laten gebeuren
meneer geloofd hitlers versie, duidelijkquote:
ok nu neem ik jou echt niet serieus meer.quote:Ook dat is niet waar.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
meneer geloofdt hitlers versie, duidelijk
Ik zal het op m'n CV zetten.quote:ok nu neem ik jou echt niet serieus meer.
handig dat je jezelf al voor lul zet met zon non argument. bedankt!quote:
zet er ook maar bij dat je het moeilijk hebt met nadenken.quote:[..]
[..]
Ik zal het op m'n CV zetten.
Ach, dommer dan ''jij gelooft Hitler!!!!!!11111'' kan ik het echt niet maken, hoe ik het ook probeer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
handig dat je jezelf al voor lul zet met zon non argument. bedankt!
Nee, sorry, ik kan dat soort dingen prima zonder begeleiding af. Maar ik ben blij dat jij onder toezicht staat, anders heeft Donner straks weer wat uit te leggen.quote:zet er ook maar bij dat je het moeilijk hebt met nadenken.
mischien dat je nog ergens een maatje hebt dat je de volgende keer bij het reageren op een post helpt met dit probleem.
OMGquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zit in verbazing.johan_de_with
en ik maar denken dat je mischien nog wel intellect bezat.
in de 2e wereldoorlog werden idioten als jij door het verzet neergetrapt.
en dat je de waarheid omtrent pearl harbor zo glashard ontkent is enkel zielig te noemen..
logisch dat je heilig in the war against terror geloofd, je weet zo te zien echt niet beter.
Wat een zwaktebodquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga jou niks meer uitleggen, en daarnaast is het al een waste of time dat ik nu nog op je inga, dus daar stop ik bij deze ook mee.
jahoor tuurlijk, geen zin in een discussie met een figuur waar niet mee te discuseren valt (want ik ken die gek al langer) is een zwaktebod?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
OMG![]()
Gast, hij vraagt je om jouw visie omtrent die gebeurtenissen, en jij komt met een 'fraai' staaltje ad hominem aanzetten?
[..]
Wat een zwaktebod![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |