morgen ja? Netjes!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik voorspel morgenavond een goeie situatie met kans op grootschalig onweer in Nederland... wacht straks estofex nog maar even af, maar ik denk dat die hetzelfde denken
Deze even downloaden, bestandje opent dan Google Earth met die layer, bij het afsluiten zeggen dat je het wil opslaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Klonk het volgende:
@ skippybal, kun je uitleggen hoe je dat in google hebt gekregen ?, ziet er tof uit.
Nacht is een groot woord, afgelopen uurtjes bedoel jequote:Op woensdag 17 mei 2006 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Afgelopen nacht eindelijk neerslag, 8.8 mm!
jah, za-lig is het gewoonquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:46 schreef Klonk het volgende:
de straten zijn nat, de lucht is koel en het ruikt heerlijk buiten
ja, de lucht is hier eindelijk een beetje ontstoftquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:46 schreef Klonk het volgende:
de straten zijn nat, de lucht is koel en het ruikt heerlijk buiten
Vandaar dat ik het postte; daarop was nog helemaal niets te zien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Morrigun; www.buienradar.nl is je held!
Hier is het grijs en koel. En nog steeds stoffig, want er is nog geen druppel gevallen!
Misschien omdat het niet (genoeg) regende?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het postte; daarop was nog helemaal niets te zien.
Mijn planten buiten kunnen wel wat nat gebruiken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Code 1 van Estofex is wat verder uitgebreid, tegen de NL grens. Kom maar met die onweersbuien
[afbeelding]
nou hup, sluit je slang aan op de kraan en sproeien maarquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:14 schreef Drugshond het volgende:
Mijn planten buiten kunnen wel wat nat gebruiken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik voorspel morgenavond een goeie situatie met kans op grootschalig onweer in Nederland... wacht straks estofex nog maar even af, maar ik denk dat die hetzelfde denken
@ maniack28: strax heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Code 1 van Estofex is wat verder uitgebreid, tegen de NL grens. Kom maar met die onweersbuien
[afbeelding]
ja, en je hoefde zelf niet eens te wassenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:42 schreef DemonRage het volgende:
't was vannacht ook al van m'n auto geregend... zag er al een stuk beter uit.
Verdikkemme, rond diezelfde tijd hoorde ik ook iets dat op onweer leek, maar ik kon het niet goed plaatsen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mij hoor ik gerommel? Nog meer Tukkerland bewoners?
Hebben we nog F16's op vliegbasis Twente, of zijn ze al gevlogen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Verdikkemme, rond diezelfde tijd hoorde ik ook iets dat op onweer leek, maar ik kon het niet goed plaatsen.![]()
Vanmiddag vlogen ze een stuk of 10 keer over Vriezenveen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben we nog F16's op vliegbasis Twente, of zijn ze al gevlogen?
die staat op buienradar.nl. Zijn twee aparte plaatjes. Om direct linken te voorkomen, gok ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:05 schreef Gappie het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee waar het groene achtergrondje is gebleven want land voor moet stellen?
dan werkt et iig wel.. want je hebt er geen f*ck aan zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
die staat op buienradar.nl. Zijn twee aparte plaatjes. Om direct linken te voorkomen, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |