er komen natuurlijk ook alleen maar mannenquote:
in Arnhem schijnt de zon anders nog aardig, maar het is wel harder gaan waaien ( adelante heeft ramen en deuren tegenover elkaar heeft geopend)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, hier maar weer verder. De wind is er dus bijgekomen, en echt zonnig zoals gisteren is het al helemaal niet meer.
Ja, ramen en deuren staan hier ook open.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
in Arnhem schijnt de zon anders nog aardig, maar het is wel harder gaan waaien ( adelante heeft ramen en deuren tegenover elkaar heeft geopend)
Ja daar wel, hier alleen wat dikke druppelsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Klonk het volgende:
flinke regenbui in Venlo
Moet studeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef Adelante het volgende:
In Arnhem begint het alleen maar zonniger te worden
nou, het is prima. ik heb alles in huisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Aan die radar te zien zal het midden gedeelte van NL het inderdaad wel droog gaan houden vanmiddag .. Zuid en Noord Holland zullen flink wat water krijgen de komende uren zo te zien ..
vertel opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, het is prima. ik heb alles in huis![]()
ooh.. ik moest nog wat spulletjes hebben. Die heb ik gehaald.quote:
Hier niet (Best) en net in Veldhoven ook al niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Er vallen in Eindhoven wat druppeltjes
Het waren ook maar enkele druppeltjes..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:56 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hier niet (Best) en net in Veldhoven ook al niet.
M'n moestuin heeft water nodig. Wat een ellende.![]()
Er ontstaan buien nèt achter Eindhoven gezien de trekrichting.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef Weerman het volgende:
De buien schieten nu uit de grond lijkt wel.
[afbeelding]
Ten westen van Apeldoorn zit een klein pittig buitje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:45 schreef Party_P het volgende:
Hier knallen de wolken de lucht in. Ten oosten van apeldoorn net bloemkolen, trekken helaas naar het oosten, maar.....de wind begint ineens op te steken en het typische "er-komt-slecht-weer-luchtje" is er. Je voelt het, je ruikt het
klopt, ik weet niet precies welke bui ik hier over me heen kreeg, maar ging wel even aardig doorregen, erg grote druppenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:52 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ten westen van Apeldoorn zit een klein pittig buitje.
Dat is de ozon.quote:
In Keulen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ACT-F het volgende:
In de verte hoor ik onophoudelijk gedonder. Waar gaat het flink te keer?
Duurt niet lang meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Klonk het volgende:
en het zonnetje schijnt alweer een uurtje in Venlo
Helaas niet.. omdat er geen onweer isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Weerman het volgende:
Kan niemand plaatjes schieten van 't onweer?
Kijk nu naar de bewoners van Venlo
Wij houden de warmte.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, op de radar gaat alles ten Z voorbij
het was wat gerommel, ondertussen schijnt de zon weer, alleen in het oosten een wat donkere luchtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef Weerman het volgende:
Kan niemand plaatjes schieten van 't onweer?
Kijk nu naar de bewoners van Venlo
Arnhem meldt zon, paar druppels en beetje onweer... het komt er aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, die warmte is leuk en al.. maar onweer is leuker!
Hier precies eender, alleen dat benauwde is hier nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Hier niets aan de hand. Zon schijnt nog steeds en het is lekker benauwd...
Klopt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben benieuwd, van wat ik zie op buienradar.nl gaat alles ten Z van Eindhoven langs.
Inmiddels is het een flinke buien-cluster geworden. Hier blijft het vast droog.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels helemaal dichtgetrokken hier. mooie donkere lucht en onweer. Meeste lijkt nog ten Z van Maastricht te zitten (daar zie ik wat flitsen).
Onweer zit toch zo ongeveer overal om me heen, merk ik nu. Aan de andere kant van de Sint Pietersberg (Belgische kant dus) zit ook aardig watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Inmiddels is het een flinke buien-cluster geworden. Hier blijft het vast droog.
Bookmarkedquote:
Wah.. da's echt een hele gekker slingerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Wat een bizarre buienlijn... boven België onstaat een "staart" die in de lengte oostwaarts beweegt. Daar gaat heel veel water vallen!
Jij wel, ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:24 schreef Klonk het volgende:
regen in Venlo, voor het eerst een flinke hoeveelheid, was tijd ook de straten waren geel van pollen
Idd. Het geflits en gedonder is ook minder intensief.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
de pitten boven België zijn aan het inzakken nu
regen lijkt volgens de radarbeelden niet in de buurt te zitten ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Drugshond het volgende:
Aparte lucht boven Eindhoven... maar ik verwacht er niet veel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |