Dat kan hier zelfs gratis en zapbaar!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:46 schreef Sugar het volgende:
En een diepere betekenis dan "wij als actrices van middelbare leeftijd die peuters spelen, hebben er zélf in elk geval erg veel lol in" heb ik echt niet kunnen ontdekken, bix.![]()
Das wel weer het totaal tegenovergestelde van hier. Hier is het om de haverklap "ik kijk tegen je navel aan!" als ik een topje aan heb en buk om iets te pakkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:06 schreef texelonia het volgende:
ach wees blij.. micha zou het niets uitmaken/opvallen als ik de hele dag in een jutezak rondliep![]()
`quote:
Niemand, toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:01 schreef Igraine het volgende:
En wie zegt dat je alleen maar hip kan zijn als je slank bent?![]()
mijn voeten zijn van jongs af aan vergroeid geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Mijn voeten schelen bijna 3 maten met elkaar. De kleinste heeft een hele hoge wreef, bijna geen hiel en een hele hoge wreef. Beetje misvormd dus
bekendquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb dan geen moeilijke voeten, maar wel een moeilijke smaak, en dat is ook knap lastig
`quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
bekend![]()
en dan ben ik ook nog krenterig voor mezelf
Is ook mijn standaard oufit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:
Dat heb ik bijna altijd aan M@xbriljante keuze
![]()
Je gaat pas over een week weg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |