Dat kan hier zelfs gratis en zapbaar!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:46 schreef Sugar het volgende:
En een diepere betekenis dan "wij als actrices van middelbare leeftijd die peuters spelen, hebben er zélf in elk geval erg veel lol in" heb ik echt niet kunnen ontdekken, bix.![]()
Das wel weer het totaal tegenovergestelde van hier. Hier is het om de haverklap "ik kijk tegen je navel aan!" als ik een topje aan heb en buk om iets te pakkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:06 schreef texelonia het volgende:
ach wees blij.. micha zou het niets uitmaken/opvallen als ik de hele dag in een jutezak rondliep![]()
`quote:
Niemand, toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:01 schreef Igraine het volgende:
En wie zegt dat je alleen maar hip kan zijn als je slank bent?![]()
mijn voeten zijn van jongs af aan vergroeid geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Mijn voeten schelen bijna 3 maten met elkaar. De kleinste heeft een hele hoge wreef, bijna geen hiel en een hele hoge wreef. Beetje misvormd dus
bekendquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb dan geen moeilijke voeten, maar wel een moeilijke smaak, en dat is ook knap lastig
`quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
bekend![]()
en dan ben ik ook nog krenterig voor mezelf
Is ook mijn standaard oufit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:
Dat heb ik bijna altijd aan M@xbriljante keuze
![]()
Je gaat pas over een week weg toch?
Dit voldoet compleet aan je eisenpakket!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:16 schreef Lois het volgende:
Ik heb echt moeite met sandaaltjes vinden. Ik wil dichte tenen, en dichte hielen (ik heb idd iets met blote hielen) en dan ook nog bandjes en sluitingen zonder metaal.
Ik heb het zoeken al jaren geleden opgegeven
Ik heb mooie ecco schoentjes gekocht, Karin vond ze onwijs kakkerig, dus die kunnen goed naar kantoor.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:02 schreef m@x het volgende:
Ik heb een beetje een vergelijkbaar probleem met Bonprix hoor. Ligt niet aan de lingerie dus
Bah, wat verveel ik me
ik ook....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:02 schreef m@x het volgende:
Ik heb een beetje een vergelijkbaar probleem met Bonprix hoor.
en dat ookquote:Bah, wat verveel ik me
Ik? Treiteren? Nooit! Zou niet durvenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:39 schreef Belana het volgende:
Zeg M@x, zat jij mij daar een beetje te treiteren? nee toch he?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef moussy het volgende:
Ik gá gewoon uitslapen!! En bijtrekken na getut en gemierenneuk van Toosie dr verjaardag
met cola proost zo lullig ..quote:
Ik proost met mijn zelfgemaakte shake van ananassap, aardbeien en banaanquote:
oe!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:56 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik proost met mijn zelfgemaakte shake van ananassap, aardbeien en banaan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Leah het volgende:
Mouss, gefeliciteerd met je grote dochter! heeft ze het afgezien van je schoonfamilie wel leuk gehad?
Dat zei ik tegen Hub toen Freek het hele vliegtuig op stelten zettequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk altijd maar zo: die mensen op vakantie zien mij nooit meer
Ja, of alles weg laten zuigen. Of ons gewoon weer aanmelden bij de Dieetclub.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:04 schreef piglet het volgende:
![]()
Ik ben bang dat het bij mij het zelfde liedje zal zijn![]()
Maar hoe gaan we dat aanpakken voor volgend jaar dan? Inschrijven voor Make me beautiful ofzo?
Nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:04 schreef piglet het volgende:
Maar hoe gaan we dat aanpakken voor volgend jaar dan?
Aiiii wat erg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen Hub toen Freek het hele vliegtuig op stelten zette. Het was echt te erg voor woorden, en dit jaar gaan we weer
.
't Is een proces, echt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:12 schreef piglet het volgende:
Leah, ik ben bang dat ik dat nog even niet kan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef bixister het volgende:
dacht het wel ja, zijn er elders ook ministeries?
Dat zou hier wel even lekker zijn hoor. Maar kan me voorstellen dat er weinig van je overblijft als het zo door gaat want echt dik was je toch al niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier vliegen de kilo's er echt af en doe er niets aan, is overgens ook niet alles hoor.
nee mocht niet klagen schommelde altijd beetje tussen 38/40 soms een uitschieter naar 42quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou hier wel even lekker zijn hoor. Maar kan me voorstellen dat er weinig van je overblijft als het zo door gaat want echt dik was je toch al niet.
Volgens mij is dat er maar 1.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Igraine het volgende:
Nee het is bij station Ln van NOI
Je moet wel meteen voor een jaar lid worden daar, dat je het weetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef m@x het volgende:
Binnenkort ga ik sporten (he bah) en dan wordt het vast wel beter. Er is hier in de buurt een sportschool geopend waar je voor 15,95 per maand onbeperkt kan sporten.
Ik weet het, een mooie stok achter de deur. Zit jij daar ook?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Je moet wel meteen voor een jaar lid worden daar, dat je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |