Mên I just love high testosterone levelsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag tieten hebben Ledzep, bitch tits, here i come !![]()
Deal!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
45 euro omdat jij het bent.
(ook voor de rest hier in het forum)
klopt niet, probeer deze eens http://www.lingerie-ohlala.be/beha-meter.aspquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de omtrek ter hoogte van den tepels was, afgerond, maar het blijkt de omtrek onder de borst te zijn.
Dan heb ik A105quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
klopt niet, probeer deze eens http://www.lingerie-ohlala.be/beha-meter.asp
als je (bv) omtrek 90 onder borst ingeeft komt er geen 90..
![]()
Guttegut het is weer weekend hoor. Weet je mamma eigenlijk wel dat je dan als vrouw verkleed gaat stappen?quote:
Mail is verzonden, kijk maar wat je ermee doet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef ivosnivo het volgende:
Ik handel nergens in, ik probeer het morgen nog een keer en anders mag je hem hebben voor 45 euro. Tis 4,5 kilo. Ff kijken wat de verzendkosten zijn. Het is een emmer van de hercules-fitness site. ivotje @ punkass . com
De mail is al 6 min onderweg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mail is verzonden, kijk maar wat je ermee doet!
Zolang het +/- 4,5kg blijft blijft mijn bod staan
Ik dacht alquote:
geef die emmer maar aan mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef MegaMarc het volgende:
tvp kan gvd maandag pas weer trainen.
gaat wel goed de laatste tijd. ik deed altijd hetzelfde rijtje oefeningen voor een bepaalde spiergroep. nu wissel ik oefeningen en herhalingen af en ik groei harder.dank voor die tip!
dan een vraagje over voeding/shakes:
Ik ben een endomorph en heb dus erg snel een buikje. Dit haat ik. Wat is een goede manier om toch te groeien, maar niet teveel buik te kweken?
Van een vriend een emmer shake-poeder gekregen. "Massive Waight Gainer" Maar hij is een echte ectomorph. Is zijn shake nou een goede voor mij of kan ik beter andere halen?
Ik blijf dit weekend thuis en ga aan het bier op de bank naast 'mamma'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Guttegut het is weer weekend hoor. Weet je mamma eigenlijk wel dat je dan als vrouw verkleed gaat stappen?
In de winter gewoon bulken (dan valt dat buikje toch niet op onder een dikke trui) en in de zomer flink cutten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef MegaMarc het volgende:
wat is dan wel de beste manier?
heel veel zit er trouwend niet meer in hoor. was 2kg is nog 700gram van over...
Geweldige oefeningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Devlinsect het volgende:
De 'pistol'? Never heard of it.
goegled: wtf? Op één been squatten? Poeh.
reps natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ga het ook is proberen.
8 reps? 8 kilo? Ik nie weet waar jij over hept.
Ja logisch aangezien mijn squat goddome nog 25 kilo achterloopt op deadlift. Misschien ben ik onbewust 'bang' voor het gewicht in mijn nek oid, though ik ga gewoon net zolang door tot ie op 150 staat, al kots ik de halve gym onder.quote:
ik vond de deadlift met 45kg veeeel minder zwaar dan de squat met 45 kg. Over paar weken eens kijken waar de max ergens ligtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja logisch aangezien mijn squat goddome nog 25 kilo achterloopt op deadlift. Misschien ben ik onbewust 'bang' voor het gewicht in mijn nek oid, though ik ga gewoon net zolang door tot ie op 150 staat, al kots ik de halve gym onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |