Ja maar m'n OP is baggerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:08 schreef wyccie het volgende:
Maar ik vind jouw TT zo mooi!
Nee wel de Swingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:14 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het Belgen zijn.
Ken je trouwens Nescio in Nijmegen?
quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:28 schreef Ole het volgende:
Die rechter is Henny Vrienten. duhhh...
Joost Belinfante.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Marijke Howeler ofzo?
En dit is natuurlijk niet Marijke Höweler, maar Marga MInco.quote:
Oei, dit klinkt me allemaal iets te ingewikkeld. Nieuwsgroep? Nero? Avi-file?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:28 schreef NoSigar het volgende:
(misschien valt dit antwoord tegen)
Downloaden uit nieuwsgroep; en in mijn geval zet ik hem om met Nero zodat ik de avi-file kan branden en bekijken op herschrijfbare DVD zodat de aflevering op TV komt in glorieus breedbeeld.
En in december koop ik wel weer de serie op DVD, net als altijd. Hoewel ik de eerste reeks nog op vhs-video gekocht heb.
\quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oei, dit klinkt me allemaal iets te ingewikkeld. Nieuwsgroep? Nero? Avi-file?![]()
Hmm, ik wacht wel geduldig totdat de Vara verder gaat met uitzenden.
Ooit.![]()
U gebruikt usenet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
\
Daar was ik al bang voor. In de praktijk valt het erg mee hoor.
Gezien het eind van vorige verhaaltje:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Andy, ik ben benieuwd welk vervoermiddel ik in je volgende verhaaltje krijg![]()
I shall arise from the flamesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien het eind van vorige verhaaltje:
[afbeelding]
Je bent echt een demon dus. Verklaart direct je ondertitel.quote:
Opgelostquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut help eens even in dit topic:
De grote radio-en TV-kwis # 23
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent echt een demon dus. Verklaart direct je ondertitel.
quote:You will obey me while I lead you
And eat the garbage that I feed you
Until the day that we don’t need you
Don’t got for help...no one will heed you
Your mind is totally controlled
It has been stuffed into my mold
And you will do as you are told
Until the rights to you are sold
Die tekst? Dat is een stukje "I am the slime" van Zappa over het fenomeen televisie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt zwart
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Simone Walraven?
Nope, wel een presentatricerinnetje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Pernille La Lauw?
Nee, minder bekend hoewel uit een hele bekende familie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Anniko van Santen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
catherine keener
Ik heb haar al een hele tijd niet meer op tv gezien, dus ze zal geen Talpa-vrouwtje zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n Talpavrouwtje?
Of juist wel, ik kijk zelden naar Talpaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb haar al een hele tijd niet meer op tv gezien, dus ze zal geen Talpa-vrouwtje zijn.
Lifestyle, het laatste wat ik van haar kan vinden is Beauty en Zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat voor programma's deed ze?
Nope. Ze is familie van Jaap, Michael, Chiel en Maarten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Mariska Hulscher?
En Marga natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ze is familie van Jaap, Michael, Chiel en Maarten.
Zal ik het maar zeggen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm nu de voornaam nog...
Da's goed. Dan kan ik daarna boodschappen gaan doen.quote:
Beryl van Praag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Da's goed. Dan kan ik daarna boodschappen gaan doen.
Tja dat vraag ik me ook af..... ik ga hem even opzoeken en opnieuw opslaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is je icoontje gebleven Diaan?
Nee. Wel bestaan er allerlei verwantschappen tussen meneer en Wiesenthal.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
En die van jou Wiesenthal?
Een Nederlander die het concentratiekamp overleefd heeft?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee. Wel bestaan er allerlei verwantschappen tussen meneer en Wiesenthal.
Correct.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Die foto, dat is nou Marijke Höweler of moet ik zeggen, was Marijke Höweler.
Ja, dat ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Nederlander die het concentratiekamp overleefd heeft?
Dat is goed, Scrutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjonnie Jaakke
Goh...hoe heet ze ook al weer.quote:
Kom maar op hoor, Dollequote:
Niet echt. Hij geeft mensen een contract en als hij ze zat is ontslaat hij ze weer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Jaakke vrienden?
Nee hoor, zei je gedagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je weer weg Pos?
Okay. Dan doe ikquote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:20 schreef sooty het volgende:
Jesper "De Vlo" Olsen.
Klopt ookquote:Momenteel getroffen door een hersenbloeding.
Ja wat triest hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:20 schreef sooty het volgende:
Jesper "De Vlo" Olsen.
Momenteel getroffen door een hersenbloeding.
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tellsellfitnessmongool Tony Little?
Och, die belg natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze meneer ging een dag of wat geleden een stukje wandelen.
Voorlopig niet veel meer. De rest van z'n leven zal-ie wasknijpers maken overdag en hopelijk 's nachts tot bloedens toe verkracht worden door een paar forse negersquote:
Hans van Themsche. Komt uit een hele leuke familiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hans nog wat
In België heb je ook veel leuke familiesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hans van Themsche. Komt uit een hele leuke familie![]()
![]()
Houden zo. Hij had er geen eens moeite mee om een kind van 2 overhoop te schieten.....quote:
Het Journaal wordt s'nachts toch ook wel herhaald?quote:
Hier zo met name 50 Centquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert Nesta Marley
"I went downtown" afgelopen donderdagavond. Uit bijna alle kroegen en voorbijrijdende auto's hoorde je z'n muziek
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bob Marley.
Kinky reggae is ook zo'n lekker nummer.Ze zouden zijn muziek ook veel vaker op de radio moeten draaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert Nesta Marley
"I went downtown" afgelopen donderdagavond. Uit bijna alle kroegen en voorbijrijdende auto's hoorde je z'n muziek
quote:
Als ik hier op vrijdagavond over straat loop hoor ik alleen maar 50 Cent muziek uit alle passerende auto's.quote:
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Kinky reggae is ook zo'n lekker nummer.Ze zouden zijn muziek ook veel vaker op de radio moeten draaien.
Stoned fm?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshop![]()
Er is op de kabel wel één of ander klein zendertje die allemaal hele leuke en obscure reggae draaien
Ik stond een keer op een mooie zomerse dag aan de Schiekade in Rotterdam ter hoogte van een tramhalte waar twee Big Black Mama's stonden te wachten. Ik had Buena Vista Social Club aanstaan en de ramen open. Die twee dikke dames gingen meezingen en dansenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik hier op vrijdagavond over straat loop hoor ik alleen maar 50 Cent muziek uit alle passerende auto's.
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshop![]()
Ze hebben er ook spacecake hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerDus dan heb je er weinig te zoeken
Je lust geen koffie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerDus dan heb je er weinig te zoeken
Nou Scrut het is misschien raar maar vroeger, bv in de Happy Family (Steve Brown zn zaak trouwens) op de overtoom, kon je geen koffie in de coffeeshop krijgenquote:
Wel scrambled eggs met rattenkeutels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef pos het volgende:
[..]
Nou Scrut het is misschien raar maar vroeger, bv in de Happy Family (Steve Brown zn zaak trouwens) op de overtoom, kon je geen koffie in de coffeeshop krijgen
Nee deze meneer leeft nog. Hij is een tachtiger inmiddels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef pos het volgende:
Abe?
quote:
Ja natuurlijk. De Coerver methodequote:
quote:
Idd, vreselijk. Zal blij zijn als de dag komt dat hij niet meer mag fluiten.quote:
Die vind ik lekker en witte ook...lust geen rode en paarsequote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
David Endt
Leuke ventquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt
M'n buurjongen van vroeger, trouwens
Wij moeten samen een zak winegums kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef pos het volgende:
[..]
Die vind ik lekker en witte ook...lust geen rode en paarse
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij moeten samen een zak winegums kopen![]()
Wat een mazzelpik zeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt
M'n buurjongen van vroeger, trouwens
Zeker...kwam altijd in de buurtkroeg.quote:
Nee David natuurlijk. Iedereen wil toch naast Pos wonen.quote:
OKquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
De Maluku's Denny en Simon.
Welneequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee David natuurlijk. Iedereen wil toch naast Pos wonen.
quote:
Een speler van Barca die met zijn landgenoten het WK voor de zoveelste keer gaat winnen. ?quote:
Een speler, scooty?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:57 schreef sooty het volgende:
[..]
Een speler van Barca die met zijn landgenoten het WK voor de zoveelste keer gaat winnen. ?
Het sprekende paard.quote:
Niet als een Arsenalspeler deze week hem tactisch doormiddens schopt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:57 schreef sooty het volgende:
[..]
Een speler van Barca die met zijn landgenoten het WK voor de zoveelste keer gaat winnen. ?
Die ken ik zelfs, Ronaldinhoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef pos het volgende:
Scrut???? Je hebt je toch niet verslikt in een winegum he...
Dat mag je niet wensenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet als een Arsenalspeler deze week hem tactisch doormiddens schopt.![]()
Ik dacht dat jij Garrincha The Greatest vond?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Die komt in het rijtje van Basten, Garrincha, Platini, Zico en Di stefano.
Cruijff pele en maradona blijven nog even onbereikbaar.
Hoezo niet? Arsenal de CL en NL de wereldtitel. Mooi toch?quote:
Michels en....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ken ik zelfs, Ronaldinho
[afbeelding]
Pyl waarschijnlijk.quote:
Als je van mooi voetbal houdt is het toch niet leuk als Ronaldinho niet mee zou doen aan het WK?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo niet? Arsenal de CL en NL de wereldtitel. Mooi toch?
Ik voor Feyenoord. Wij weten niet wat mooi voetbal is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je van mooi voetbal houdt is het toch niet leuk als Ronaldinho niet mee zou doen aan het WK?
Tuurlijk maar geen hond kent hemquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Garrincha The Greatest vond?
Ik heb wel een boek over hem gelezen maar nooit beeldmateriaal van hem gezien.quote:
Michael van Praagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
Rinus kent iedereen maar de andere is Jaap van Praag de vader van../..
Ik heb alle WK's op Video ooit opgeomen van eurosport. Je weet niet wat je ziet. Maar goed dat geloof je wel denk ik klik maar eens op z'n biografie dat is uniekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek over hem gelezen maar nooit beeldmateriaal van hem gezien.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
Rinus kent iedereen maar de andere is Jaap van Praag de vader van../..
Niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Henri Dunant?
Ik zal morgen eens kijken of er fragmentjes van hem te downloaden zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alle WK's op Video ooit opgeomen van eurosport. Je weet niet wat je ziet. Maar goed dat geloof je wel denk ik klik maar eens op z'n biografie dat is uniek
Dat klinkt een stuk beterquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Sjakie.
Acteur, Scrut?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Kinky reggae is ook zo'n lekker nummer.Ze zouden zijn muziek ook veel vaker op de radio moeten draaien.
Ik hoef het al niet meer te raden.... maar ik zie mijn icoontje gewoon. Zien de anderen hem ook niet trouwens?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
HoiJe hebt nog steeds geen icoontje maar weet jij wie de vader van Chiel en Marga was?
Nee, Diaan...kruisjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoef het al niet meer te raden.... maar ik zie mijn icoontje gewoon. Zien de anderen hem ook niet trouwens?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mn profiel even opnieuw ingesteld... is het nu beter?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Thijs Libregts
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mn profiel even opnieuw ingesteld... is het nu beter?
Een playmobil-kapsel noemt TH datquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
De zus van Darth Vader aan die helm op haar hoofd te zien.
Dat wordt een laat ontbijt op bed voor jouquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm net te laat.... was twan naar bed brengen![]()
Dat hoop ik wel voor onszelfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt een laat ontbijt op bed voor jou![]()
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Mia Farrow?
Dat is juist de bedoelingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt een laat ontbijt op bed voor jou![]()
Laten maken hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een tekening gemaakt op je werk?
Mia it isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Mia Farrow?
Tuurlijkquote:
Waarom betwijfel je een feit?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die staart van die man, dat kán toch niet?
En die sik al helemaal nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die staart van die man, dat kán toch niet?
Kijk eens aan. Heb je iets vanavond gezien dan?quote:
Ze heeft vanavond wel wat gezien, maar geen darts...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Heb je iets vanavond gezien dan?
Nee ik heb vanavond niets van darts gezien, maar gisterenavond een heel klein stukje bij het zappen... toen ben ik gaan slapen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Heb je iets vanavond gezien dan?
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond wel wat gezien, maar geen darts...![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb vanavond niets gezien, maar gisterenavond een heel klein stukje
Oh ja, dat kon natuurlijk ook.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb vanavond niets van darts gezien, maar gisterenavond een heel klein stukje bij het zappen... toen ben ik gaan slapen.![]()
Je bent goedquote:Op zondag 14 mei 2006 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Higuita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |