Hier zo met name 50 Centquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert Nesta Marley
"I went downtown" afgelopen donderdagavond. Uit bijna alle kroegen en voorbijrijdende auto's hoorde je z'n muziek
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bob Marley.
Kinky reggae is ook zo'n lekker nummer.Ze zouden zijn muziek ook veel vaker op de radio moeten draaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert Nesta Marley
"I went downtown" afgelopen donderdagavond. Uit bijna alle kroegen en voorbijrijdende auto's hoorde je z'n muziek
quote:
Als ik hier op vrijdagavond over straat loop hoor ik alleen maar 50 Cent muziek uit alle passerende auto's.quote:
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Kinky reggae is ook zo'n lekker nummer.Ze zouden zijn muziek ook veel vaker op de radio moeten draaien.
Stoned fm?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshop![]()
Er is op de kabel wel één of ander klein zendertje die allemaal hele leuke en obscure reggae draaien
Ik stond een keer op een mooie zomerse dag aan de Schiekade in Rotterdam ter hoogte van een tramhalte waar twee Big Black Mama's stonden te wachten. Ik had Buena Vista Social Club aanstaan en de ramen open. Die twee dikke dames gingen meezingen en dansenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik hier op vrijdagavond over straat loop hoor ik alleen maar 50 Cent muziek uit alle passerende auto's.
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker naar de coffeeshop![]()
Ze hebben er ook spacecake hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerDus dan heb je er weinig te zoeken
Je lust geen koffie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden, rook dat niet meerDus dan heb je er weinig te zoeken
Nou Scrut het is misschien raar maar vroeger, bv in de Happy Family (Steve Brown zn zaak trouwens) op de overtoom, kon je geen koffie in de coffeeshop krijgenquote:
Wel scrambled eggs met rattenkeutels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef pos het volgende:
[..]
Nou Scrut het is misschien raar maar vroeger, bv in de Happy Family (Steve Brown zn zaak trouwens) op de overtoom, kon je geen koffie in de coffeeshop krijgen
Nee deze meneer leeft nog. Hij is een tachtiger inmiddels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef pos het volgende:
Abe?
quote:
Ja natuurlijk. De Coerver methodequote:
quote:
Idd, vreselijk. Zal blij zijn als de dag komt dat hij niet meer mag fluiten.quote:
Die vind ik lekker en witte ook...lust geen rode en paarsequote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
David Endt
Leuke ventquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt
M'n buurjongen van vroeger, trouwens
Wij moeten samen een zak winegums kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef pos het volgende:
[..]
Die vind ik lekker en witte ook...lust geen rode en paarse
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij moeten samen een zak winegums kopen![]()
Wat een mazzelpik zeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef pos het volgende:
[..]
Klopt
M'n buurjongen van vroeger, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |