Tong zit telkens in zijn oog te spuwen denk ik..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer de Uil heeft een zenuwtic? Een vuiltje in z'n oog? Een beroerte gehad?
Nee, tong heeft het opgenomen en gaat het later kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
is iedereen dan klaar met WIDM kijken?
Heb jij het wel al gezien?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
is iedereen dan klaar met WIDM kijken?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
JA!
wat een mooie aflevering he
een van de beste afleveringen ooit
Ik moet bekennen dat ik pas de laatste 2 edities (lees: jaargangen) fanatiek gekeken heb, maar deze vond ik veeeeeeeel spannender en beter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
JA!
wat een mooie aflevering he
een van de beste afleveringen ooit
Het 2e en 3e programma kun je natuurlijk totaal niet vergelijken met de 1e en ook niet met de 4e. Totaal ander soort programma's. In tegenstelling tot een Dancing with the stars of Temptation Island zit Wie is de mol? wel ingenieus in elkaar. Mooi concept, maar ieder zijn of haar smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Tokay het volgende:
Wie is de Mol, Dancing with the Stars, Temptation Island, Expeditie Robinson......
Het gaat allemaal aan mij voorbij. Heerlijk!
Ja ze hebben het met veel respect weergegeven, maar ook hoe elke aflevering begint... dat het aan haar wordt opgedragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
maar alles bij elkaar, te weten dat die aflevering op 2 april is opgenomen en FH die op 3 april is overleden.
en de manier waarop iedereen over haar praat en dan het einde van de uitzending, echt heel mooi gedaan
Zeeën van tijd hou je dan inderdaad over...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Tokay het volgende:
Wie is de Mol, Dancing with the Stars, Temptation Island, Expeditie Robinson......
Het gaat allemaal aan mij voorbij. Heerlijk!
ja dat gaf wel een extra lading aan deze serie natuurlijk dat zij overleden is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
maar alles bij elkaar, te weten dat die aflevering op 2 april is opgenomen en FH die op 3 april is overleden.
en de manier waarop iedereen over haar praat en dan het einde van de uitzending, echt heel mooi gedaan
Italiaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Fransoos ?
Dan moet-ie wel voor- dan wel tegenstander van de maffia zijn. Meer smaken heb je daar niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef pos het volgende:
Italiaan
O, daar gaat het mij niet eens om joh. Ik ben gewoon blij dat ik geen televisieseries volg!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Het 2e en 3e programma kun je natuurlijk totaal niet vergelijken met de 1e en ook niet met de 4e. Totaal ander soort programma's. In tegenstelling tot een Dancing with the stars of Temptation Island zit Wie is de mol? wel ingenieus in elkaar. Mooi concept, maar ieder zijn of haar smaak natuurlijk.
Ik volg (volgde nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, daar gaat het mij niet eens om joh.Ik ben gewoon blij dat ik geen televisieseries volg!
Op The Sopranos na dan, maar dat wordt nu even niet uitgezonden.![]()
Die volg ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik volg alleen WIDM, ER en PE.
verder kijk ik 24 mee met vriendin.
maar gelukkig wordt het dus snel minder
Elke maandagmorgen op Internet, zo goed als live, het zesde seizoen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, daar gaat het mij niet eens om joh. Ik ben gewoon blij dat ik geen televisieseries volg!
Op The Sopranos na dan, maar dat wordt nu even niet uitgezonden.![]()
Waar? Hoe?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Elke maandagmorgen op Internet, zo goed als live, het zesde seizoen!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef pyl het volgende:
Luciano Moggi. Die kijkt vast ook naar The Sopranos.
quote:Maffiapraktijken bij Juventus
Het Italiaans voetbal davert op zijn grondvesten. De voetbalbond start een onderzoek op naar mogelijke frauduleuze praktijken van de manager van Juventus. Er bestaat een vermoeden dat de directeur van Juventus bemiddeld zou hebben bij de aanstelling van scheidsrechters bij een aantal wedstrijden van de Oude Dame.
De kranten Corriere Della Sera en Gazetta dello Sport wisten gesprekken op de kop te tikken tussen Luciano Moggi en oud-scheidsrechter Pierluigi Pairetto. Moggi speelde aan Pairetto door welke scheidsrechters hij wou bij wedstrijven van Juventus. De afgetapte gesprekken dateren van twee jaar geleden.
Er dreigt nog een groter schandaal. Pairetto was lid van de scheidsrechterscommissie van de UEFA. Moggi zou ook bij een aantal Europese wedstrijden bemiddeld hebben in de aanstelling van de scheidsrechters.
Uit de opgenomen gesprekken blijkt bovendien dat Luciano Moggi afspraken maakte met AC Milan. Manipulatie van journalisten en de beïnvloeding van de transfermarkt horen er ook bij.
De Italiaanse voetbalwereld reageert geschokt op de berichten. Juventus wil zo snel mogelijk af van Moggi. Directeur Giraudo zit ook op de wip.
McQueen staat er op zijn tombstone. Die wist altijd wel raad met maffiosi.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Da's Steve "Towering Inferno" Queen.
Steve "Bullit" McQueen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Of Steve "Prefab Sprout" McQueen, naar voorkeur.
Briljant albumquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Of Steve "Prefab Sprout" McQueen, naar voorkeur.
(misschien valt dit antwoord tegen)quote:
Ik ook niet. Kon niet slapenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zoals iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |