Elke maandagmorgen op Internet, zo goed als live, het zesde seizoen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, daar gaat het mij niet eens om joh. Ik ben gewoon blij dat ik geen televisieseries volg!
Op The Sopranos na dan, maar dat wordt nu even niet uitgezonden.![]()
Waar? Hoe?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:50 schreef NoSigar het volgende:
Elke maandagmorgen op Internet, zo goed als live, het zesde seizoen!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef pyl het volgende:
Luciano Moggi. Die kijkt vast ook naar The Sopranos.
quote:Maffiapraktijken bij Juventus
Het Italiaans voetbal davert op zijn grondvesten. De voetbalbond start een onderzoek op naar mogelijke frauduleuze praktijken van de manager van Juventus. Er bestaat een vermoeden dat de directeur van Juventus bemiddeld zou hebben bij de aanstelling van scheidsrechters bij een aantal wedstrijden van de Oude Dame.
De kranten Corriere Della Sera en Gazetta dello Sport wisten gesprekken op de kop te tikken tussen Luciano Moggi en oud-scheidsrechter Pierluigi Pairetto. Moggi speelde aan Pairetto door welke scheidsrechters hij wou bij wedstrijven van Juventus. De afgetapte gesprekken dateren van twee jaar geleden.
Er dreigt nog een groter schandaal. Pairetto was lid van de scheidsrechterscommissie van de UEFA. Moggi zou ook bij een aantal Europese wedstrijden bemiddeld hebben in de aanstelling van de scheidsrechters.
Uit de opgenomen gesprekken blijkt bovendien dat Luciano Moggi afspraken maakte met AC Milan. Manipulatie van journalisten en de beïnvloeding van de transfermarkt horen er ook bij.
De Italiaanse voetbalwereld reageert geschokt op de berichten. Juventus wil zo snel mogelijk af van Moggi. Directeur Giraudo zit ook op de wip.
McQueen staat er op zijn tombstone. Die wist altijd wel raad met maffiosi.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Da's Steve "Towering Inferno" Queen.
Steve "Bullit" McQueen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Of Steve "Prefab Sprout" McQueen, naar voorkeur.
Briljant albumquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Gellius het volgende:
Of Steve "Prefab Sprout" McQueen, naar voorkeur.
(misschien valt dit antwoord tegen)quote:
Ik ook niet. Kon niet slapenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zoals iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |