De plinten raken op hun plaats (wees gerust, ze worden nog geplamuurd en geschilderd
![]()
)
![]()
Verstekzagen met deze metabo zaagtafel (
![]()
):
![]()
et voila, de plintenshizzle is done.
![]()
![]()
(nog maar eens zeggen dat de plinten uiteraard niet zo blijven maar knalwit worden voor mooi contrast. Het houtwerk (deuromlijsting, ruit) is ook nog niet af)
Oplettenden onder u hebben al gezien dat het een afgewerkt deurgat wordt, en geen deur. En ook dat de knopkes en stopcontacten in orde zijn natuurlijk.
Nu nog even zien naar de moluurkes aan de plafond. Eerst maar es een verstekbak zoeken.
edit 2:
Ook es een filmpke gemaakt. (DivX, kunt ge het niet afspelen dan zult ge codecs moeten downloaden, maar wie kan er vandaag de dag geen divx afspelen
![]()
)
http://users.telenet.be/MMach/Fitnessroom/KleinKamerke.zipDingen om op te letten:
-de couleurkes uiteraard
-de geluidsdemping. Die muziek speelt in de kamer eronder (de mijne dus,en staat daar zo luid dat ge niet naast de boxen kunt staan zonder oorpijn. Boven hoort ge het relatief stil dankzij de vloer.
-de nu nog onnauwkeurige afwerking van het houtwerk en de overgang tussen de kleuren (dat wordt later gedaan met een fijn penseeltje)
-het belachelijk coole geluid van die zaagtafel.
-en er ligt daar een moluurke vanboven op het venster, nog niet vastgemaakt, maar ge kunt toch al een beetje een voorstelling maken van hoe het gaat worden.
En voor de volledigheid, zo zag die kamer er 2.5 weken geleden uit:
http://users.telenet.be/MMach/Fitnessroom/P1110627.zip ![]()
(dat was al nadat het plafond eruit gepleurd was dus e.)
edit 3:
Zo, en daarmee eindigen we de 3 weken van full time werken.
![]()
Vanaf morgen begin ik te blokken, dus het zal een paar weken rustig blijven (al kan ik niet uitsluiten dat ik af en toe 's avonds nog wat ga doen, maar dat is niet de bedoeling).
De kamer is nu nog niet helemaal af, ik zou zeggen 98% af. Hetgeen nog moet gedaan worden: scheidingslijnen tussen verschillende kleuren uitzuiveren, wat witte plekjes wegdoen, het houtwerk proper proberen krijgen, moluurkes vanboven nog doen, er hangt al 4m van de 14, en natuurlijk de toog. De toog moet ik nog ontwerpen in SolidWorks voor ik eraan begin, dus dat wordt nog heel wat werk.
Toch zou ik zeggen: mission accomplished
Vanaf maandag begin ik ook met de fitness (5dagen, 2dagen rust, trainen voor massa) voor minstens 4 maanden, daarna zie ik nog.
[ Bericht 8% gewijzigd door MMach op 21-05-2006 19:48:40 ]