Kzeg ook niet dat je de glazen schappen zelf moet maken, die kan je evengoed in de gamma, brico, etc... gaan kopen. En je hebt ook dikkere glazen, dus niet zo breekbaarquote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef MMach het volgende:
De vuile glazen moeten maar gewoon naar beneden :p. Anders moet ik nog een waterafvoer en een waterleiding tot boven leggen...
Glazen schappen, mja, dat kan ik zelf niet echt bewerken, en zal wss wel heel duur zijn (en breekbaar) en mijn budget is beperkt.
+er komt nogal veel electrisch gerief in die bar, dus water enzo in de buurt lijkt me niet veilig.
Ik neem ook aan dat je vooral sterke drank gaat serveren? Want een bak bier past niet in die kleine koelkast van jouquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:49 schreef MMach het volgende:
Ik vrees dat dik krasvast glas al zeer duur gaat zijn, zeker als je er zoveel van nodig hebt. Budget is prioriteit 1, dus hoe mooi het ook zou zijn, het valt af.
En 1 keer in de week nekeer met een bakje glazen naar beneden lopen is nu niet echt een onoverkombaar iets. Leidingen leggen daarentegen![]()
De 2de primerlaag zit er op:
[afbeelding]
Als deze nog eens gaat geschuurd worden zal het volgens mij wel strak genoeg zijn.
Binnen een uurje of 2 als de verf al wat droger is het effect van de rode lampjes testen, ik ben benieuwd.
Vooral omdat bij je signature nog altijd bar /fitness staatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef MMach het volgende:
Er zit geen deur in en een raam, wat denk je zelf
En de fitnessactiviteiten worden verschoven naar zolder ofzo, di wordt gewoon een bar, maar de topictitel is nog dezelfde enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |