Ik kan geen mirakels te weeg brengenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
nette foto. Misschien iets te krap aan de rechterkant. en ook het uitgebeten wit van haar linkerarm (voor de kijkers dan) vind ik niet helemaal geweldig.
Een prachtige foto, van eem hele mooie vrouw.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier weer een foto van Bloody Lotte, ik heb met schuifjes van mijn scanner gespeeld en em wat blur gegeven en sepia gemaakt.
[afbeelding]
Oeh, dank je!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef dreeske het volgende:
[..]
Een prachtige foto, van eem hele mooie vrouw.
Ik hoop dat er nog mooie foto's volgen!
tevens een tvp
Eerlijk te zeggen vind ik het niet echt een mooie foto..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier weer een foto van Bloody Lotte, ik heb met schuifjes van mijn scanner gespeeld en em wat blur gegeven en sepia gemaakt.
[afbeelding]
Mijn oor ziet er niet raar uit door de sepia, ik heb nou eenmaal rare oren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Eerlijk te zeggen vind ik het niet echt een mooie foto..
Het oor van BL ziet er raar uit.
heb je hem ook in een niet sepia versie ?
Al sinds mijn 14e. Maar het past in het thema, vandaar.quote:
Wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:06 schreef -Marjo- het volgende:
Kwam er nog een centrale plek om alle foto's neer te zetten? Ze zijn nu verdeeld over een aantal topics en dat eigenlijk best jammer...
hehe ze zijn retescherp. dus wazig? nope niet echt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Zijn ze zo wazig uit de camera gekomen, of is dat nabewerking? Als het het eerste is: zonde. Als het het tweede is: ik vind deze blur helemaal niks. Het model verdient absoluut beter!
heb met mijn portragon lens geschotenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
wat voor lenzen heb je dan gebruikt? ik vind ze nogal apart... zacht.. en sommigen hebben niet zo mooie chromatische abberaties...(nummer 3 heeft een blauwe zweem net boven haar schouders, kraag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |