Maar dan val je toch gewoon op vagina's?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Geen recht op? Haha! Ik vind vrouwen fijner dan mannen. Ik heb inderdaad niets met piemels, meer met vagina's aangezien dat nu eenmaal een onderdeel van de vrouw is.
Je doet het nu voorkomen alsof je een keuze hebt, en die keuze gemaakt is na een rationele afweging. Welnu, dat is onzin. Ik heb ook nooit bedacht op vrouwen te vallen, dat gaat vanzelf, en er komt ook geen verandering in ook al kan ik ze wel eens schieten met hun verdomde kromme logicaquote:Door mannen als jij, weet ik weer waarom ik lesbisch ben.
Je valt niet op een geslachtsdeel. Laat ik het zo uitdrukken: doordat ik op vrouwen val, wordt ik niet geil van een man en dus ook niet van zijn pik! Ik hoop dat dat nu duidelijk is.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dan val je toch gewoon op vagina's?
[..]
Je doet het nu voorkomen alsof je een keuze hebt, en die keuze gemaakt is na een rationele afweging. Welnu, dat is onzin. Ik heb ook nooit bedacht op vrouwen te vallen, dat gaat vanzelf, en er komt ook geen verandering in ook al kan ik ze wel eens schieten met hun verdomde kromme logica.
Ja, of je kunt zeggen dat lesbo's niet op konthaar vallen. Misschien gaat het ons niet om de vagina, maar juist om het ontbreken van een dikke bos bilbegroeiingquote:Op maandag 15 mei 2006 10:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Uit het feit dat je alleen valt op mensen met een bepaald geslacht kun je afleiden dat dat kennelijk een essentieel selectiecriterium is. Derhalve val je daar dus blijkbaar op.
Pssttt.... hij zit zich helemaal een stijve te lachen hoor. Als niet gewilde man is het volgens mijquote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Foxxy het volgende:
Door mannen als jij, weet ik weer waarom ik lesbisch ben.
Als niet gewilde man is het fijn een pot op de kast te krijgen? Dat hebben ze bij mij nog nooit geprobeerd. Meestal willen ze me juist in bed krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt.... hij zit zich helemaal een stijve te lachen hoor. Als niet gewilde man is het volgens mijom een pot op de kast te krijgen. Gewoon meespelen, dan hebben we allemaal een beetje pret
Maar waarom word je geil van een vrouw? Omdat ze een vrouw is! En waarom is ze een vrouw? Omdat ze een vagina heeft, en geen penis. Dus dan moet je wel op vagina's vallen. Je valt immers niet op leuke vrouwen met een penis.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Je valt niet op een geslachtsdeel. Laat ik het zo uitdrukken: doordat ik op vrouwen val, wordt ik niet geil van een man en dus ook niet van zijn pik! Ik hoop dat dat nu duidelijk is.
Ok.quote:En die opmerking over het lesbisch zijn: natuurlijk was dat geen keuze. Die opmerking was 'bij wijze van spreken'.
Kijk, je maakt het belachelijk, maar je kunt geen vrouw zijn zonder vagina. Dus als je op vrouwen valt moet je wel op vagina's vallen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of je kunt zeggen dat lesbo's niet op konthaar vallen. Misschien gaat het ons niet om de vagina, maar juist om het ontbreken van een dikke bos bilbegroeiing
Of zouden we op borsten vallen (en niet op het ontbreken ervan), of vallen we op een onbegroeide kin & bovenlip, vinden we ronde billen lekkerder dan billen met kuiltjes. Nu ik erover nadenk: ik denk dat ik op lange nagels valhebben mannen meestal niet
Wat hebben we toch veel selectiecriteria
Jij ook, dus we trekken in elk geval aan het zelfde paardquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kijk, je maakt het belachelijk
Onzin. Als het te ingewikkeld is voor de doelgroep, verplaats het dan naar WFL ofzo, maar dit is echt geen onzindiscussie, maar een heel diepzinnige over de liefde, over waarom je valt waarop je valt.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Aventura het volgende:
Dit begint een ontzettend flauw topic te worden. Ik zie het nog even aan, maar als het zo'n welles-nietes spelletje blijft dan kan ik hier verder niks mee.
Hij had gisteren al dicht gekund. TS wilde 'm al naar ONZ. Mijn zegen heb je!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Aventura het volgende:
Dit begint een ontzettend flauw topic te worden. Ik zie het nog even aan, maar als het zo'n welles-nietes spelletje blijft dan kan ik hier verder niks mee.
De mijne niet. In ONZ zitten alleen maar zwakbegaafden. Dat is de doodsteek voor zo'n leuk topic.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij had gisteren al dicht gekund. TS wilde 'm al naar ONZ. Mijn zegen heb je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |