abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37838215
Go Foxxy, ben het totaal met je eens!.
pi_37838378
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Geen recht op? Haha! Ik vind vrouwen fijner dan mannen. Ik heb inderdaad niets met piemels, meer met vagina's aangezien dat nu eenmaal een onderdeel van de vrouw is.
Maar dan val je toch gewoon op vagina's?
quote:
Door mannen als jij, weet ik weer waarom ik lesbisch ben.
Je doet het nu voorkomen alsof je een keuze hebt, en die keuze gemaakt is na een rationele afweging. Welnu, dat is onzin. Ik heb ook nooit bedacht op vrouwen te vallen, dat gaat vanzelf, en er komt ook geen verandering in ook al kan ik ze wel eens schieten met hun verdomde kromme logica .
pi_37838442
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar dan val je toch gewoon op vagina's?
[..]

Je doet het nu voorkomen alsof je een keuze hebt, en die keuze gemaakt is na een rationele afweging. Welnu, dat is onzin. Ik heb ook nooit bedacht op vrouwen te vallen, dat gaat vanzelf, en er komt ook geen verandering in ook al kan ik ze wel eens schieten met hun verdomde kromme logica .
Je valt niet op een geslachtsdeel. Laat ik het zo uitdrukken: doordat ik op vrouwen val, wordt ik niet geil van een man en dus ook niet van zijn pik! Ik hoop dat dat nu duidelijk is.

En die opmerking over het lesbisch zijn: natuurlijk was dat geen keuze. Die opmerking was 'bij wijze van spreken'.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:59:11 #179
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37838623
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Uit het feit dat je alleen valt op mensen met een bepaald geslacht kun je afleiden dat dat kennelijk een essentieel selectiecriterium is. Derhalve val je daar dus blijkbaar op.
Ja, of je kunt zeggen dat lesbo's niet op konthaar vallen. Misschien gaat het ons niet om de vagina, maar juist om het ontbreken van een dikke bos bilbegroeiing

Of zouden we op borsten vallen (en niet op het ontbreken ervan), of vallen we op een onbegroeide kin & bovenlip, vinden we ronde billen lekkerder dan billen met kuiltjes. Nu ik erover nadenk: ik denk dat ik op lange nagels val hebben mannen meestal niet

Wat hebben we toch veel selectiecriteria
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 15 mei 2006 @ 11:00:48 #180
33954 ElisaB
pi_37838670
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Foxxy het volgende:
Door mannen als jij, weet ik weer waarom ik lesbisch ben.
Pssttt.... hij zit zich helemaal een stijve te lachen hoor. Als niet gewilde man is het volgens mij om een pot op de kast te krijgen. Gewoon meespelen, dan hebben we allemaal een beetje pret
  maandag 15 mei 2006 @ 11:05:58 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37838820
Dit begint een ontzettend flauw topic te worden. Ik zie het nog even aan, maar als het zo'n welles-nietes spelletje blijft dan kan ik hier verder niks mee.
pi_37838845
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Pssttt.... hij zit zich helemaal een stijve te lachen hoor. Als niet gewilde man is het volgens mij om een pot op de kast te krijgen. Gewoon meespelen, dan hebben we allemaal een beetje pret
Als niet gewilde man is het fijn een pot op de kast te krijgen? Dat hebben ze bij mij nog nooit geprobeerd. Meestal willen ze me juist in bed krijgen.

pi_37838882
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Je valt niet op een geslachtsdeel. Laat ik het zo uitdrukken: doordat ik op vrouwen val, wordt ik niet geil van een man en dus ook niet van zijn pik! Ik hoop dat dat nu duidelijk is.
Maar waarom word je geil van een vrouw? Omdat ze een vrouw is! En waarom is ze een vrouw? Omdat ze een vagina heeft, en geen penis. Dus dan moet je wel op vagina's vallen. Je valt immers niet op leuke vrouwen met een penis.
quote:
En die opmerking over het lesbisch zijn: natuurlijk was dat geen keuze. Die opmerking was 'bij wijze van spreken'.
Ok.
pi_37838941
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, of je kunt zeggen dat lesbo's niet op konthaar vallen. Misschien gaat het ons niet om de vagina, maar juist om het ontbreken van een dikke bos bilbegroeiing

Of zouden we op borsten vallen (en niet op het ontbreken ervan), of vallen we op een onbegroeide kin & bovenlip, vinden we ronde billen lekkerder dan billen met kuiltjes. Nu ik erover nadenk: ik denk dat ik op lange nagels val hebben mannen meestal niet

Wat hebben we toch veel selectiecriteria
Kijk, je maakt het belachelijk, maar je kunt geen vrouw zijn zonder vagina. Dus als je op vrouwen valt moet je wel op vagina's vallen.
  maandag 15 mei 2006 @ 11:12:00 #185
33954 ElisaB
pi_37838990
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kijk, je maakt het belachelijk
Jij ook, dus we trekken in elk geval aan het zelfde paard
pi_37838996
Zucht.

Zoek een hobby ofzo.
pi_37838999
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Aventura het volgende:
Dit begint een ontzettend flauw topic te worden. Ik zie het nog even aan, maar als het zo'n welles-nietes spelletje blijft dan kan ik hier verder niks mee.
Onzin. Als het te ingewikkeld is voor de doelgroep, verplaats het dan naar WFL ofzo, maar dit is echt geen onzindiscussie, maar een heel diepzinnige over de liefde, over waarom je valt waarop je valt.
  maandag 15 mei 2006 @ 11:15:21 #188
33954 ElisaB
pi_37839070
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Aventura het volgende:
Hij had gisteren al dicht gekund. TS wilde 'm al naar ONZ. Mijn zegen heb je!
pi_37839114
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij had gisteren al dicht gekund. TS wilde 'm al naar ONZ. Mijn zegen heb je!
De mijne niet. In ONZ zitten alleen maar zwakbegaafden. Dat is de doodsteek voor zo'n leuk topic.
pi_37839141
pi_37839299
Wat velen hier niet snappen is dat je op meerdere criteria selecteert. De eerste in die keten is echter het geslacht. Dat komt eerst. Het is die positie van dit specifieke criterium en het belang ervan (het komt altijd eerst!) die mij ertoe brengt te stellen dat je valt op vagina's/penissen. Dat je niet op iedere vagina/penis valt doet niets af aan deze redenering.
  maandag 15 mei 2006 @ 11:25:50 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37839326
Dan is het duidelijk, dicht dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')