Dat weten we niet, en daarom is het er veelal akelig stilquote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef NanKing het volgende:
Ik wist niet eens dat V&A een SC had. Maar waar moet je daar over slowchatten dan?
Er was laatst in [sex] iemand die serieus vroeg om een 2dehands dildoquote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef Pokkehontas het volgende:
Over tweedehands dildo's?
Oei... ik geloof dat ik dat topic heb gelezen inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
Er was laatst in [sex] iemand die serieus vroeg om een 2dehands dildo.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei... ik geloof dat ik dat topic heb gelezen inderdaad
neukmachine.quote:zijn op zoek naar een 2de handsje of een zelfgemaakte
Zucht. Waarom reageer ik hier nu eigenlijk nog op? Kindje, waarom denk je dat mensen neuken? Waarom zou dat lekker zijn? Is dat toevallig?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
30% van de hoog opgeleide jonge vrouwen wil geen kinderen. Zal van deze groep een ongewoon groot aantal lesbisch blijken te zijn?
En dan zijn er nog de lesbische stellen met een uitgesproken kinderwens, hoe moet je dat zien dan?
Dat 'kindje' ookquote:Op maandag 15 mei 2006 00:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zucht. Waarom reageer ik hier nu eigenlijk nog op? Kindje, waarom denk je dat mensen neuken? Waarom zou dat lekker zijn? Is dat toevallig?
Zeg ik lekker nietquote:
quote:En is neucken wel zo lekker?
quote:Heb je ooit een man oraal bevredigd?
quote:Snap je zelf je eigen theorie wel?
Omdat de een beter geslaagd is dan de ander, betere genen heeft. Echter zal ik nooit zeggen: he die gozer is toch ook wel lekker en daar wil ik mijn vriendin wel voor inruilen. Hoe knap/leuk etc die man objectief gezien ook is.quote:Als alles geslachtsbepaald is, waarom vind jij het ene meisje wel en het andere niet neuckwaardig?
Antwoordenquote:Vragen, vragen, vragen
quote:Omdat de een beter geslaagd is dan de ander, betere genen heeft. Echter zal ik nooit zeggen: he die gozer is toch ook wel lekker en daar wil ik mijn vriendin wel voor inruilen. Hoe knap/leuk etc die man objectief gezien ook is.
Je bepaalt razendsnel of iemand neukbaar is of niet. Of er dan ook geneukt wordt is afhankelijk van andere factoren (o.a. sociale conventies; beschikbaarheid; persoonlijke eigenschappen). Als je echter bij de eerste selectie afvalt is er geen herkansing. En je kunt er wel denigrerend over doen, maar "liefde" is een heel primitieve aangelegenheid, daar speelt de ratio geen enkele rol bij (deze speelt slechts een rol bij het al dan niet handelen).quote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus jij neukt altijd met een vrouw voordat je een gesprek aan gaat?
Anders heb je dadelijk kan dat je haar leuk gaat vinden en op haar zal vallen ipv op haar vagina.
Oh en genen? Ruik je die op afstand? Is het net zoiets als feromonen?.
Meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
En je kunt er wel denigrerend over doen, maar "liefde" is een heel primitieve aangelegenheid, daar speelt de ratio geen enkele rol bij (deze speelt slechts een rol bij het al dan niet handelen).
Alleen al het feit dat je liefde tussen aanhalings tekens zet, is voor een aanwijzing dat je een heel leeg en plat leven hebt. Hoe kun je het leven bekijken louter vanuit ratio? Ik zeg niet dat je moet schreeuwen als een hippie 'love is all around' maar er bestaat ook nog iets als een tussenweg.Volgens mij heb je die nog niet helemaal gevonden.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bepaalt razendsnel of iemand neukbaar is of niet. Of er dan ook geneukt wordt is afhankelijk van andere factoren (o.a. sociale conventies; beschikbaarheid; persoonlijke eigenschappen). Als je echter bij de eerste selectie afvalt is er geen herkansing. En je kunt er wel denigrerend over doen, maar "liefde" is een heel primitieve aangelegenheid, daar speelt de ratio geen enkele rol bij.
Ik ben een man hoor, maar verder ben ik blij dat we toch tot overeenstemming zijn gekomenquote:
Waarom? Wat een vooroordelen. Ik deed het alleen om een punt te maken, niks waardeoordeel.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je liefde tussen aanhalings tekens zet, is voor een aanwijzing dat je een heel leeg en plat leven hebt.
Omdat je met gevoel niks kunt bekijken.quote:Hoe kun je het leven bekijken louter vanuit ratio?
Ik beleef plezier aan zaken rationeel benaderen. Dat plezier is een gevoelskwestie. Eigenlijk ben ik dus een echt gevoelsmensquote:Ik zeg niet dat je moet schreeuwen als een hippie 'love is all around' maar er bestaat ook nog iets als een tussenweg.
quote:Volgens mij heb je die nog niet helemaal gevonden.
Oh ja er zijn trouwens 2 opties over jouw leeftijd. Of je bent een verzuurde oude zak maar ik denk persoonlijk dat je een verzuurde midden/eind 20ger bent.
Als je iets rationeel bekijkt en je krijgt daar een gevoel van (in jouw geval plezier) dan ben je een gevoelsmens?quote:Ik beleef plezier aan zaken rationeel benaderen. Dat plezier is een gevoelskwestie. Eigenlijk ben ik dus een echt gevoelsmens.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus jij neukt altijd met een vrouw voordat je een gesprek aan gaat?
Anders heb je dadelijk kan dat je haar leuk gaat vinden en op haar zal vallen ipv op haar vagina.
het één is het logisch gevolg van het ander....quote:Op maandag 15 mei 2006 08:25 schreef Foxxy het volgende:
Diederik_Duck, je valt toch niet op iemands geslachtsdeel?
Ik val op vrouwen omdat vrouwen leuker zijn dan mannen. Niet omdat vrouwen een kut hebben ipv een lul.
Ja, maar D_D draait het om.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
het één is het logisch gevolg van het ander....
Jij lijkt anders alleen met gevoel te werken. Dat gaat dan ook tegen alle logica in.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:58 schreef NanKing het volgende:
Met je gevoel alleen kun je evenmin bepalen als met alleen je ratio.
quote:[..]
Als je iets rationeel bekijkt en je krijgt daar een gevoel van (in jouw geval plezier) dan ben je een gevoelsmens??
Ben weer wakker.quote:Maar goed ga maar naar bed toe
.
Wat snap je niet? Misschien kan ik het uitleggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij lijkt anders alleen met gevoel te werken. Dat gaat dan ook tegen alle logica in.
[..]
waarom niet?
[..]
Ben weer wakker.
jah maar je kunt dus ook redeneren dat je vagina's geiler vind en dat je daarom op vrouwen valt....dan heb je geen recht op een vibrator ofzo vind ik...quote:
Uit het feit dat je alleen valt op mensen met een bepaald geslacht kun je afleiden dat dat kennelijk een essentieel selectiecriterium is. Derhalve val je daar dus blijkbaar op.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:25 schreef Foxxy het volgende:
Diederik_Duck, je valt toch niet op iemands geslachtsdeel?
Prima.quote:Ik val op vrouwen omdat vrouwen leuker zijn dan mannen.
Toch wel. Ik heb de logica aan mijn kant.quote:Niet omdat vrouwen een kut hebben ipv een lul.
Dat kan niet want dan zou mijn theorie niet opgaanquote:Heb je soms een vriendinnetje gehad die je heeft gedumpt voor een andere vrouw?
quote:[..]
![]()
Geen recht op? Haha! Ik vind vrouwen fijner dan mannen. Ik heb inderdaad niets met piemels, meer met vagina's aangezien dat nu eenmaal een onderdeel van de vrouw is.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
jah maar je kunt dus ook redeneren dat je vagina's geiler vind en dat je daarom op vrouwen valt....dan heb je geen recht op een vibrator ofzo vind ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |