Waarom niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:21 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Omdat een lul (zolang het niet op een echte lul lijkt) niet vervelend is, maar die man die er aan vast zit. Daar kan ik niet zo veel mee.
dat is wel 99% van de lesbienes waar je het over hebt hequote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Camplo het volgende:
Een lesbie klinkt fatsoenlijk. Pot denk ik meteen aan 2 van die kortharige 40 plussers met een ruwe stem die roken.
Zeg dan liever lesbo of lesbienne, lesbie klinkt niet echt tof en daarnaast is het nog hartstikke fout ook volgens mij?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Camplo het volgende:
Een lesbie klinkt fatsoenlijk. Pot denk ik meteen aan 2 van die kortharige 40 plussers met een ruwe stem die roken.
Of zo mijn vrouw vanmiddag zei: "De piem0l is het probleem niet; het is dat wat eraan vast zit dat me niet bevalt. Als dat net zo goed functioneerde als de jongeheer doorgaans doet, dan was er geen probleem!"quote:Op zondag 14 mei 2006 18:21 schreef Foxxy het volgende:
Omdat een lul (zolang het niet op een echte lul lijkt) niet vervelend is, maar die man die er aan vast zit. Daar kan ik niet zo veel mee.
Ik geloof dat je ook alleen maar pot mag zeggen als je er zelf een bent. Lesbie vind ik niet klinken. Lesbo dan weer welquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Camplo het volgende:
Maar jij viel toch op personen? Toch merkwaardig dat alle personen in bezit van een piem0l er dan niet mee doorkunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of zo mijn vrouw vanmiddag zei: "De piem0l is het probleem niet; het is dat wat eraan vast zit dat me niet bevalt. Als dat net zo goed functioneerde als de jongeheer doorgaans doet, dan was er geen probleem!"
En nee TS, maak je geen zorgen; we nemen je topic écht niet serieus. Jou ook niet trouwens
Kun je er niet van slapen als je geen gelijk hebt en/of krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar jij viel toch op personen? Toch merkwaardig dat alle personen in bezit van een piem0l er dan niet mee doorkunnen.
Je past hier een bekend retorisch trucje toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kun je er niet van slapen als je geen gelijk hebt en/of krijgt![]()
Wat begreep je niet aan 'zoals mijn vrouw vanmiddag zei'quote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar jij viel toch op personen? Toch merkwaardig dat alle personen in bezit van een piem0l er dan niet mee doorkunnen.
Ik ging er vanuit dat het een gedeelde mening betrof. Overigens is dat verder ook niet relevant, want als het voor jou niet opgaat gaat het wel voor haar op en kun je dus stellen dat het geslacht een doorslaggevende rol speelt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan 'zoals mijn vrouw vanmiddag zei'
Jij past hier het hele topic al een 'heb gelijk en ik zal bewijzen dat ik gelijk heb ook al heb ik het niet heb heb ik het toch" trucje toe, dus staan we nu quitte?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je past hier een bekend retorisch trucje toe.
Neen, want dat is geen retorisch trucje, het is hoogstens irritant. Maar dat is afhankelijk van de ontvanger, en zoals eenieder weet kan iets futiels al irritant gevonden worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij past hier het hele topic al een 'heb gelijk en ik zal bewijzen dat ik gelijk heb ook al heb ik het niet heb heb ik het toch" trucje toe, dus staan we nu quitte?
Dat is wel erg onvoorzichtig voor iemand die verder zo op de punten en komma's is. Het is wellicht moeilijk te geloven, maar ondanks alles denken we nog steeds apart.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ging er vanuit dat het een gedeelde mening betrof.
Dat kun je inderdaad stellen. Net zo goed als je kunt stellen dat de aarde plat is.quote:Overigens is dat verder ook niet relevant, want als het voor jou niet opgaat gaat het wel voor haar op en kun je dus stellen dat het geslacht een doorslaggevende rol speelt.
Het was niet zo onvoorzichtig, omdat je het in dit topic bracht als standpunt om iets te illustreren. Het is niet zo onwaarschijnlijk dat dat dan iets met het eigen standpunt van doen heeft. Een beredeneerde gok zogezegd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel erg onvoorzichtig voor iemand die verder zo op de punten en komma's is. Het is wellicht moeilijk te geloven, maar ondanks alles denken we nog steeds apart.
Maar dat is onzin. Dat het geslacht relevant is bij waar je op valt is dat niet.quote:[..]
Dat kun je inderdaad stellen. Net zo goed als je kunt stellen dat de aarde plat is.
Dan heb je dat verkeerd beredeneerd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het was niet zo onvoorzichtig, omdat je het in dit topic bracht als standpunt om iets te illustreren. Het is niet zo onwaarschijnlijk dat dat dan iets met het eigen standpunt van doen heeft. Een beredeneerde gok zogezegd.
a) klopt (denk ik, maar ik heb de aarde nooit in z'n geheel aanschoud, dus ik ga af op 'van horen zeggen')quote:Maar dat is onzin. Dat het geslacht relevant is bij waar je op valt is dat niet.
Ik zal het eens abstracter stellen. Wat is de hoofdreden dat mensen met elkaar verkeren? Juist: de voortplanting. Is het geslacht daarbij relevant? Jazeker. Wat is er dan logischer dan dat je op het geslacht(geabstraheerd geslacht he!) valt? Dan zijn er nog de uitzonderingen: maar he, zij vallen voor het overgrote deel ook altijd op hetzelfde geslacht! Geslacht is allesbepalend bij de partnerkeuze, het komt vóór alle andere criteria.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd beredeneerd.
[..]
a) klopt (denk ik, maar ik heb de aarde nooit in z'n geheel aanschoud, dus ik ga af op 'van horen zeggen')
b) Vind jij en dat mag. Ik ben het met je oneens. Dat mag ook.
Ontopic: nee, dat niet
Juist... ik ben dus gewoon gekquote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik zal het eens abstracter stellen. Wat is de hoofdreden dat mensen met elkaar verkeren? Juist: de voortplanting. Is het geslacht daarbij relevant? Jazeker. Wat is er dan logischer dan dat je op het geslacht(geabstraheerd geslacht he!) valt? Dan zijn er nog de uitzonderingen: maar he, zij vallen voor het overgrote deel ook altijd op hetzelfde geslacht! Geslacht is allesbepalend bij de partnerkeuze, het komt vóór alle andere criteria.
30% van de hoog opgeleide jonge vrouwen wil geen kinderen. Zal van deze groep een ongewoon groot aantal lesbisch blijken te zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik zal het eens abstracter stellen. Wat is de hoofdreden dat mensen met elkaar verkeren? Juist: de voortplanting. Is het geslacht daarbij relevant? Jazeker.
Geslacht is allesbepalend bij de partnerkeuze, het komt vóór alle andere criteria.
Die zijn dus gek of hebben geen seksuele voorlichting gehad (of hebben het niet begrepen, dat kan ook)quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef Pokkehontas het volgende:
30% van de hoog opgeleide jonge vrouwen wil geen kinderen. Zal van deze groep een ongewoon groot aantal lesbisch blijken te zijn?
En dan zijn er nog de lesbische stellen met een uitgesproken kinderwens, hoe moet je dat zien dan?
Ik wacht nog steeds op de zaadspuitende vingerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn dus gek of hebben geen seksuele voorlichting gehad (of hebben het niet begrepen, dat kan ook)evenals de lesbo's die lesbisch zijn, want die horen op de voortplanting gericht te zijn en dat kan niet goedkomen met twee vagina's
Of kinderverwekkende spuugquote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef NanKing het volgende:
Ik wacht nog steeds op de zaadspuitende vinger.
Hey daar had ik nooit over nagedacht, wat een goeie is dan kun je het er zo inlikkenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef NanKing het volgende:
Hey daar had ik nooit over nagedacht, wat een goeie is dan kun je het er zo inlikken![]()
We zijn gewoon liefquote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn lesbo's eigenlijk vrolijke, niet op de kast te krijgen dames
Ow, okee......nou dan kunnen de voorbehoedsmiddelen dus ook wel weer bij de drogist uit de schappen verdwijnen. Of geldt het alleen voor homo's (m/v), dat ze gericht moeten zijn op de voortplanting?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef ElisaB het volgende:
Die zijn dus gek of hebben geen seksuele voorlichting gehad (of hebben het niet begrepen, dat kan ook)evenals de lesbo's die lesbisch zijn, want die horen op de voortplanting gericht te zijn en dat kan niet goedkomen met twee vagina's
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef NanKing het volgende:
Hey daar had ik nooit over nagedacht, wat een goeie is dan kun je het er zo inlikken![]()
En voor reetkevertjesquote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Pokkehontas het volgende:
Ow, okee......nou dan kunnen de voorbehoedsmiddelen dus ook wel weer bij de drogist uit de schappen verdwijnen. Of geldt het alleen voor homo's (m/v), dat ze gericht moeten zijn op de voortplanting?
Als jij het wilt, dan wel hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef NanKing het volgende:
Is dit trouwens nu de Tommie cq lesbo reeks?![]()
.
Egwel, egwel, egwelquote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
Dat klonk eng dat klonk eng in die context klonk dat eng.
Volgens mij is er helemaal geen animo voor een lesbo reeks en er is atm een hetze tegen reeksen volgens mijquote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het wilt, dan wel hoor
TS wilde 'm al naar ONZ. De mods zullen 'm strakjes wel sluiten...
Wat moet je met een lesbo-reeksquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen animo voor een lesbo reeks en er is atm een hetze tegen reeksen volgens mij![]()
Ik heb me er al bij neergelegd. Ik ben een grote meid en kan het hebbenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 mei 2006 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat moet je met een lesbo-reeksGezellig babbelen over je nieuwe dildo
Net als de [SC] in V&A; d'r komt geen hondquote:Op zondag 14 mei 2006 23:49 schreef NanKing het volgende:
Bijvoorbeeld.
Maar ik denk 1 pagina en we zijn allemaal uitgeluld.
Ik wist niet eens dat V&A een SC hadquote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net als de [SC] in V&A; d'r komt geen hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |