met een dier bedoel jequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Is dat al geaccepteerd of moeten daar nog kruistochten voor gehouden worden?
Wie vindt dit ook spannend en prettig?
+1 constructive critisism.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef kikoooooo het volgende:
doe es normaal, teringmongool
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:33 schreef zhe-devilll het volgende:
kwenie wat hij met die hond deed maar dat beest had me daar een groot gat als kont..![]()
dat bedoelde ik heel erg serieus hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:30 schreef badlittlegirl het volgende:
zolang jij er bij op je knietjes zit heb ik er geen moeite mee...
je laten pijpen door een pitbull is idd ook sex met je hond.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik heel erg serieus hoor
Net zoals dit topic: wie kan me hierbij helpen?(reiki)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
dat bedoelde ik heel erg serieus hoor
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:36 schreef extreme het volgende:
[..]
je laten pijpen door een pitbull is idd ook sex met je hond.
spamquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:37 schreef dfr0st het volgende:
Uit dit topic:
http://www.scala-nl.
en dan dvd specials.
blijkbaar commercieel haalbaar genoeg
quote:
Als jij eerst eens met je argumenten komt waarom wél.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef SpeedyRich het volgende:
Ah, nu het topic zijn vuurdoop heeft gehad, kan er begonnen worden met een serieuze discussie.
beetje doorduwen wellichtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef longinus het volgende:
Lukt het ook met een chiwawa
wel lekker handzaam.quote:
Vuile viespeuk kun je niks anders krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Is dat al geaccepteerd of moeten daar nog kruistochten voor gehouden worden?
Wie vindt dit ook spannend en prettig?
Toch kan je me niet wijs maken dat wanneer ze een ding van +/- een meter met +/- 10cm (geen idee of dit in de buurt is nog nooit zo'n ding gemeten) naar binnen kunnen stouwen dat ze dan last krijgen wanneer een mens het probeerd (15 cm, 3cm).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:43 schreef Darkwolf het volgende:
Get your facts straight Black_Ninja.
Een paard voelt er even veel van als een mens met een mens.
Yeah that's right!
Als je dacht er even met je hand zonder problemen in te kunnen, dan heb je dat helemaal verkeerd.
Zeker als deze niet hengstig is.
Het lijkt allemaal zo groot daarachter, en ja dat KAN ook wel en moet ook wel (voor de hengst ect.).
Maar het is zeer elastisch en mega gevoelig.
Elk vliegje op hun schaamlip kunnen ze bijwijze voelen.
Hoe het zit met koeien weet ik niet, geen ervaring mee.
Dus nu je dit weet zou ik je stelling maar veranderen dat je het met ALLE dieren ziek vind als je er dan toch al zo over denkt.
met paarden dus wel maak ik hier uit op?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:43 schreef Darkwolf het volgende:
Kan geen medelijden hebben met deze man...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:51 schreef badlittlegirl het volgende:
Amerikaan overleed na penetratie door paard
Voor een vrouw valt de lichamelijke schade van een verkrachting weg bij de geestelijke schade die een verkrachting aanricht...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:43 schreef Darkwolf het volgende:
Get your facts straight Black_Ninja.
Een paard voelt er even veel van als een mens met een mens.
Yeah that's right!
Als je dacht er even met je hand zonder problemen in te kunnen, dan heb je dat helemaal verkeerd.
Zeker als deze niet hengstig is.
Het lijkt allemaal zo groot daarachter, en ja dat KAN ook wel en moet ook wel (voor de hengst ect.).
Maar het is zeer elastisch en mega gevoelig.
Elk vliegje op hun schaamlip kunnen ze bijwijze voelen.
Dus nu je dit weet zou ik je stelling maar veranderen dat je het met ALLE dieren ziek vind als je er dan toch al zo over denkt.
dan laat een kerel em der maar fijn in hangenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Voor een vrouw valt de lichamelijke schade van een verkrachting weg bij de geestelijke schade die een verkrachting aanricht...
Een paard/koe zal daarom niet veel last hebben als een kerel hem er even inhangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |