Geen dank.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef zesje het volgende:
Bedankt voor 't zoeken Kinkycouple! Ja jammer is dat dat die online shops allemaal hetzelfde aanbod hebben vanwege dat partnershipgedoe idd. De originaliteit is ver te zoeken tegenwoordig. Bij welke buitenlandse shops bestellen jullie wel eens? Wij hebben wel eens iets besteld bij JT's Stockroom Op zich ging dat prima maar het duurt zo lang, je moet veel porto betalen en als je pech hebt invoerbelasting.
Wij verkopen die in de winkel ook. Je kan hem denk ik wel bij elke sexshop bestellen als je gewoon even naar the wave van doc johnson vraagt...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef zesje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow Kinkycouple die ziet er tof uit! Weet je een merk/naam/winkel?
Hoho mijn lieve trouwe roze/grijze Pocket Rocket heeft ook opzetstukjes!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bij de Blokker gehaald: Facial massager voor E 1,49, lijkt sprekend op een pocket rocket (alleen een ander -en zelfs beter- 'opzetstukje') en voelt ook hetzelfde![]()
WTFOMGORLY?!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bij de Blokker gehaald: Facial massager voor E 1,49, lijkt sprekend op een pocket rocket (alleen een ander -en zelfs beter- 'opzetstukje') en voelt ook hetzelfde![]()
Ik bedoelde dat er een ander bovenkantje aan zit (bij dat cheapo ding zit ie eraan vast), gewoon een breed rond oppervlak. De rest van het ding ziet er echt precies hetzelfde uit, volgens mij wisten ze gewoon niet wat ze met hun voorraad overgebleven pocket rockets aanmoesten, dan maar een gezichtsmassage he..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Hoho mijn lieve trouwe roze/grijze Pocket Rocket heeft ook opzetstukjes!!!![]()
De Christine le duc variant is 10 keer zo duurquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:47 schreef rameijer het volgende:
[..]
WTFOMGORLY?!!![]()
EUR 1,49 maar? En hoeveel kost een Pocket Rocket (zat eraan te denken om een PR te kopen)?
nee, niet voor mezelf
Die van mij was 70,- eurie!quote:[hoeveel kost een Pocket Rocket (zat eraan te denken om een PR te kopen)
Ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef erodome het volgende:
70 euro voor een pocket rocket, dat kost de originele niet eens, niet genaaid toch genaaid noemen ze dat
Je kan die dingen meestal wel voor ergens tussen de 5 en 20 euro kopen, de originele is net iets duurder dan dat, maar niet veel beter dan de andere.
Auw...quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens.
Die dingen waar je 15 eurie voor neerlegt die branden snel door.....
Is daar echt zoveel verschil in dan?quote:[...]
Kijk maar eens in de luxere sexshops...daar heb je de goede!!Ik vind ze fijner dan die goedkope....
Ik heb de originele gehad, ik heb goedkopere gehad, ze gingen ongeveer even lang mee, met intensief gebruik zo rind het jaar anderhalf jaar, daarna beginnen ze allemaal wat brak te worden, sluiten niet meer heel mooi, gaan rammelen enzo, dan wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens.
Die dingen waar je 15 eurie voor neerlegt die branden snel door.....en geven het op!
Kijk maar eens in de luxere sexshops...daar heb je de goede!!Ik vind ze fijner dan die goedkope....
Eros isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef Joene het volgende:
Ik heb trouwens van de week een proefmonster gehad van eros fruit glijmiddel, iemand al geprobeerd ?
Wij hebben in de winkel ook samples gehad. En kheb ze allemaal even geproeft, maar ik vond ze toch écht niet lekker. Ranzig zelfs. Maar het leek wel goed te glijden. (op mn vingers geprobeert)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef Joene het volgende:
Ik heb trouwens van de week een proefmonster gehad van eros fruit glijmiddel, iemand al geprobeerd ?
Heb je inmiddels bestelt en doe dan gelijk even verslag!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Ikook het volgende:
Wie heeft ervaring met dit schattige speeltje:
linkje
Ik vond 'm wel schattig eruit zien en leek me wel lekker voor beiden! Maar heeft iemand ervaring?
Butterfly ligt inmiddels te verstoffen in de kast. Jammerrrrr, had die 25 eurootjes beter in mijn zak kunnen houden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waauw! Die wil ik! Geen ervaring, ik ben ook heel benieuwd!
Ik heb trouwens zo'n butterfly gekocht, bevalt goed, zeker als mijn vriendje 'm d'r bij pakt!
Die ziet er idd mooi uit en kun je lekker mee spelen door ze warm of koud te maken jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik heb laatst voor mijn vriendin der verjaardag een glazen dildo gekocht!!
Errug mooi.....Effe kijken of ik er een plaatje van kan vinden!!
Gevonden:
http://shopbilder.comonline.net/pics/pa/040/picx/80661.jpg
->klik maar op de link...heb geen zin de fotooow te verkleinen namelijk!!
nog gedaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:38 schreef Gripper het volgende:
Voor de mensen die zo'n op afstand bedienbaar trileitje hebben: kloppen de opgegeven bereiken (tussen de 8 en 20 meter) een beetje? Ik moet 'r natuurlijk op een groot feest wel kunnen laten weten dat ik r aan het zoeken ben
Nope, ze zijn goedkoper op www.erotik-sjop.comquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef badlittlegirl het volgende:
mijn favotiete merk is fun factory
www.funfactory.de
... maar ze zijn het goedkoopste op...
www.takethis.nl
Wel benieuwd of er nog meer leuke/redelijk geprijste speeltjes voorbijkomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef Frautie het volgende:
tvp
leuke shop idd, jammer alleen dat die zo ver weg zit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Nope, ze zijn goedkoper op www.erotik-sjop.com
Da's gewoon een NL shop, en in mijn ogen errug goedkoop, nee, geen banden mee
Dan zal rocket erg heftig zijn!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:36 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Weet iemand of de pocket rocket ook goed is als je gevoelig bent in je vagina? Ik had laatst bijvoorbeeld dat trilding van Durex gehaald en dat was eigenlijk al te veel voor me![]()
idd goedkoop, net bestelling gedaan dus benieuwd wanneer het is huis is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Nope, ze zijn goedkoper op www.erotik-sjop.com
Da's gewoon een NL shop, en in mijn ogen errug goedkoop, nee, geen banden mee
~quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zal rocket erg heftig zijn!!!
Als je hem toch wil proberen, tip voor iedereen die er voor het eerst mee speelt, niet direct op de klit zetten, maar de trillingen via via laten lopen.
Als ik rocket echt op mijn klit zet wordt het niets, dan zit ik letterlijk tegen het plafon, maar ik leg hem ernaast, vinger ertussen en dan is het mega lekker, voor mij dan, hoe het voor anderen werkt weet ik niet zozeer.
Dan ga ik daar eens naar kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef tessie het volgende:
De pocketrockets hebben meestal maar 1 stand, je kan misschien dan beter een vibrator kopen die je gewoon traploos kan regelen kwa tril-sterkte. En als je een zachte vibrator neemt ipv eentje van hard plastic trilt die ook minder hard meestal.
De meningen over die vibrerende cockringen verschillen heel erg. De een vind het geweldig de ander vind er nix aan.. dus toch ff afwachten en het gewoon lekker zelf proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:20 schreef x-tremed het volgende:
heb net bij erotik-shop.nl o.a. zo'n vibrerende penisring besteld. Iemand hier ervaring mee of dit echt zoveel toevoegt aan je sexleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |