ik had er ook geen moeite mee, maar probeerde het juist uit te leggen aan diegene die er wel enigszins moeite mee hadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:38 schreef renzell het volgende:
Spekkie.... ik bedoel natuurlijk juist dat wat er gebeurd is koud, kil en hard is. De hele situatie; die is zo, ikzelf ben dat allerminst. Ik probeerde alleen woorden te geven aan die aller, allergrootste nachtmerrie die ik me kan voorstellen. Om te bevatten misschien, of te begrijpen ergens (hoewel volkomen onmogelijk). Hopelijk snap je dat.
Eensch!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:53 schreef Ireth het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de woorden van Renzell exact datgene beschreven wat ik voelde, maar niet durfde neer te zetten.. Bang dat het misschien idd te confronterend zou kunnen zijn.. Renzell zette het wel neer.. om voor haar uiting te geven aan wat ze voelde.. om het digitaal uit te kunnen schreeuwen... om haar onmacht te kunnen uiten...
De Laatste Loodjes Mannen bedoel jequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:09 schreef Kbot2000 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar LLM??? En what about the papa's die in het lijstje staan dan?
Nou, die krijgen het tijdens de laatste loodjes ook behoorlijk zwaar hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die zijn nog niet bezig met de laatste loodjes Kbot
Ja, ik zag dit eerder dan je reactie in ShowChat.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Again... sorry, had het niet moeten doen...
Zal het ook niet meer doen...
ik heb 't doorgegeven aan de FA'squote:Op maandag 19 juni 2006 21:02 schreef Nickneem het volgende:
een niet zo gepaste nick en ondertitel : Kinderlokker
we waren in overleg met de FA's en ze was me een paar seconden voorquote:
gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:
E.T sluit je de mijne even![]()
Zwangerschap & geboorte 208
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |