Da's leuk idd om te volgen.quote:
Die krijg ik inderdaad als ik 'm wegbreng.quote:
was een mogelijkheid inderdaad, maar dit is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Had je voor die 30 euro niet gewoon beter een zwik boeken kunnen kopen die je nog niet gelezen had?
Jij hebt nog nooit iets naar Indonesië gestuurd zeker?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:41 schreef Roquefort het volgende:
Dit is een topic over het versturen van een pakje, en je noemt het een avontuur?![]()
Ik mis iets... maar wat... hmmm...![]()
quote:
Nee. Niet op persoonlijke titel iig., wel zakelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit iets naar Indonesië gestuurd zeker?
spannend tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:41 schreef Roquefort het volgende:
Dit is een topic over het versturen van een pakje, en je noemt het een avontuur?![]()
Ik mis iets... maar wat... hmmm...![]()
Als wij thuis iets sturen naar Indonesië verdwijnt het altijd op mysterieuze wijze ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:51 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nee. Niet op persoonlijke titel iig., wel zakelijk.
Jullie gaan nu 10 weken welles/nietes discussieren en volgen of het pakje wel of niet aankomt ofzo?
Oh, kijk, hij is ingeklaard in jakarta!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Nou, dus ik kwam in Indonesie op het postkantoor, blijkt er een pakje voor me te liggen!!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef Svyatagor het volgende:
Goed lezen. De doos is slechts bijzaak, maar TS heeft hem als originele invalshoek tot hoofdonderwerp gebombardeerd, van wat een verslag zal worden van zijn verblijf in Indonesië. Wat een goed idee is, ik ben benieuwd![]()
hehe.. je bent de winnaarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef Svyatagor het volgende:
Goed lezen. De doos is slechts bijzaak, maar TS heeft hem als originele invalshoek tot hoofdonderwerp gebombardeerd, van wat een verslag zal worden van zijn verblijf in Indonesië. Wat een goed idee is, ik ben benieuwd![]()
Inderdaad! Ik heb 1 keer iets opgestuurd... Doe ik dus ook nooit meer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als wij thuis iets sturen naar Indonesië verdwijnt het altijd op mysterieuze wijze ...
We begrijpen je punt nou wel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
"Nou, dus ik kwam in Indonesie op het postkantoor, blijkt er een pakje voor me te liggen!!!!![]()
Ikke ontzettend nieuwsgierig natuurlijk wat er in zit, dus ik met trillende handjes in het Indonesische postkantoor mijn pakje opengemaakt.... wat denk je?..... je raadt het nooit..... allemaal boeken die ik al gelezen had!!!![]()
![]()
Jongens, ik maak me hier een avonturen mee in het verre Indonesie, je verzint het niet, d'r gebeurt hier van alles!!!11!uno!1! "
![]()
Ja dank je....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:07 schreef 2Mini het volgende:
Grrrr!!
Aku wil ook naar Indo.
Zeker nu mijn oma haar stulp daar heeft uitgebreid en verbouwd.
Maar ik moet eerst mijn examens doen
Owja.. jij wel veel plezier overigens
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als wij thuis iets sturen naar Indonesië verdwijnt het altijd op mysterieuze wijze ...
Ja, dat ken ik dus ook. Echter, een kennis van me stuurt al jaren zo spullen op, en dat is nog nooit fout gegaan. Misschien omdat het een fiks pakket is, waarop staat dat de waarde 0 euro is (ja, dat kan gewoon). Dan valt er voor de post-medewerkers aldaar niets te halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb 1 keer iets opgestuurd... Doe ik dus ook nooit meer!
Helaas... inmiddels is de doos op de post en ben ik erachter gekomen dat de Track&Trace code niet werkt in Indonesië. Was eigenlijk ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:23 schreef Sputnik het volgende:
Leuk![]()
*misschien kan je er met stift nog opzetten dat postbeambten er een krabbel op mogen zetten als ze 'm voorbij zien komen![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:27 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zou sowieso nooit een doos versturen met de naam van een computer merk erop is de kans alleen maar groter dat die zo verdwijnt. Maar wat is het nut van het versturen van boeken die je al gelezen heb? Ga je als je terug komt ze ook weer terug sturen dan?
ik dacht dus een geinig dingetje te bedenken om mijn 'verhuizing' aan te kondigen, maar bijna niemand leest de OP dusquote:Hopelijk mag ie hier open blijven, zodat ik later weer verslag kan uitbrengen van dit avontuur alsmede mijn aanstaande verblijf in Indonesië. Het is dan wel geen 'travel', maar toch...
ik zie geen plaatjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Formuliertje dat ingevuld is. Twee delen zijn meegegaan, 1 deel krijg ik nog als het pakket afgeleverd wordt.
[afbeelding]
De zending kostte 34 euro trouwens.
Ze kunnen 'm altijd door de röntgen halen, of eens hard schuddenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het zal mij benieuwen of het aankomt. Het zit wel in een sitecom doos, dus mss denken ze dat er dure computerspullen inzitten.
correct, ik zal 't aanpassen.quote:
Die krijg je ja maar daar heb je helemaal niks aan. Zendingen buiten de EU kan je namelijk niet online volgen. Zendingen binnen de EU wel maar dit ligt er ook aan of het land een beetje meewerkt met scannen.quote:
Volgens TPG zijn er 15 landen die ermee werken. Indonesië uiteraard nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die krijg je ja maar daar heb je helemaal niks aan. Zendingen buiten de EU kan je namelijk niet online volgen. Zendingen binnen de EU wel maar dit ligt er ook aan of het land een beetje meewerkt met scannen.![]()
Dit topic verdient alvast mijn tvp.![]()
De VS stond zelfs niet op het lijstje idd..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:56 schreef Jaguarized het volgende:
Buiten Europa helemaal niets. Wellicht de VS maar Indonesie zeker niet.
Volgens mij issie verdwaald dan. Ik zal later nog wel een poging ondernemen danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:08 schreef Jaguarized het volgende:
Whehe dat balkje over dat adres.Gelukkig heb ik hem wel.
Btw, ook nog geen kaartje van je ontvangen.
Op 10 minuten van mijn huis zit de grootste Carrefour die ik ooit gezien heb, dus dat meezeulen doe ik maar niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef illusions het volgende:
Ik zou een pak waspoeder in 1 boek verstoppen en kijken of het aankomt.
Zo ja, heb je gelijk wat te doen daar in Indonesie.
En vandaaar even een tvp'tjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Je komt leuke dingen tegen als je in het buitenland gaat wonen, maar niet gaat emigreren.![]()
Ik ben begin september een dag of 5 in KL, ook voor kenissen dus. Welk busstation is het? Dan schrijf ik het gelijk op namelijk! Dan hoor je over een paar maanden wel wat ik ervan vond.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. wil ook weer naar Azië![]()
En zeker naar KL, wat een leuke stad is dat toch!
Vergeet niet naar de Indiër tegenover het bustation in het centrum te gaan, die is zo ontzettend lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |