Ok, al gevonden. Was John Fogertyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zag gisteren een reclame op tv (volgensmij op SBS) met een cd die in de aanbieding is bij de Media Markt...alleen ben ik de naam van de zanger kwijt(volgensmij was het een Amerikaanse zanger)
Weet iemand welke ik bedoel?
Remember - Underdog Projectquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een zomers nummer met de tekst:
''In the past we used to be together, when we met on the beach, when you show me the way'' of iets dergelijks, gevolgd door ''nah nah nah''
Bij voorbaat dank!
Volgens mij is dit: Rockwell (featuring Michael Jackson)Somebody's Watching Mequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:07 schreef Stpan het volgende:
Echt supertriest dat ik hier nog steeds de titel niet van weet en dat ik het met deze karige omschrijving moet doen:
Dance nummer, discosample, stem klinkt als Michael Jackson maar is het niet, en je hoort hem echt OVERAL als lag het hoogtepunt 2 maanden terug.
Bedankt alvast
I've Never Been To Me van Charlenequote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:24 schreef TechXP het volgende:
Ik hoorde laatste week steeds iets op de radio.. geloof dat sky radio dat steeds draaide. Het nummer bevatte iets over paradise en ze noemt ook in de zang iets over london en over de islands of greece ofzo. Iemand een idee hoe dat nummer heet?
Dat is hem geloof ikquote:
Ben benieuwd welke hij nu bedoeld! Ik had ff niet aan Say, say, say gedacht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:17 schreef bladibladibla het volgende:
Die remix is van de Beatfreakz.
Stpan, he kan ook nog zijn dat je Say say say van Hi-tack bedoeld. Die is al wat langer uit dan Somebody's watching me en heeft ook een Micheal Jackson sample...
Niemand?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Ikook het volgende:
Ik zoek 2 nummers.......eentje die nu vaak op XFM wordt gedraaid, met erin Would you be my Bitch. Maar van wie dat nummer is, weet ik dus niet.
Verder zoek ik een heel kort MP3tje, vroeger heb ik hem gehad maar ik heb hem al een tijdje niet meer.
Ik vond 'm erg grappig namelijk. Volgens mij heette ie bij mij 'Kerstboom in de Fik' of 'Oma in de fik' o.i.d.
Je hoort iemand zeggen Paul, doe nou voorzichtig met die kaars bij oma!
En dan hoor je een tijdje later iets helemaal opbranden, dat was dus oma maar Paul wilde kaarsjes in de boom zetten. Vond 't echt supergrappig maar heb 'm dus niet meer en kan 'm ook niet vinden!
Vraag me af of ie van een radioDJ is of zo, weet het niet?
ik wil het nu ook wel eens wetenquote:
Dat nummer is al redelijk oud jah, Sky Radio kennende verbaast het me niet dat ze het vaak draaienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef TechXP het volgende:
[..]
Is geloof al een ouder nummer? Of is het een nieuw nummer.. werd laatste week regelmatig gedraaid namelijk.
Het gezegt om je nog wat te laten weten, nou bij deze dan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Was het niet van "Lifehouse"? Hanging by a moment (here with you)?
Adverteerder/merk: Canonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef dennisdotcom het volgende:
De reclame van Fortis en die reclame van de Canon EOS 350. Iemand?
Hier kun je iets vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:58 schreef Ikook het volgende:
Hmm de muziek van Wie is de Mol vind ik ook wel mooi, maar kon op de Mol site niets vinden! Weet iemand wel van wie die muziek is?
Midge Ure - If I Wasquote:Op zondag 21 mei 2006 01:00 schreef gronk het volgende:
Currently playing @tmf: the killers -- mr brightside.
Volgens mij hebben die jongens goed geluisterd naar een nummer uit de jaren 80, opgesausd met een kraftwerk-tunetje tussendoor. Iemand een idee welk nummer dat zou kunnen zijn?
ieeeeh, dat filmpjequote:Op zondag 21 mei 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit dit videoclipje heet ?
http://www.break.com/index/brokenfoot3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |