een witte lens betekent toch gewoon: kijk mij eens veel geld uitgegeven hebben aan glaswerk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nikon heeft er ook een paar. Dat ziet er niet uit. Patserig ofzo![]()
Ze zijn ook nog eens 100 euro duurder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Xilantof het volgende:
Nikon heeft er ook een paar. Dat ziet er niet uit. Patserig ofzo![]()
Gelukkig worden die van Nikon niet standaard geleverd
de meeste mensen zien en/of snappen het verschil toch nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
een witte lens betekent toch gewoon: kijk mij eens veel geld uitgegeven hebben aan glaswerk?
Zou toch lullig zijn als je een paar duizend euro neertelt dat het dan aan de buitenkant niet te zien is
het gaat je ook niet om kwijlende lekenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de meeste mensen zien en/of snappen het verschil toch niet
Tweedehands bedoel je?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
ok nog maar een vraagje tussen 't gelul door:
ik zoek een zoom lens voor mijn d50. liefst met goede F waarde, (lichtsterk) vanaf 70mm
niet te gek duur (300 ¤ max)
iemand een tip?
Doe maar dezequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=12064
Dat is een beetje as good as it gets.. 70-200/2,8 is >800 euro. Sparen maar
Die sigma is een stuk beter dan die nikkor dacht ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doe maar deze
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8863
of deze
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6402
OKquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niet waar, de tamron heeft geen ingebouwde zonnekap, en 10mm is gelijk aan een beeldhoek verschil van 3 graden
Daarom wil ik dus uiteindelijk alles Canon hebbenquote:Persoonlijk vind ik dat als je voor een systeem gekozen hebt je dan de lens van dat systeem moet kopen.
Oja? dieper?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
OKMaar het glaswerk van de Tamron ligt dieper van die van de Canon
En nog een voordeel: de Canon wordt niet langer bij het scherpstellen.
Het schijnt zo jaquote:
Twee hele belangrijke puntenquote:maar het is idd heel irritant dattie langer word. Ik denk dat de tamron meer lawaai maakt dan de canon
Jajaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:17 schreef eL. het volgende:
Zet er dan effe bij over welke lenzen je het hebt, wel zo handig..
Je moet denk ik de prijzen ff omdraaienquote:Oh ja voor de mensen die zich (ook) afvragen waar dit over gaat, de Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM (+/- 389¤) en de Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) (+/- 489¤).
Wordt de Tamron 90mm macro lens langer als je 'm gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaHet ging om het verschil tussen de Tamron 90mm 2.8 en de Canon 100mm 2.8
De canon heeft internal focussing. De Tamron niet. Dus die schuift iets uit als je aan het scherp stellen bent.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wordt de Tamron 90mm macro lens langer als je 'm gebruiktHet is toch geen zoomlens..?
Zelfs een prime moet scherp kunnen stellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wordt de Tamron 90mm macro lens langer als je 'm gebruiktHet is toch geen zoomlens..?
Kan Luap beter beantwoorden ben ik bangquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Elefes het volgende:
Oke, dat wist ik nietSchuift de Tamron veel uit (waar moet ik ongeveer aan denken)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |