tvptje???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:26 schreef Batman2k het volgende:
tvptje
ken je die niet eens?quote:
Yup, de zin klopt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:28 schreef ranja het volgende:
Klopt die zin zo? Beetje vage zin.
was geintje.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:42 schreef Doff het volgende:
David Arquette?
das dus wes cravenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:36 schreef Legendary het volgende:
Hij speelt in een film van de maker van Red Eye.
Precies, en nu dus nog de juiste film zoeken waarin die acteur speelt die dit gezegd heeft en dan ook nog de naam van deze acteur vinden die die in die film heeft.....quote:
Nope.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik op Robert Englund in zijn rol als Freddy Krueger, bij gebrek aan inspiratie
Nou, nou. Klasieker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef Legendary het volgende:
Ach, het is een klassieker, dus misschien dat de meeste Fokkers een beetje te jong zijn hiervoor....
![]()
Ik bedoel de film waarin die acteur speelt, niet Red Eye...quote:
Ik had het natuurlijk over de film van je vraag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef Legendary het volgende:
[..]
Ik bedoel de film waarin die acteur speelt, niet Red Eye...![]()
Volgens mij kan je beter een andere vraag verzinnen :pquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef Legendary het volgende:
[..]
Ik bedoel de film waarin die acteur speelt, niet Red Eye...![]()
Hehehehe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over de film van je vraag.
Neeee... gewoon net zo lang hintjes blijven geven tot dat ik 'm in kan koppenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter een andere vraag verzinnen :p
Ik geef jullie nog 5 minuten om te denken en dan zal ik de naam van de film noemen, dan moeten jullie er toch wel snel genoeg achter komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter een andere vraag verzinnen :p
Maar dat ik hem het laatste aanraak dan oke?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Neeee... gewoon net zo lang hintjes blijven geven tot dat ik 'm in kan koppen
De comic ging over een wetenschapper die vermoord werd en in een moeras gedumpt werd en daarna superkrachten kreeg.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:55 schreef Mark het volgende:
Ik ben wel bekend met comics, maar niet zo heel uitgebreid met het oeuvre van meneer Craven
Nope, Darkman was een wetenschapper die "omkwam" in een chemische fabriek toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef Doff het volgende:
Darkman? Is toch van Raimi?
raimi is trouwens wel een echte stripfreak...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef Doff het volgende:
Darkman? Is toch van Raimi?
Ok, de film heb je goed, nou nog de artiestennaam van de acteur in die film die de quote heeft gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef flyguy het volgende:
the swamp thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |