al vanaf vorige week: zeer twijfelendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey marietje.. hoe voel je je?
nog enge boswachters tegen het lijf gelopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goe
nee alleen een duif ;Pquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog enge boswachters tegen het lijf gelopen?![]()
ja ik las het, lief dat je hem gaat reddenquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
of ik wel de goeie beslissing heb genomen enzo
![]()
ik weet hetquote:
Het voors en tegen verhaal er weer bij pakken dan.. wat was ook alweer de rede dat het voor jouw idee niet werkte?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet hetword dan ook heel erg moe van mezelf
maar ik geloof toch echt dat ik hem heb gemist enzo
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het voors en tegen verhaal er weer bij pakken dan.. wat was ook alweer de rede dat het voor jouw idee niet werkte?
En wat mis je? Eerlijk in zijn.. is het de aandacht van een bepaald persoon, of de arm om je heen? Beide niet echt goede basis voor een lange termijn relatie denk ik..
Maar mis je echt de persoon.. en ben je er helemaal van overtuigd dat je meer gevoelens voor hem hebt dandat je in eerste instantie dacht, kun je leven met die 'tegens'? Dan is het misschien tijd om er nog eens over te praten?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard......Ben jij nou echt altijd zo verstandig of zou jouw vrouw heel hard gaan lachen als we dat aan haar zouden vragen?
Ik denk dat ze je wel gelijk zal gevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard......Ben jij nou echt altijd zo verstandig of zou jouw vrouw heel hard gaan lachen als we dat aan haar zouden vragen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je wel gelijk zal geven![]()
Ben inderdaad meer een denker voor ik wat ga doen... planner.
Pfff...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
Maar het zal wel weer wegzakken.......ik ben er nu gewoon ffvan.......
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef vamperotica het volgende:
Zo... drukke dag vandaag....
Er komen zomaar paarden duiven en baby's ( nee, niet de mijne) uit de lucht vallen!
Mijn "ongeboren vrucht" is vandaag door vaderlief erkent....
Dus.... Of ik nou 6 gele chineesjes, een mooi chocoladebolletje, een eskimo of een paarse alien baar ....Het heeft officieel een vader!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:10 schreef vamperotica het volgende:
Nee... Niet gelezen.....
Maaruh....... is het verstandig om nou een ruimteschip ipv wiegje klaar te zetten?
* Bastard emmer water over Barra uit gooitquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge *wrijft slaap uit oogjes*
ha ha ja jippie ende jee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef vamperotica het volgende:
Zo... drukke dag vandaag....
Er komen zomaar paarden duiven en baby's ( nee, niet de mijne) uit de lucht vallen!
Jij ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja jippie ende jee!gefeliciteerd met je nichtje!
![]()
dank u!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard emmer water over Barra uit gooit
Zo dat gaat sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |