Je welke fotoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:shit ik ga zowat naast me schoenen lopen na mijn nieuwe M S&G foto
Tissss dat ik geen vrouw ben he, maar anders .. pfew heee.. zat ik hier echt te schuiven op mn stoel hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij wil hem niet zien
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tissss dat ik geen vrouw ben he, maar anders .. pfew heee.. zat ik hier echt te schuiven op mn stoel hoor.
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
Verdomme!!!![]()
Wil iemand NU dat paard uit de gang verwijderen. Ik kom hier nauwelijks binnen zo. Stelletje idioten
Ja..leuk.... maar ik kan niet langs die reuze mand in de gang. Mijn kont is gegroeid en past er niet meer langs. Zet hem dan in de achtertuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenen nu is hij ons huisdier!
Ik haat voetbalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bastard DOE NORMAAL!
laten we het over stoere mannenzaken hebben!
nog voetbal gekeken?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenen nu is hij ons huisdier!
quote:
Vanwaar dat vertwijfelde smoeltje?quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Beter nog.... zet het paard op je slaapkamer. Dan kan ie 's nachts lekker bij je slapen en knuffelen
idd gaai whats up!quote:
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........quote:
*aait gaai over bol*quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........
Waarom ben je niet blij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........
Aha!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
Maar het zal wel weer wegzakken.......ik ben er nu gewoon ffvan.......
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
Maar het zal wel weer wegzakken.......ik ben er nu gewoon ffvan.......
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey beebje dat kan idd erg klote zijn. ik heb ook wel eens zon droom gehad en daar ben je wel even van je apropo.
*knuffelt gaai*
gaat allemaal wel weer goedkomen joh!
en je ziet er ook mooi uit joh!
en je ruikt ook best lekker![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |