Ja he!!! ik weetquote:
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Mezelf in de koeiestront wentelen vandaag
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"
Mwoa....kon beter......jij wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lekker geslapen?
ze zeemquote:
dus je hebt maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
Ik wel, alleen wat kort zeg maar, ik was gisteravond pas na 12 uur vannacht thuis en als ik van school kom kan ik nooit meteen slapen dus word het meestal wel laat, en mijn kinderen zijn meestal behoorlijk vroeg![]()
Maar goed de jongste zit nu op peuterspeelzaal en de oudste gewoon op school dus ik heb even wat tijd om bij te trekken met een heerlijk senseootje.![]()
Er even vanuitgaande dat de vraag ook voor mij was![]()
![]()
Daar hebben ze een leuk woord voor Nokje --> Strontoloogquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Biologieweek op EW 's school. Vandaag onderzoek naar de vlaaien van Gallowayrunderen in een natuurreservaat.
Ik ben vrijwilliger en help bij het poeponderzoek.
Iets meer, maar morgen mag ik lekker uitslapen, dat scheelt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt maar 4 uur geslapen
quote:
quote:
ik weet het..maar dacht, ik blijf positiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
strax om 17:00 pas!
maak een lekker ontbijtje voor jezelf en eet dat in de tuin opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef draculettetje het volgende:
nog even volhouden barra dan red je het wel!
ik kan niet opgang komen..... het was de bedoeling dat ook ik wat zou doen vandaag maar kan me niet meer bedenken wat
hi hi zo ver ben ik nog niet dat ik dat alleen kan, is net iets te ver......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maak een lekker ontbijtje voor jezelf en eet dat in de tuin op![]()
Moest je niet een boodschap doen ofzo?
ow, sorry, heb er eigenlijk geen idee van hoe mobiel je bent...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi zo ver ben ik nog niet dat ik dat alleen kan, is net iets te ver......
al kan ik me genoeg dingen bedenken die ik in huis zou willen hebben!
Ik mediteer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Wat is het stil hier deze ochtend trouwens!!
mocht oversight nog iemand nodig hebben om een terras oid te leggen ik heb 2 zomervakanties gestraatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
Oeioeiwoei......., papiertroep papiertroep geregel geregel....
maar ik denk dat we aardig in de buurt van ons nieuwe huis komen.
![]()
Nog een paar dagen en dan hebben we of zekerheid dat wij het in een raptempo door kunnen drukken, òf zekerheid dat er nog ene obstakel(tje) is die eerst overwonnen moet worden.
Ik vind het spànnend !!
Als het lukt zijn jullie allemaal utgenodigd om te komen schilderen wijn drinken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
Als het lukt zijn jullie allemaal utgenodigd om te komen schilderen wijn drinken.
quote:
Op je werkquote:
ow wat spannend!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
![]()
Nog een paar dagen en dan hebben we of zekerheid dat wij het in een raptempo door kunnen drukken, òf zekerheid dat er nog ene obstakel(tje) is die eerst overwonnen moet worden.
Ik vind het spànnend !!
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleemquote:
beter dan maandag ochtendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleem
Altijd wel een klant die ineens op een Vrijdag wat gaan testen of doen en ineens werkt het niet.. is dan de uitdaging van de week.. op vrijdagmiddag notabene
ow nee! Kunnen ze dat niet op maandag doen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleem
Altijd wel een klant die ineens op een Vrijdag wat gaan testen of doen en ineens werkt het niet.. is dan de uitdaging van de week.. op vrijdagmiddag notabene
Ben zelf ook op zoek, gaat minder snel als ik zou willenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Op een dag als vandaag vraag ik me af of ik niet eens op zoek moet naar iets anders![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Pfff...Barra, nog 2 uurtjes..
Nee, je bent pas een stumper als je klaagt en er niks aan doet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik ben ook op zoek
wat een stumpers zijn we
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je bent pas een stumper als je klaagt en er niks aan doet.
..euh .. in de zin .. van euh... ja..quote:
Nou !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
..euh .. in de zin .. van euh... ja..
Goh, lekker terrasweertje vandaag niet?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
![]()
Ik vind het spànnend !!
Nou.... ik vond mijn eerste dag van mijn carriewre als strontoloog phd vreselijk leuk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Daar hebben ze een leuk woord voor Nokje --> Strontoloog![]()
Morge allemaal![]()
Ruik je alweer fris?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik vond mijn eerste dag van mijn carriewre als strontoloog phd vreselijk leuk.
Galooways zijn erg leuke koetjes en kalfjes. Heb zelden zo contructief over koetjes en kalfjes gelult, trouwens.![]()
Ow ja hoor. Heb die shit niet aangeraakt met mijn handen en er helemaal niet echt ingeroldquote:
En ik vind koeienstront trouwens helemaal niet vies ruiken.quote:
af en toe wel... af en toe niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik vind koeienstront trouwens helemaal niet vies ruiken.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik het eigenlijk lekker vind ruiken. Net als koe of paard zelf.
haai Nokjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja hoor. Heb die shit niet aangeraakt met mijn handen en er helemaal niet echt ingerold
Die grietjes van 12/13/14 vonden het allemaal uiterst ranzig en gaven van die tut-gilletjes. maar hell.... het zat maar op een lepeltje.
Was wel leuk om met een lepel in je hand bij zo'n flats te gaan zitten en ze dan dubieus aan te kijken.
Je had die koppen moeten zien![]()
Nou ja... verder is het gewoon een heel erg mooi en heel rustig natuurgebied. Echt een vakantiegevoel maar dan maar een kwartier met de auto vanaf mijn kasteeltje. (tis wel dik een uur fietsen dus daar begin ik dan maar niet aan)
Biologieweek vanuit school. Projectweek in 2 verschillende natuurgebieden. Ik was vandaag vrijwilliger bij het begeleiden van koe-observaties en gaf daarbij ook college in Strontologiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai Nokje![]()
wat heb je precies gedaan dan? Cursus koeknuffelen ofzo? Het klinkt leuk en lekker landelijk iig![]()
Dat klinkt supergaaf om te doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Biologieweek vanuit school. Projectweek in 2 verschillende natuurgebieden. Ik was vandaag vrijwilliger bij het begeleiden van koe-observaties en gaf daarbij ook college in Strontologie
Koetjes wilden niet knuffelen. Zijn wilde biefstukjes.
Een sflinke stier wilde wel knuffelen, maar dan alleen met de meisjes. En dat liet ie zien ook![]()
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgevenquote:
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgeven![]()
![]()
![]()
Gaat naar een weiland en knuffel een koe... gratis
Maar die zwart witte zijn toch niet wildquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......![]()
Ik vind koeien zó tofwilde, van die zwart-witte.........liéf!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar die zwart witte zijn toch niet wild
Dit waren van die kleine bruine en zwarte harige koetjes. Familie van het hooglandrund (the hairy coo)
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef gaai het volgende:
[..]
weet ik toch....ik bedoelde...wilde én zwart-witte.......niet wilde zwart-witte......
![]()
we vinden ze gewoon allemaal leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef gaai het volgende:
[..]
weet ik toch....ik bedoelde...wilde én zwart-witte.......niet wilde zwart-witte......
![]()
ja, ik moest erg lachen toen ik er over hoorde, maar, aan de andere kant: ze doen daar dus ook wel veel aan bewustwording zeg maar, ik geloof niet dat het alleen maar een op winst beluste onderneming is....es kijken of ik dat linkje nog ergens heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgeven![]()
![]()
![]()
Gaat naar een weiland en knuffel een koe... gratis
Nou, als je er jaren tussen hebt gelopen om ze te melken en tot drie keer toe door een stier de stal heen gegooid bent, wordt de neiging om er mee te knuffelen nihil hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......![]()
Ik vind koeien zó tofwilde, van die zwart-witte.........liéf!
Och... bende gij een boerinneke dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, als je er jaren tussen hebt gelopen om ze te melken en tot drie keer toe door een stier de stal heen gegooid bent, wordt de neiging om er mee te knuffelen nihil hoor![]()
Wat?? Had ie het te heet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef gaai het volgende:
Dus.....géén Pete Philly vanaaf.......(concert afgelast)
![]()
![]()
![]()
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......quote:
quote:
Ach gossie, arme gaaiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......
![]()
![]()
ik wil er niet meer over praten![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee (mariniersdochter), maar wel getrouwd met een "wilde boerenzoon"
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......
![]()
![]()
De kaartjes blijven niet geldig neej, ik kan ze wel weer inleveren en m'n geld terug krijgen.......ze komen nu pas 2 sept.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Geen vervangende kaartjes dan voor het eerst volgende concert in Zwollywood?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
![]()
Da's dan weer een voordeeltje voor jouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
poor you
maar 2 sept. kan ik er dan wel weer bij zijn!
En een beetje krassen helpt ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeeltje voor jou![]()
Ik ben er alweer bijna overheen.....van alle kanten horen/lezen hoe sneu ik wel niet ben, doet een boel goed voor m'n zere, tere zieltje![]()
huiliequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeeltje voor jou![]()
Ik ben er alweer bijna overheen.....van alle kanten horen/lezen hoe sneu ik wel niet ben, doet een boel goed voor m'n zere, tere zieltje![]()
Hoezo???quote:
lol wat is er ontploft?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:47 schreef nokwanda het volgende:
Heb je twee blonde staartjes, teveel make-up en een kort rokje en zogenaamd onschuldig truitje met diep decollete?
Ow, getver... go and spear britneyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats a way to wake up in the morning!
quote:
neu...niet eens.quote:
Niks hoor.....quote:
Het is hier lastig te maken omdat er een ingredient is dat je in Zuid Afrika gewoon in de supermarkt kunt kopen maar dat hier niet of nauwelijks te krijgen is en de importeur ermee is opgehouden hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef displission het volgende:
ohw nokje send me a shipment! Ben gek op mais..of heb je hier een receptje voor?
uhm nee senseta..maar ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:18 schreef senesta het volgende:
@displission, ik zat me net af te vragen of jij je wierrook ooit gehad hebt eigenlijk?
Jah en dat voel ik ook..maar het is bij mij al een hele tijd zo..het is niet alleen vandaag..je moet voor de gein eens een boekenwinkel instappen..het lijkt wel of alles is geschreven om je "wakker te maken", de "waarheid" die we vroeger beschoude als de "waarheid" wordt compleet omgekeerd..een soort hype misschien wel..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het trouwens een rare dag vandaag.
Alles lijkt te borrelen en te bubbelen. Mijn hoofd, de lucht om me heen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Mijn ergernis werd trouwens direct afgestraft en tegelijk verergerd door een vogel die uit het niets mijn schouder koos om zijn flats op te laten vallen. Geen boom of afdak boven me. Gewoon zo recht uit de lucht gemikt.
Het is ook niet zo moeilijk om groter te worden dan mams in jouw gevalquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
ik lach je niet uit hoor......ik vind het gewoon heel grappig![]()
Okeej.......ik heb dus zo'n kind hè.......nog geen 10 jaar oud.......en daar heb ik dus gewoon sandalen in maat 41(één-en-veertig!!) voor gekocht vanmiddag.......ik bedoel.....hoe groot wordt dat jonk eigenlijk......
hij zit al wel op basketbal, dus in het geval van twee-meter-nog-wat zit ie goed![]()
G'eveningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef vamperotica het volgende:
goeie avond allemaal
Toch was jij er altijd 1 van de bijtjes bed, alleen kan ik me wel voorstellen dat om 6 uur je daar nou niet om staat te springen.....quote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef vamperotica het volgende:
Nee.... Juist géén bijtje bed.... Hihi.... Dan hak waarschijnlijk al om zes uur wakker geweest!
jij bent goed bezig! ha ha ik heb pecies hetzelfde gevoel.......quote:Op zondag 14 mei 2006 10:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb genoeg van de puinhoop en ben aan het poetsen....
Scrubzout met lavendel die echt naar lavendel rook en niet naar een of andere chemische variantquote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent goed bezig! ha ha ik heb pecies hetzelfde gevoel.......
@nok lekker dootje voor in bad hmmmmmmmmmmmm
Ik kan al jaaaaren slapen zolang ik wil en meestal ben ik al lang wakker voor EW opstaat op een vrije dag.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Oe.....Lekker!!
Ik heb express om een NIETbijtjebed gevraagd....Zo kon ik uitslapen tot ik wakker werd! Hihi....
Kids waren wel superstil!
Dootjes komen nog.... En ik ben helemaaaaal nie nieuwsgierig!!
Aaaaah wat schattig Barraquote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefelicimammadag alle lieve TRU mammas
*heleboel kusjes*
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had vandaag ruzie in het zwembad!
der zat een vieze ouwe turk achter me vriendin aan en hij ging me duwen toen ik zei dat hij op moest rotten![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt een fantastisch leven! De dingen die jij meemaakt.......wáánzin![]()
Net goed voor die ouwe turk : "Leuk meisje hè? Weet je wat ik er nu mee ga doen? Ik neem d'r mee en dan gaan we samen naakt in een heet hokje zitten zwetenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ik heb niets teruggedaan
ben lekker met dinnetje in sauna gaan hangen
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Net goed voor die ouwe turk : "Leuk meisje hè? Weet je wat ik er nu mee ga doen? Ik neem d'r mee en dan gaan we samen naakt in een heet hokje zitten zweten![]()
![]()
![]()
!!!!1!11!!!"
Dat zal 'm leren![]()
uhm pas je wel op..het is geen koude koffie hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef gaai het volgende:
Nou doe ik gewoon net alsof ik je verhaal begrijp en met m'n kopje koffie in de hand roep ik dan : *yay*![]()
en dat dansje wordt dus een enorme kliederboel als je een kop koffie bij je hebt![]()
Zeik dan niet, kijk zo'n kerel aan en zeg: van mij.... en zet daarbij je beste haantjesborst op.quote:
Ah daar is de fotoquote:Op zondag 14 mei 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIJN!!!! AFBLIJVEN!!!!
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah daar is de fotoIk vond het al een waardeloze opmerking zonder picture
![]()
Nu weten we wat jij ongeveer ziet tegen zonsondergang op een zandduin in de bossen. Maar dan zonder broekquote:Op zondag 14 mei 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIJN!!!! AFBLIJVEN!!!!
![]()
[afbeelding]
![]()
Nee... sorry Dis. Ik kom nu niet online.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef displission het volgende:
how should I know..dat probleem heb ik dus op msn..
kom anders ff online nokjeff wat leven in de brouwerij scheppen
??
Ben morgen toch vrijdus kan wat langer opblijven
Veel ervaringen opgedaan.... denk het wel. Heb eigenlijk altijd periodes van veel energie en dan weer veel minder. Ik ben net een cheetah. Ik kan vreselijk hard sprinten maar hou dat niet lang vol.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef displission het volgende:
Ok het komt toch niet door die flats he..dat die vogel je aangestoken heeft met 1 of andere ziekte he?Hmm.. nokwanda waar je het gisteren over had..dat je je al een tijdje "anders" voelde denk je niet dat je gewoon zoveel ervaringen hebt opgedaan de laatste tijd..dat je er moe van bent geworden? Of was je weer vroeg op ofzow??
ps..explain "anders"
Wat gebeurt hierquote:Op zondag 14 mei 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MIJN!!!! AFBLIJVEN!!!!
![]()
[afbeelding]
![]()
coma met droom die ik me niet meer helemaal kan herinneren.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:22 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen!
nokje al wat beter geslapen?
ik weet niet of ik dit nouwel of niet positief moet vinden!quote:Op maandag 15 mei 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
coma met droom die ik me niet meer helemaal kan herinneren.
telefoon lijkt me handigerquote:Op maandag 15 mei 2006 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dit nouwel of niet positief moet vinden!
ben trouwens aan het bellen met een vogel op m'n hoofd die aan het fluiten is is niet errug handig!
Waarom bellen met een vogel als ie al op je hoofd zit en je dus zonder foon ook met hem kunt praten?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dit nouwel of niet positief moet vinden!
ben trouwens aan het bellen met een vogel op m'n hoofd die aan het fluiten is is niet errug handig!
t is een vertaal telefoon!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom bellen met een vogel als ie al op je hoofd zit en je dus zonder foon ook met hem kunt praten?
Alle zegen komt van bovenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef nokwanda het volgende:
Vogel niet op je hoofd gescheten?
Of heb ik het alleenrecht op vogelkak?
quote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Alle zegen komt van boven![]()
Morgen allemaal![]()
Tja, je bent strontoloog of nietquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik wel zeer gezegend zijn. Ze motten me altijd hebben.
quote:
Misschien heb je wel een ingebouwdemagnetischekakaantrekkerquote:Op maandag 15 mei 2006 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gespecialiseerd in de koeiestront ja..... niet in de vogelkak
Zelfs in Zuid Afrika waren die racistische kutduiven bezig.
Zitten er allemaal mensen op een rijtje te wachten onder een dakgoot vol duiven. Niemand werd bescheten. Ik ga er zitten als enige witje en .... ja hoor..... gelijk raak.
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een ingebouwdemagnetischekakaantrekker![]()
ruilen????quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een ingebouwdemagnetischekakaantrekker![]()
Nee, ik ben geen strontoloog, jij welquote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ruilen????
Ik jouw astrale pestpalmpieren en jij mijn ingebouwdemagnetischekakaantrekker?![]()
nee... ik word ook niet aangevallen door kabouters (trouwens....... dat tussen de stoel val gebeuren was vast ook een kaboutersabotage. Kabouter had de stoel net even verredenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen strontoloog, jij wel![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... ik word ook niet aangevallen door kabouters (trouwens....... dat tussen de stoel val gebeuren was vast ook een kaboutersabotage. Kabouter had de stoel net even verreden)
Goed hoor, ik heb/ben nu alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 15 mei 2006 10:44 schreef draculettetje het volgende:
hey lilith hoest ie nou?
en nokje nee kheb nog niks ontdekt.....
Beetje lurkstand .. druk op mijn werkquote:Op maandag 15 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
idd!!!
hoest met de mannen op fok?!?!?!?
of ben ik weer alleen
goed te horen dat het in ieder geval goed gaat, en die regenboog die verdwijnt toch uiteindelijk weer...... ja toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb/ben nu alle kleuren van de regenboog![]()
Bastard.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
middag disp
middag lurkende basterd
en lurkende Gaai
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Tering... wat een troep....
* Mirage is al behoorlijk ver met huisje klaar te maken om in de verkoop te doen.
Woensdag gaan we huisje kijken !!![]()
*verminderd aanwezig is een paar daagjes*
Blij dat het al een regenboog pallet is Lilith, dan is het aan de beterende hand
*snif snif* nokwanda.... ga je nog een keer douchen !
En alle mannen![]()
Ideale regeling idd....quote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef displission het volgende:
Mirage ik heb nog wel een "handig" linkje voor je: http://www.nu.nl/news/731(...)rijgt_hulp_rijk.html
Weet niet of je er wat aan hebt, maar subsidie is nooit verkeerd toch?
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef Mirage het volgende:
Tering... wat een troep....
* Mirage is al behoorlijk ver met huisje klaar te maken om in de verkoop te doen.
Woensdag gaan we huisje kijken !!![]()
*verminderd aanwezig is een paar daagjes*
Blij dat het al een regenboog pallet is Lilith, dan is het aan de beterende hand
*snif snif* nokwanda.... ga je nog een keer douchen !
En alle mannen![]()
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen want er is nog steeds een klein obstakeltje, maar het lijkt er op dat we daar om heen kunnen werken. (en zo niet, dan aan het eind van dit jaar alsnog)quote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoezo???? Ik kom er net uit
Maar euh.... huisje??? ja? ja?
Ja dat is voor mij ook wel intressant!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:01 schreef displission het volgende:
Mirage ik heb nog wel een "handig" linkje voor je: http://www.nu.nl/news/731(...)rijgt_hulp_rijk.html
Weet niet of je er wat aan hebt, maar subsidie is nooit verkeerd toch?
Oh ja? Vertel esquote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef Mirage het volgende:
maar stiekem ben ik best opgewonden van binnen.
quote:
In het vorige topic beschreef Lillith wat er gebeurd was.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:18 schreef displission het volgende:
mirage..lilith wicca, is ze ziek ofzow
Hooikoortsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef displission het volgende:
pfffffffffffff...ben ineens "spontaan" verkouden geworden..alleen maar niezen en het water stroomde me toennet de neus uit..dat allemaal binnen een uur?
quote:
Je kunt ook gewoon verkouden zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef displission het volgende:
nee dat is het niet, daar ben ik op getest..
Dus jij bent vandaag een beetje dweil???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:57 schreef vamperotica het volgende:
Ja. Weer een verwarrend nachtje gehad! Veel wakker, veel gedroomd en dat door elkaar zeg maar
Word jij tegenwoordig opgehaald met het busje?quote:
Lijkt het wel op. Al dagen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit... is iedereen dood ofzo?
Nokwanda..... we zijn de laatste mensen in TRUE......quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nokwanda..... we zijn de laatste mensen in TRUE......
We need to repopulate the earth!
![]()
![]()
wat heb je gisteravond gedaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er ook wel
Maar weet niks te melden
Nee nee, wees gerust, ik ben er ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:04 schreef nokwanda het volgende:
OMFG.... nu zijn er twee kerels en ik en de rest is dood..... het wordt erger en erger
Euhh.. Jasmijn op bed gelegd, Oblivion gegamed, gedouched, wijntje, film gekeken, geneukt.. ja en dan is het weer vroeg opquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euhh.. Jasmijn op bed gelegd, Oblivion gegamed, gedouched, wijntje, film gekeken, geneukt.. ja en dan is het weer vroeg op
Je hebt er toch wel water en voer bij gezet? Anders is de dierendokter vanavond ook niet meer nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
ik had gister cursus tot 22:00
en toen ik thuiskwam ging ik bijna op een duif staan... echt 3 cm van me voet... hij kon niet meer vliegen. dus heb ik hem maar veilig in een mand in de garage gezet zodat de poesjes hem niet konden opeten.
ik heb hem fred genoemt en hij is nu mijn nieuwe huisdier
en ik hoop dat hij vanavond weer gaat vliegen anders gaat hij naar de dierendokter!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
en toen ik thuiskwam ging ik bijna op een duif staan... echt 3 cm van me voet... hij kon niet meer vliegen. dus heb ik hem maar veilig in een mand in de garage gezet zodat de poesjes hem niet konden opeten.
en ik hoop dat hij vanavond weer gaat vliegen anders gaat hij naar de dierendokter!
Duivenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
Broodquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja ik heb hem brood en water gegeven.![]()
waarom zou ik zaadjes en mais thuis hebben!!?!??!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brood
Nee zaadjes en mais moet ie hebben
hanibalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Duiven
Geef hem water en wat duivenvoer.. wie weet trekt ie dan bij.
Doet me herrineren.. Ik was een keer in Leiden over de drukke Breestraat aan het lopen. En zo inene uit het niets, duikt er een duif naar beneden, en smakt zo met zn kop op dr grond.. dood, voor mijn voeten. Niemand keek op.. en ik stond van .. okeeeee... maar ben doorgelopen.
Ging ik een week er op naar de bios.. vervolg van Silence of the lambs kijken.. ben de titel kwijt.
En op het moment dat ik mn vriendinnetje vertel van die duif (zit zon duivenscene in op het plein wat me herrinerde) vertelt die Anthony Hopkins over 'duikelaars' en als je dan 2 duikelaars kruist, dan krijg je duikelaars die niet zo goed afstanden kunnen bepalen, en die kunnen dus zo uit de lucht te pletter vallen.. Keken elkaar zo aan van ... okeeeee.. maar dat was wel absurt toeval.
Niet dat je wat aan dit verhaal hebt verder, maar tis wel apart
Voor je chickies natuurlijk!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zou ik zaadjes en mais thuis hebben!!?!??!!
hij eet maar even brood... ga vanavond beter voor hem zorgen!
yep busje komt zo.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Word jij tegenwoordig opgehaald met het busje?
zal ff langs de dierenwinkel gaan vanavondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor je chickies natuurlijk!!
Je kan inderdaad gewoon duivenvoer halen bij de dierenzaak..
Heb zelf ook verschillende duiven gehouden.
Hannibal inderdaad.. aardige film.. Red dragon was weer beter vond ik.
Roekoequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef draculettetje het volgende:
duiven ik wil het er niet over hebben!
Precies, je hebt echt je best gedaan hoor Barraquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij eet maar even brood... ga vanavond beter voor hem zorgen!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies, je hebt echt je best gedaan hoor Barra![]()
Ik bedoel, als er vandaag hier een paard aan komt lopen heb ik ook geen haver voor hem en zal hij het ook met brood moeten doen !
Ach, ik zet hem gewoon in de gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer dan maar eens een mandje te vinden waar dat paard in past!
Oooofff wat ook nog kan..... in de gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey idee! laten we het paard gewoon in de gang zetten!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooofff wat ook nog kan..... in de gang
rammeltjes in de motorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:15 schreef Bastard het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met een Alfa 33, zijn er punten waar je op moet letten? (Naast de bekende roest bij Alfa)
idd... de alfa van een kennis van me is ineens op de snelweg in de fik gevlogenquote:
Oepsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... de alfa van een kennis van me is ineens op de snelweg in de fik gevlogen![]()
![]()
tikkie, nu ben jij hem weer!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
Tikkie, jij bent m!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tikkie, nu ben jij hem weer!!
*rent gillend hard weg*
Je welke fotoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:shit ik ga zowat naast me schoenen lopen na mijn nieuwe M S&G foto
Tissss dat ik geen vrouw ben he, maar anders .. pfew heee.. zat ik hier echt te schuiven op mn stoel hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij wil hem niet zien
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tissss dat ik geen vrouw ben he, maar anders .. pfew heee.. zat ik hier echt te schuiven op mn stoel hoor.
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
Verdomme!!!![]()
Wil iemand NU dat paard uit de gang verwijderen. Ik kom hier nauwelijks binnen zo. Stelletje idioten
Ja..leuk.... maar ik kan niet langs die reuze mand in de gang. Mijn kont is gegroeid en past er niet meer langs. Zet hem dan in de achtertuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenen nu is hij ons huisdier!
Ik haat voetbalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bastard DOE NORMAAL!
laten we het over stoere mannenzaken hebben!
nog voetbal gekeken?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
EY dat paard is zielig! hij kan niet meer vliegenen nu is hij ons huisdier!
quote:
Vanwaar dat vertwijfelde smoeltje?quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Beter nog.... zet het paard op je slaapkamer. Dan kan ie 's nachts lekker bij je slapen en knuffelen
idd gaai whats up!quote:
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........quote:
*aait gaai over bol*quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........
Waarom ben je niet blij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk helemaal niet blij en twijfelde of ik überhaupt 'hoi' zou gaan zeggen.........
Aha!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
Maar het zal wel weer wegzakken.......ik ben er nu gewoon ffvan.......
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey beebje dat kan idd erg klote zijn. ik heb ook wel eens zon droom gehad en daar ben je wel even van je apropo.
*knuffelt gaai*
gaat allemaal wel weer goedkomen joh!
en je ziet er ook mooi uit joh!
en je ruikt ook best lekker![]()
quote:
al vanaf vorige week: zeer twijfelendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey marietje.. hoe voel je je?
nog enge boswachters tegen het lijf gelopen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goe
nee alleen een duif ;Pquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog enge boswachters tegen het lijf gelopen?![]()
ja ik las het, lief dat je hem gaat reddenquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
of ik wel de goeie beslissing heb genomen enzo
![]()
ik weet hetquote:
Het voors en tegen verhaal er weer bij pakken dan.. wat was ook alweer de rede dat het voor jouw idee niet werkte?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet hetword dan ook heel erg moe van mezelf
maar ik geloof toch echt dat ik hem heb gemist enzo
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het voors en tegen verhaal er weer bij pakken dan.. wat was ook alweer de rede dat het voor jouw idee niet werkte?
En wat mis je? Eerlijk in zijn.. is het de aandacht van een bepaald persoon, of de arm om je heen? Beide niet echt goede basis voor een lange termijn relatie denk ik..
Maar mis je echt de persoon.. en ben je er helemaal van overtuigd dat je meer gevoelens voor hem hebt dandat je in eerste instantie dacht, kun je leven met die 'tegens'? Dan is het misschien tijd om er nog eens over te praten?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard......Ben jij nou echt altijd zo verstandig of zou jouw vrouw heel hard gaan lachen als we dat aan haar zouden vragen?
Ik denk dat ze je wel gelijk zal gevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard......Ben jij nou echt altijd zo verstandig of zou jouw vrouw heel hard gaan lachen als we dat aan haar zouden vragen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je wel gelijk zal geven![]()
Ben inderdaad meer een denker voor ik wat ga doen... planner.
Pfff...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:20 schreef gaai het volgende:
Dit
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef vamperotica het volgende:
Zo... drukke dag vandaag....
Er komen zomaar paarden duiven en baby's ( nee, niet de mijne) uit de lucht vallen!
Mijn "ongeboren vrucht" is vandaag door vaderlief erkent....
Dus.... Of ik nou 6 gele chineesjes, een mooi chocoladebolletje, een eskimo of een paarse alien baar ....Het heeft officieel een vader!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:10 schreef vamperotica het volgende:
Nee... Niet gelezen.....
Maaruh....... is het verstandig om nou een ruimteschip ipv wiegje klaar te zetten?
* Bastard emmer water over Barra uit gooitquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge *wrijft slaap uit oogjes*
ha ha ja jippie ende jee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef vamperotica het volgende:
Zo... drukke dag vandaag....
Er komen zomaar paarden duiven en baby's ( nee, niet de mijne) uit de lucht vallen!
Jij ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja jippie ende jee!gefeliciteerd met je nichtje!
![]()
dank u!quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard emmer water over Barra uit gooit
Zo dat gaat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |