Ja he!!! ik weetquote:
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Mezelf in de koeiestront wentelen vandaag
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"
Mwoa....kon beter......jij wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lekker geslapen?
ze zeemquote:
dus je hebt maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
Ik wel, alleen wat kort zeg maar, ik was gisteravond pas na 12 uur vannacht thuis en als ik van school kom kan ik nooit meteen slapen dus word het meestal wel laat, en mijn kinderen zijn meestal behoorlijk vroeg![]()
Maar goed de jongste zit nu op peuterspeelzaal en de oudste gewoon op school dus ik heb even wat tijd om bij te trekken met een heerlijk senseootje.![]()
Er even vanuitgaande dat de vraag ook voor mij was![]()
![]()
Daar hebben ze een leuk woord voor Nokje --> Strontoloogquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Biologieweek op EW 's school. Vandaag onderzoek naar de vlaaien van Gallowayrunderen in een natuurreservaat.
Ik ben vrijwilliger en help bij het poeponderzoek.
Iets meer, maar morgen mag ik lekker uitslapen, dat scheelt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt maar 4 uur geslapen
quote:
quote:
ik weet het..maar dacht, ik blijf positiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
strax om 17:00 pas!
maak een lekker ontbijtje voor jezelf en eet dat in de tuin opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef draculettetje het volgende:
nog even volhouden barra dan red je het wel!
ik kan niet opgang komen..... het was de bedoeling dat ook ik wat zou doen vandaag maar kan me niet meer bedenken wat
hi hi zo ver ben ik nog niet dat ik dat alleen kan, is net iets te ver......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maak een lekker ontbijtje voor jezelf en eet dat in de tuin op![]()
Moest je niet een boodschap doen ofzo?
ow, sorry, heb er eigenlijk geen idee van hoe mobiel je bent...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi zo ver ben ik nog niet dat ik dat alleen kan, is net iets te ver......
al kan ik me genoeg dingen bedenken die ik in huis zou willen hebben!
Ik mediteer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Wat is het stil hier deze ochtend trouwens!!
mocht oversight nog iemand nodig hebben om een terras oid te leggen ik heb 2 zomervakanties gestraatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
Oeioeiwoei......., papiertroep papiertroep geregel geregel....
maar ik denk dat we aardig in de buurt van ons nieuwe huis komen.
![]()
Nog een paar dagen en dan hebben we of zekerheid dat wij het in een raptempo door kunnen drukken, òf zekerheid dat er nog ene obstakel(tje) is die eerst overwonnen moet worden.
Ik vind het spànnend !!
Als het lukt zijn jullie allemaal utgenodigd om te komen schilderen wijn drinken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
Als het lukt zijn jullie allemaal utgenodigd om te komen schilderen wijn drinken.
quote:
Op je werkquote:
ow wat spannend!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
![]()
Nog een paar dagen en dan hebben we of zekerheid dat wij het in een raptempo door kunnen drukken, òf zekerheid dat er nog ene obstakel(tje) is die eerst overwonnen moet worden.
Ik vind het spànnend !!
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleemquote:
beter dan maandag ochtendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleem
Altijd wel een klant die ineens op een Vrijdag wat gaan testen of doen en ineens werkt het niet.. is dan de uitdaging van de week.. op vrijdagmiddag notabene
ow nee! Kunnen ze dat niet op maandag doen ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op mijn werk.. over mn verkregen Vrijdagmiddagprobleem
Altijd wel een klant die ineens op een Vrijdag wat gaan testen of doen en ineens werkt het niet.. is dan de uitdaging van de week.. op vrijdagmiddag notabene
Ben zelf ook op zoek, gaat minder snel als ik zou willenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Op een dag als vandaag vraag ik me af of ik niet eens op zoek moet naar iets anders![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:01 schreef Marietje_34 het volgende:
Pfff...Barra, nog 2 uurtjes..
Nee, je bent pas een stumper als je klaagt en er niks aan doet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik ben ook op zoek
wat een stumpers zijn we
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je bent pas een stumper als je klaagt en er niks aan doet.
..euh .. in de zin .. van euh... ja..quote:
Nou !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
..euh .. in de zin .. van euh... ja..
Goh, lekker terrasweertje vandaag niet?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
![]()
Ik vind het spànnend !!
Nou.... ik vond mijn eerste dag van mijn carriewre als strontoloog phd vreselijk leuk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Daar hebben ze een leuk woord voor Nokje --> Strontoloog![]()
Morge allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |