Ja he!!! ik weetquote:
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Mezelf in de koeiestront wentelen vandaag
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, zoals de maagd Maria zou hebben gesproken: "Come again?"
Mwoa....kon beter......jij wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lekker geslapen?
ze zeemquote:
dus je hebt maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
Ik wel, alleen wat kort zeg maar, ik was gisteravond pas na 12 uur vannacht thuis en als ik van school kom kan ik nooit meteen slapen dus word het meestal wel laat, en mijn kinderen zijn meestal behoorlijk vroeg![]()
Maar goed de jongste zit nu op peuterspeelzaal en de oudste gewoon op school dus ik heb even wat tijd om bij te trekken met een heerlijk senseootje.![]()
Er even vanuitgaande dat de vraag ook voor mij was![]()
![]()
Daar hebben ze een leuk woord voor Nokje --> Strontoloogquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Biologieweek op EW 's school. Vandaag onderzoek naar de vlaaien van Gallowayrunderen in een natuurreservaat.
Ik ben vrijwilliger en help bij het poeponderzoek.
Iets meer, maar morgen mag ik lekker uitslapen, dat scheelt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt maar 4 uur geslapen
quote:
quote:
ik weet het..maar dacht, ik blijf positiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
strax om 17:00 pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |