abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37749481
....ik ben een beetje onzeker vwb mijn vriend.

Hij sport 2x in de week met een vriendin van hem (Thai/kickboksen).
Prima verders, maar nu wilden ze op de dagen dat ze elkaar niet neermeppen gaan hardlopen.
Dat betekent dus dat ze 5 dagen in de week samen zouden gaan sporten.

En daar word ik dus niet zo blij van. Ik vind het iets teveel van het goede.
Dat heb ik hem ook verteld maar hij vindt dat ik overtrokken reageer eigenlijk.

Wat nu te doen?
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:10:55 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37749514
Ga mee hardlopen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37749526
Gewoon vertrouwen hebben in je vriend dat er niets gebeurt?
Of heb je een reden om hem niet te vertrouwen?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:12:57 #4
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37749534
Probeer d'r neer te slaan
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:30:23 #5
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_37749757
zeg tegen hem dat je wel houd van een klein bierbuikje
pi_37749891
Geboortedatum: 1975-07-06

Die 30-ers van tegenwoordig
pi_37750208
Neerslaan geen optie dus,,,,
Netals hardlopen, dan zou ik er maar een beetje achteraansukkelen
Bierbuikje ben ik voorstander van, lekker zacht, maarja vriendlief sport niet voor niets zo vaak, hij is van het strak-strakker-en nog strakker-type.
@t Beroepsgokker....kweetut...30 sucks helemaal als vriendlief jonger is en veeeeeeeeeeeels te sportief....
pi_37751419
heb je zelf niks te doen in plaats van elke dag op hem zitten wachten?
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_37751444
met 'een goede vriend' vijf keer per week klaverjassen
pi_37751461
Zoek zelf een leuke kerel voor erbij..
pi_37751462
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 04:26 schreef JoPiDo het volgende:
met 'een goede vriend' vijf keer per week klaverjassen
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 05:09:31 #12
84524 Morwen
I got life
pi_37751528
Gewoon stalken die handel, heb je ook nog wat om handen zelf
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_37751908
Terwijl ik toch redelijk meegaand ben en zelf ook veel vrienden heb, vind ik 5 keer per week met elkaar sporten ook wel een beetje overdreven. Tenzij het hardlopen niet meer is als een uurtje een rondje lopen en that's it... dan zal het echt wel om de conditie etc gaan... maar als hij echt vijf avonden pleitos is met haar... zou ik daar ook voor passen!

Sterkte!
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_37751913
Nou ik zou hem dumpen vette onzin wel 5 x per week
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 07:49:58 #15
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37751996
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 07:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zou hem dumpen vette onzin wel 5 x per week

5 keer per week de deur uit is wel erg veel. Misschien een idee om je zelf in te schrijven voor een fitnesscentrum/beginnerscursus thaiboksen, zodat hij je een paar avonden instructies kan geven? En anders gewoon eens aangeven of hij misschien niet eens z'n trainingsschema kan aanpassen ofzo. Ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_37752009
het is toch wel heel duidelijk dat hij iets wilt of heeft met dat meisje of niet
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_37752144
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
het is toch wel heel duidelijk dat hij iets wilt of heeft met dat meisje of niet
pi_37752166
"je hoeft je geen zorgen te maken, schat, zij is zóóó mijn type niet"

dat idee, inderdaad
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37752244
quote:
Duidelijk. Slotje.
pi_37752371
Ik baal er gewoon van dat ik van die jaloezie-gevoelens heb, nog nooit eerder gehad. Ik geloof echt wel dat ze alleen maar gaan hardlopen, maar ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.
Aan de andere kant wil ik hem ook niet beperken.

Qua sportiviteit zijn we gewoon tegenovergesteld. Misschien ga ik volgende week maar gewoon een keer mee als hij Pilatus doet. Ben alleen bang dat ik zo erg voor lul sta tusssen al die fitte, strakke lui.

Zijn er meer mensen die zo het tegenovergestelde van hun partner zijn?

pi_37752390
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:15 schreef milagro het volgende:

dat idee, inderdaad
Lol, zei hij dat maar, dan ben ik tenminste terecht jaloers.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:45:06 #22
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37752437
quote:
Jup. Dat dan weer wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_37752439
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik van die jaloezie-gevoelens heb, nog nooit eerder gehad. Ik geloof echt wel dat ze alleen maar gaan hardlopen, maar ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.

Ga mee hardlopen en dan totdat je er bij neevalt.
pi_37752448
quote:

Qua sportiviteit zijn we gewoon tegenovergesteld. Misschien ga ik volgende week maar gewoon een keer mee als hij Pilatus doet. Ben alleen bang dat ik zo erg voor lul sta tusssen al die fitte, strakke lui.

ik vind dit niet eens echt (redeloze) jaloezie, hoor.

het is voor hem natuurlijk erg makkelijk om jouw bezwaar daarop te gooien, voel jij je schuldig, en kun je niets meer zeggen "want je wil hem niet beperken"..

kom op, zeg, hij is gewoon overdreven bezig met zijn 5 avonden in de week sporten persé met haar omdat ze "zo lekker levelen"

"nee, nee, nee, schat, ja okay ze is een lekker wijf, maar als ik zeg dat ze me zo heerlijk uitdaagt, dan bedoel ik qua sporten, uithoudingsvermogen!!!!, djeeezus, moet je nu echt achter alles iets zoeken!!!!!!!"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:47:16 #25
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_37752463
quote:
Misschien ga ik volgende week maar gewoon een keer mee als hij Pilatus doet. Ben alleen bang dat ik zo erg voor lul sta tusssen al die fitte, strakke lui.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor... er lopen genoeg mensen rond die er niet veel van bakken (ik ook). Je moet dus gewoon gaan.

Onlangs ben ik gaan bodypumpen. Ik leek wel één van de muppets die alles precies in tegenovergestelde richting deed. Dit weerhoudt me niet om nogmaals te gaan. Ik vond het tenslotte erg leuk.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_37752577
quote:
ja wel hoor.

ik ben ook niet zo sportief als mijn vriend >> hij bb 2 keer in de week en meestal nog een wedstrijd. Terwijl ik liever wat fiets of zo (met een doel he)

ik ga meestal wel naar een wedstrijd en dan ben ik de ploegmascotte ( )

OT: een jongen die vijf keer per week met hetzelfde meisje gaat trainen is wel ERG verdacht. En op het moment dat een gozer gaat reageren van doe niet zo overtrokken dan is het eigenlijk ook heel verdacht. De enige echte goede reden kan nog zijn dat ie extra moet trainen om op wedstrijdniveau te komen???? Want dan moest mijn broer altijd meer hardlopen en zelfs touwtje springen. Voor de conditie en voetenwerk. etc..

Blijf erbij dat je beter een goed gesprek met hem moet voeren. >>>>> De meeste sportfanaten die ik ken trainen bijna allemaal met hetzelfde geslacht (geen afleiding enzo) Of het moet de machtsverhouding>>> trainer-leerling zijn dan komt gemixt wel voor. Maar dan zal dat meisje de trainer moeten zijn eigenlijk
pi_37752691
5 keer per week vind ik wel érg veel hoor.

Waarom stel je niet voor om iets sámen te gaan doen.
Hoe vaak zien jullie elkaar per week, of wonen jullie samen?
Anders ziet hij dat wicht nog vaker dan dat hij jou ziet.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:06:54 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37752722
TT even lading dekkend gemaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37753171
Ken je die vriendin dan?

Ik zou als ik een vriendin had niet zo met m'n vriendin omgaan, ik weet dat die dat niet zo leuk zou vinden en daar houd ik dan rekening mee. Als er geen andere optie is ok maar dan laat ik het wel weten en ben ik er eerlijk over!
pi_37753838
Je reageert heel terecht. Misschien moet je het omdraaien en vragen wat hij ervan zou vinden als jij 5 dagen per week iets anders ging doen met een leuke man.

Als hij van je houdt zou hij er niet moeilijk over moeten doen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:02:05 #31
142772 Yolli
Being just me...
pi_37753921
Ik heb er een raar gevoel bij....
It takes wings to discover the sky
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:04:25 #32
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_37753968
Praat erover, moet toch kunnen in een relatie?
pi_37753969
5 keer per week iets gaan doen met een of andere kerel. en dan kijken hoe leuk hij dat vindt.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:08:50 #34
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_37754051
Ik kan me je jaloezie wel voorstellen eigenlijk. Maar toch zal je hem wel moeten vertrouwen denk ik. Kijk het gewoon even aan...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:13:08 #35
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37754153
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:04 schreef Byte_Me het volgende:
5 keer per week iets gaan doen met een of andere kerel. en dan kijken hoe leuk hij dat vindt.
precies.

Ik ben geen bezitterig tiepje ofzo, maar ik vind dat je in dit geval absoluut niet onredelijk jaloers bent, en laat je dat ook niet wijsmaken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37754289
Ben ik dan de enige die (misschien naïef) het niet vreemd vind om 4 per week te sporten en als dat met een trainingspartner is ook goed? Ik zie het echt niet hoor... Vinden jullie het ook allemaal heel erg als het 5x in de week met een vriend was geweest? Of gaat het nu echt om het feit dat dit een vrouw is en je dus vrouw + man = neuken krijgt of iets soortgelijks platvloers.

En als je mijn partner was geweest had ik ook gewoon gezegd: ga je toch mee, lieverd?

Kom op zeg, we zijn allemaal volwassen en je partner een beetje in zijn vrijheid beperken wat sporten betreft past daar niet bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37754353
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik kan me je jaloezie wel voorstellen eigenlijk. Maar toch zal je hem wel moeten vertrouwen denk ik. Kijk het gewoon even aan...
Hoelang? Totdat ie zegt: "schat, ik moet je iets vertellen?..."
Kan gewoon onschuldig zijn maar 5 keer in de week sporten vind ik gewoon overdreven, tenzij hij mnaar een kampioenschap toe werkt of zo, anders is hij gewoon adrenalineverslaafd. Vindt hij het thuis niet gezellig of zo? Heeft die meid zelf een vaste relatie? Dat zal haar vriend toch ook niet leuk vinden.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_37754354
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik dan de enige die (misschien naïef) het niet vreemd vind om 4 per week te sporten en als dat met een trainingspartner is ook goed? Ik zie het echt niet hoor... Vinden jullie het ook allemaal heel erg als het 5x in de week met een vriend was geweest? Of gaat het nu echt om het feit dat dit een vrouw is en je dus vrouw + man = neuken krijgt of iets soortgelijks platvloers.

En als je mijn partner was geweest had ik ook gewoon gezegd: ga je toch mee, lieverd?

Kom op zeg, we zijn allemaal volwassen en je partner een beetje in zijn vrijheid beperken wat sporten betreft past daar niet bij.
natuurlijk maakt het verschil dat het een vrouw is, duh!!!!!!!!!
als je vent een weekendje weg wil met een vriend is het toch ook anders, als hij datzelfde wil met een vriendin, ook als het voor een seminar kitesurfen is?

bij mij wel, iig, als ik de dame in kwestie niet ken en het geen vriendin van jaren is, voor mijn tijd al.

neem dat kind dan eens mee naar huis, na het sporten.
als je iemand 5 dagen in de week ziet, lijkt het me onderhand wel eens tijd die persoon eens thuis voor te stellen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:21:39 #39
98135 TeleluvR
pi_37754366
quote:

Nee, je bent niet de enige...
Ik zou het zelfs anders willen stellen. Het feit dat je je erover druk maakt ("jaloers bent") is toch eerder een reden om je druk te maken over de huidige staat van je relatie...
pi_37754368
Geloof me, zodra je dit toelaat, is het hek van de dam en ik kan het weten.

Als je niet tijdig met je vuist op tafel slaat en het toelaat, dan zul je zien dat er een dag komt en dat hij zegt dat hij verder wil met haar...
♥ K, N, R en F ♥
pi_37754388
quote:
Ik vind het niet echt jalouzie hoor. Ik zou het al niet erg leuk vinden als mjin partner elke avond de hort op was al was het met vrienden.

'k Zou het gewoon zeggen. Jullie hebben toch samen een relatie. Prima als hij wil sporten, maar als hij zijn gewoontes niet wil veranderen, moet hij misschien niet een relatie willen. Ik doe dingen niet omdat mijn partner dat niet leuk vind, en andersom ook.
pi_37754410
Laatst heb ik in een blad een artikel gelezen over, let op, geestelijk vreemdgaan. Dan is er (nog) geen sprake van seks, maar dan deelt je partner zijn emoties, gevoelens en gedachten meer met die ene collega, het sportmaatje of de beste vriend(in) dan met jou.

Ik denk dat internet ook meewerkt aan dit verschijnsel. Het is makkelijker praten met iemand bij wie je verder "onafhankelijk" bent en als het je niet meer zint dan ga je weg/sluit je af.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_37754455
kwa interesses en leefstijl klinkt het alsof ze elkaar gevonden hebben.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_37754456
Als die muts 5x per week haar energie zinloos loopt te gebruiken dan zou ik d'r dumpen.
pi_37754459
quote:

Je bent niet de enige . Ik vind dat de vriend van TS groot gelijk heeft dat TS beetje overdreven reageert. Ik bedoel ik zelf heb ook een vriendin waar ik veel mee sport. Ik ga er zelfs mee uit etc. Maar mijn huidige vriendin heeft daar echt geen problemen mee
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:25:50 #46
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37754467
quote:
wat is er dan teveel van het goede dan?

zou je er problemen mee hebben als hij alleen ging lopen?
zo nee dan vertrouw je hem gewoon niet.

een relatie is gebaseerd op vertrouwen.
mijn vriendin (stijl)danst ook 2 a 3x per week met der ex.
en ik heb daar echt geen problemen mee. op het moment dat ik me vriendin niet vertouw kan ik er beter een einde aan maken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:26:54 #47
98135 TeleluvR
pi_37754489
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op het moment dat ik me vriendin niet vertouw kan ik er beter een einde aan maken
Ik hoop dat je het nu over je relatie hebt...
pi_37754523
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:15 schreef milagro het volgende:

dat idee, inderdaad
idem ken die verhalen ook!
Er zelfs stiekum mee op vakantie gaan en nog zeggen,
ik heb niks met haar hoor!
of met een vrouw met kids naar het strand gaan,
duhuh, ik mag haar niet hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:29:37 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37754557
quote:
Na het sporten samen onder de douche
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:32:00 #50
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_37754616
Als hij de hele avond weg is, doen ze vast meer dan alleen hardlopen?!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')