quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:26 schreef JoPiDo het volgende:
met 'een goede vriend' vijf keer per week klaverjassen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zou hem dumpen vette onzin wel 5 x per week
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
het is toch wel heel duidelijk dat hij iets wilt of heeft met dat meisje of niet
Duidelijk. Slotje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
het is toch wel heel duidelijk dat hij iets wilt of heeft met dat meisje of niet
Lol, zei hij dat maar, dan ben ik tenminste terecht jaloers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:15 schreef milagro het volgende:
"je hoeft je geen zorgen te maken, schat, zij is zóóó mijn type niet"
dat idee, inderdaad
Jup. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga mee hardlopen en dan totdat je er bij neevalt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik van die jaloezie-gevoelens heb, nog nooit eerder gehad. Ik geloof echt wel dat ze alleen maar gaan hardlopen, maar ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.
Aan de andere kant wil ik hem ook niet beperken.
ik vind dit niet eens echt (redeloze) jaloezie, hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik van die jaloezie-gevoelens heb, nog nooit eerder gehad. Ik geloof echt wel dat ze alleen maar gaan hardlopen, maar ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.
Aan de andere kant wil ik hem ook niet beperken.
Qua sportiviteit zijn we gewoon tegenovergesteld. Misschien ga ik volgende week maar gewoon een keer mee als hij Pilatus doet. Ben alleen bang dat ik zo erg voor lul sta tusssen al die fitte, strakke lui.![]()
Zijn er meer mensen die zo het tegenovergestelde van hun partner zijn?
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor... er lopen genoeg mensen rond die er niet veel van bakken (ik ook). Je moet dus gewoon gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Misschien ga ik volgende week maar gewoon een keer mee als hij Pilatus doet. Ben alleen bang dat ik zo erg voor lul sta tusssen al die fitte, strakke lui.![]()
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Zijn er meer mensen die zo het tegenovergestelde van hun partner zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |