Hey Meki als het nou iemand was geweest waar jij het bloed niet van kan zuipen? Had je dan ook zo fel gereageerd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn vindt dat Hirsi Ali het land uit moet als blijkt dat zij heeft gelogen bij haar toelating tot Nederland. Hij heeft donderdagavond aan minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) gevraagd of zij in dat geval haar partijgenote het Nederlanderschap wil ontnemen. Ook zou Hirsi Ali dan niet moeten kunnen terugvallen op de van asielzoeker. "Ik ben geschokt door deze feit
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet ff inlezen, lijkt me sterk dat hier geen [POL] topic van is.
quote:
De enige beperking is natuurlijk dat AHA al een NL paspoort heeft.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:45 schreef Manono het volgende:
Hirsi Ali heeft in een Barend en Van Dorp uitzending in 2002 al toegegeven dat ze gelogen heeft om asiel te krijgen. ze heeft zelf Verdonk gebeld om te zeggen dat ze gelogen had nav de zaak Pasic. Dus 'ontmaskerd' is een groot woord
Nee hoor, gewoon journalistiek werk al was het meeste al wel bekend. Maar in het licht van de zaak Pasic is het wel opvallend dat dit zo is gebeurd. Verdonk heeft gezegd dat Hirsi Ali wat haar betreft destijds teruggestuurd had moeten worden. Nawijn heeft nu alsnog gevraagd om haar uit te zetten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef milagro het volgende:
Gewoon een knap staaltje karaktermoord van de VARA.
HA is een stemmentrekker, de VVD staat sinds het Verdonk/Rutte gedoe op winst weer en dus snel naar Somalie om of all people de afgedankte ex te interviewen.
Klopt, en dergelijke situaties mogen best worden onderzocht. En je ziet dat het de bekende gevallen zoals een Taida ook gebeurd. Als kamerlid ben je natuurlijk helemaal een BN'er. Dat is geen karaktermoord, dat is onderzoek. En net als bij bijvoorbeeld Sam Pormes gat het om iets uit het verleden, maar dat maakt weinig uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef milagro het volgende:
Er zijn denk wel zo'n 26000 gezichten te 'ontnmaskeren' dan en meer. Altijd wel delen te vinden van hun verhalen die niet helemaal kloppen.
De enige aannemelijke reden waarom ze eventueel in Nederland zou mogen blijven is omdat ze op Didier Drogba van Chelsea lijkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals Taida moet AHA ook het land uit worden gezet.
Misschien kunnen we ze ruilen. Zetten we Hirsi in de spits bij Chelsea, en Drogba in de NL'se politiek.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige aannemelijke reden waarom ze eventueel in Nederland zou mogen blijven is omdat ze op Didier Drogba van Chelsea lijkt.²
In Nederland is het nog altijd zo dat mensen onschuldig zijn totdat het tegendeel is bewezen en niet andersom. Jij geeft Hirsi Ali nu al een kwalificatie mee en gebruikt ook nog eens het misselijkmakende woord deportatie. Verder zijn 'welwillende, hardwerkende allochtonen' op geen enkel manier slachtoffer van laster door toedoen van Hirsi Ali. Dat is een uitspraak die je onmogelijk hard kunt maken. Kritiek op de islam hebben is iets wezenlijk anders dan laster van bepaalde allochtonen. Het is tekenend dat jij dat onderscheid kennelijk niet inziet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:11 schreef Super7fighter het volgende:
Als Verdonk de ballen heeft om Hirsi Ali op het vliegtuig naar Somalie te zetten vanwege oplichting (en eventueel aanzetten tot haat en geweld), dan zal ik voor het eerst van mijn leven op de VVD stemmen. Ik hoop dat Verdonk haar ruggegraat ook kan rechthouden inzake Hirsi Ali en haar principes zal handhaven. Zo'n deportatie van een frauduleuze,criminele illegaal annex onruststoker zal een handreiking zijn naar de welwillende, hardwerkende allochtoon die hier op legale wijze zijn brood verdient, die voorheen jaren gebukt ging onder de laster door toedoen van Hirsi Ali.
Het verwijderen van alle Marokkaanse hangjeugd uit de ooit zo vreedzame en tolerante stad Amsterdam is het beste wat je kunt doen... - Het is maar net hoe je naar dingen kijkt. Ik vind beslist niet dat Hirsi Ali wanorde schept. Omdat ze toevallig wat kritiek heeft op de vrouw-onvriendelijkheid binnen de islam?? Ik vind de islam een belachelijk en hypocriet geloof. Schep ik nu ook wanorde in dit land? De moslim die homo's van daken wil gooien, of de vrouw die in burka over straat gaat? Dat is zeker doodgewoon, of niet? En waar je het op baseert dat de VVD de grootste politieke partij zou worden, is me ook een raadsel. Er wordt al 3 jaar een hard asielbeleid gevoerd en de VVD is in de peilingen niet hoger dan 33 zetels geweest, terwijl de PvdA voortdurend hoger dan 42 zetels heeft gestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:11 schreef Super7fighter het volgende:
Sterker nog, als Verdonk Hirsi Ali een enkeltje Somalie stuurt, voorspel ik zelfs dat de VVD groter dan de PVDA zal worden, omdat we eindelijk kunnen zeggen dat Rita inderdaad principieel is. Maar het is niet alleen goed om zij die wanorde schept in de Lage Landen een gratis en verzorgd tripje naar Mogadishu te geven uit principieel oogpunt, maar ook ethisch, moreel, maar bovenal electoraal gezien is het verwijderen van Hirsi Ali uit de ooit zo vreedzame en tolerante samenleving in Nederland het beste wat je als ambitieuze politicus kunt doen.
eens.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zou zeggen, nou Ayaan het was ons geen genoegen(handen vol met geld gekost, en div relletjes tussen bevolkingsgroepen door dr gestookt) daar is de grens ajuus!
Voor iemand die om de haverklap blijft herhalen dat de media ons indoctrineert en leugens verteld neem je deze "Docu" opeens wel heel erg snel voor waarheid aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Bansheeboy
hirsi ali het land uit ja, als mennsen die echt moesten vluchten al het land uit getrapt worden moet deze leugenaares er ook uit.
ze is hier vast enkel gekomen om te stoken (wat ook het enige is wat ze doet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |