abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37749995
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef Meki het volgende:

Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn vindt dat Hirsi Ali het land uit moet als blijkt dat zij heeft gelogen bij haar toelating tot Nederland. Hij heeft donderdagavond aan minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) gevraagd of zij in dat geval haar partijgenote het Nederlanderschap wil ontnemen. Ook zou Hirsi Ali dan niet moeten kunnen terugvallen op de van asielzoeker. "Ik ben geschokt door deze feit
Hey Meki als het nou iemand was geweest waar jij het bloed niet van kan zuipen? Had je dan ook zo fel gereageerd?
Ik gok van niet.
ijs_beer fan!
  Donald Duck held donderdag 11 mei 2006 @ 23:59:43 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37749997
zo die valt hard door de mand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_37750093
Nee die bronne waren lekker betrouwbaar.

Een vrouw die wegens haar geloof niet herkenbaar in beeld mocht.....
Een broer die waarschijnlijk nog lekker mee heeft lopen vechten in die ranzige oorlog..
Een vrijwilligster van het AZC...
Haar zogenaamde getrouwde man, die niet eens te zien was in de uitzending.

Die ontkenning alleen al dat eerwraak niet voorkomt in Somalië... Google voor de grap eens op
eerwraak + somalië)

(ik heb wel een kwartier gekeken )
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:11:25 #29
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37750097
Als Verdonk de ballen heeft om Hirsi Ali op het vliegtuig naar Somalie te zetten vanwege oplichting (en eventueel aanzetten tot haat en geweld), dan zal ik voor het eerst van mijn leven op de VVD stemmen. Ik hoop dat Verdonk haar ruggegraat ook kan rechthouden inzake Hirsi Ali en haar principes zal handhaven. Zo'n deportatie van een frauduleuze,criminele illegaal annex onruststoker zal een handreiking zijn naar de welwillende, hardwerkende allochtoon die hier op legale wijze zijn brood verdient, die voorheen jaren gebukt ging onder de laster door toedoen van Hirsi Ali. Sterker nog, als Verdonk Hirsi Ali een enkeltje Somalie stuurt, voorspel ik zelfs dat de VVD groter dan de PVDA zal worden, omdat we eindelijk kunnen zeggen dat Rita inderdaad principieel is. Maar het is niet alleen goed om zij die wanorde schept in de Lage Landen een gratis en verzorgd tripje naar Mogadishu te geven uit principieel oogpunt, maar ook ethisch, moreel, maar bovenal electoraal gezien is het verwijderen van Hirsi Ali uit de ooit zo vreedzame en tolerantie samenleving in Nederland het beste wat je als ambitieuze politicus kunt doen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:28:36 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:41:12 #31
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_37750469
Schop d'r het land maar uit!
pi_37750701
En nu maar hopen, dat de VARA de rest van de leugenaars ontmaskert!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2006 @ 02:27:52 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37750807
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet ff inlezen, lijkt me sterk dat hier geen [POL] topic van is.
quote:
pi_37750967
Hirsi Ali heeft in een Barend en Van Dorp uitzending in 2002 al toegegeven dat ze gelogen heeft om asiel te krijgen. ze heeft zelf Verdonk gebeld om te zeggen dat ze gelogen had nav de zaak Pasic. Dus 'ontmaskerd' is een groot woord
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 07:07:58 #35
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37751784
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:11 schreef Super7fighter het volgende:

[...]
De enige beperking is natuurlijk dat AHA al een NL paspoort heeft.

Ik kan er best mee leven hoor, als dat soort mensen uitgezet gaan worden.

Ga je je koffers dan alvast pakken, Super7?

Want dit decadente land word nooit wat joh, jij bent beter af in een land vol vrome broeders.
pi_37752081
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:45 schreef Manono het volgende:
Hirsi Ali heeft in een Barend en Van Dorp uitzending in 2002 al toegegeven dat ze gelogen heeft om asiel te krijgen. ze heeft zelf Verdonk gebeld om te zeggen dat ze gelogen had nav de zaak Pasic. Dus 'ontmaskerd' is een groot woord
Idd.
Er zijn denk wel zo'n 26000 gezichten te 'ontnmaskeren' dan en meer. Altijd wel delen te vinden van hun verhalen die niet helemaal kloppen.
Wat mij betreft is een te verwachten gedwongen besnijdenis al reden genoeg om de status vluchteling te krijgen en te mogen blijven, ware het niet dat meisjes op die jonge leeftijd helaas nog niet de gelegenheid hebben of besef om te vluchten naar daar waar men hen voor dit soort achterlijke praktijken beschermt.

Gewoon een knap staaltje karaktermoord van de VARA.
HA is een stemmentrekker, de VVD staat sinds het Verdonk/Rutte gedoe op winst weer en dus snel naar Somalie om of all people de afgedankte ex te interviewen.
Ja, die man zal een positief beeld schetsen van de vrouw die hem niet wilde
Vrouwen worden om minder "aangepakt" in die cultuur.
De ex man moet voor zijn eigen trots en status het verhaal natuurlijk wel 180 graden draaien.
Maar nee, de VARA gelooft zijn verhaal maar al te graag, het verhaal van de afgewezen ex uit een cultuur waar vrouwen geen ene rotmoer te vertellen hebben , waar vrouwen op jonge leeftijd besneden worden en deels dichtgenaaid omdat mannen graag verzekerd zijn van een maagdelijke bruid en een onbesneden vrouw niets waard is, en mag hopen dat ze het , verstoten als ze wordt en volkomen alleen als ze dan staat, overleefd.

Ter zijde, HA was vóór het laten blijven van Taida, ze heeft Verdonk dat ook verteld, en zei "ik heb
óók gelogen op punten".... Verdonk : "Dan had ik jou óók teruggestuurd"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:09:06 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37752116
Jongens, excuseer mij voor de karige openingspost, op het moment van posten keek ik zeer geïnteresseerd naar de uitzending.

Iedereen weet dat ik Hirsi Ali bewonder om haar levenskracht, haar duidelijk niet aantoonbare sensualiteit en haar moed. Ondanks dit alles zou het niet correct zijn van mij als ik zou zeggen:”Het geeft niet dat ze gelogen heeft.” Daarom zeg ik:”Ze heeft op illegale wijze haar Nederlands paspoort verkregen, neem haar dit af. En geef haar een lastminute richting Kenya.” Althans, als de VVD en edelweiss Verdonk nog serieus genomen wil worden.

Vergeef mij deze emotionele edoch zeer rationele benadering, maar ik heb zelf mogen ondervinden, en ondervind nog hoe moeilijk het IND is (tegen EERLIJK mensen), dan kan je het niet verkopen aan het volk dat de 1ste de beste Somalische/Kenyaanse met het hoofd van voetballer Drogba toch hier mag blijven.

In het kader van de rechtvaardigheid, van het consequent zijn en oprechte beredeneringen kan men niet tot een andere conclusie komen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37752263
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef milagro het volgende:

Gewoon een knap staaltje karaktermoord van de VARA.
HA is een stemmentrekker, de VVD staat sinds het Verdonk/Rutte gedoe op winst weer en dus snel naar Somalie om of all people de afgedankte ex te interviewen.
Nee hoor, gewoon journalistiek werk al was het meeste al wel bekend. Maar in het licht van de zaak Pasic is het wel opvallend dat dit zo is gebeurd. Verdonk heeft gezegd dat Hirsi Ali wat haar betreft destijds teruggestuurd had moeten worden. Nawijn heeft nu alsnog gevraagd om haar uit te zetten.

Het gaat wel om een kamerlid en het is opvallend dat de VVD een kamerlid dat zo openlijk loog over haar verleden, in de fractie heeft gelaten.

Hirsi Ali speelt nu niet meer zo'n grote rol in het politieke krachtenveld. Ik vermoed dat ze niet eens meer op de lijs zal komen.

Persoonlijk vind ik het trouwens wel heel erg opvallend en veelzeggend dat ook Hirsi Ali nogal creatief met de waarheis is omgegaan. Ik neem het haar niet kwalijk, volgens mij is het een overlevingsinstinct.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:49:51 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37752500
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef milagro het volgende:

Er zijn denk wel zo'n 26000 gezichten te 'ontnmaskeren' dan en meer. Altijd wel delen te vinden van hun verhalen die niet helemaal kloppen.
Klopt, en dergelijke situaties mogen best worden onderzocht. En je ziet dat het de bekende gevallen zoals een Taida ook gebeurd. Als kamerlid ben je natuurlijk helemaal een BN'er. Dat is geen karaktermoord, dat is onderzoek. En net als bij bijvoorbeeld Sam Pormes gat het om iets uit het verleden, maar dat maakt weinig uit.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37752553
Net zoals Taida moet AHA ook het land uit worden gezet.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:55:22 #41
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37752575
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals Taida moet AHA ook het land uit worden gezet.
De enige aannemelijke reden waarom ze eventueel in Nederland zou mogen blijven is omdat ze op Didier Drogba van Chelsea lijkt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:33:58 #42
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_37753223
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De enige aannemelijke reden waarom ze eventueel in Nederland zou mogen blijven is omdat ze op Didier Drogba van Chelsea lijkt.

²
Misschien kunnen we ze ruilen. Zetten we Hirsi in de spits bij Chelsea, en Drogba in de NL'se politiek.
pi_37753614
die teef maar liegen wat een geloofwaardigheid
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:55:55 #44
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_37753789
Enkeltje Kenia zal haar goed doen, pleuris wijf
De beesT
pi_37753823
quote:
Als Verdonk de ballen heeft om Hirsi Ali op het vliegtuig naar Somalie te zetten vanwege oplichting (en eventueel aanzetten tot haat en geweld), dan zal ik voor het eerst van mijn leven op de VVD stemmen. Ik hoop dat Verdonk haar ruggegraat ook kan rechthouden inzake Hirsi Ali en haar principes zal handhaven. Zo'n deportatie van een frauduleuze,criminele illegaal annex onruststoker zal een handreiking zijn naar de welwillende, hardwerkende allochtoon die hier op legale wijze zijn brood verdient, die voorheen jaren gebukt ging onder de laster door toedoen van Hirsi Ali.
In Nederland is het nog altijd zo dat mensen onschuldig zijn totdat het tegendeel is bewezen en niet andersom. Jij geeft Hirsi Ali nu al een kwalificatie mee en gebruikt ook nog eens het misselijkmakende woord deportatie. Verder zijn 'welwillende, hardwerkende allochtonen' op geen enkel manier slachtoffer van laster door toedoen van Hirsi Ali. Dat is een uitspraak die je onmogelijk hard kunt maken. Kritiek op de islam hebben is iets wezenlijk anders dan laster van bepaalde allochtonen. Het is tekenend dat jij dat onderscheid kennelijk niet inziet.
quote:

Sterker nog, als Verdonk Hirsi Ali een enkeltje Somalie stuurt, voorspel ik zelfs dat de VVD groter dan de PVDA zal worden, omdat we eindelijk kunnen zeggen dat Rita inderdaad principieel is. Maar het is niet alleen goed om zij die wanorde schept in de Lage Landen een gratis en verzorgd tripje naar Mogadishu te geven uit principieel oogpunt, maar ook ethisch, moreel, maar bovenal electoraal gezien is het verwijderen van Hirsi Ali uit de ooit zo vreedzame en tolerante samenleving in Nederland het beste wat je als ambitieuze politicus kunt doen.
Het verwijderen van alle Marokkaanse hangjeugd uit de ooit zo vreedzame en tolerante stad Amsterdam is het beste wat je kunt doen... - Het is maar net hoe je naar dingen kijkt. Ik vind beslist niet dat Hirsi Ali wanorde schept. Omdat ze toevallig wat kritiek heeft op de vrouw-onvriendelijkheid binnen de islam?? Ik vind de islam een belachelijk en hypocriet geloof. Schep ik nu ook wanorde in dit land? De moslim die homo's van daken wil gooien, of de vrouw die in burka over straat gaat? Dat is zeker doodgewoon, of niet? En waar je het op baseert dat de VVD de grootste politieke partij zou worden, is me ook een raadsel. Er wordt al 3 jaar een hard asielbeleid gevoerd en de VVD is in de peilingen niet hoger dan 33 zetels geweest, terwijl de PvdA voortdurend hoger dan 42 zetels heeft gestaan.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:16:35 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37754234
Bansheeboy

hirsi ali het land uit ja, als mennsen die echt moesten vluchten al het land uit getrapt worden moet deze leugenaares er ook uit.
ze is hier vast enkel gekomen om te stoken (wat ook het enige is wat ze doet)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:24:59 #47
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_37754444
ik zou zeggen, nou Ayaan het was ons geen genoegen(handen vol met geld gekost, en div relletjes tussen bevolkingsgroepen door dr gestookt) daar is de grens ajuus!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:29:36 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37754556
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zou zeggen, nou Ayaan het was ons geen genoegen(handen vol met geld gekost, en div relletjes tussen bevolkingsgroepen door dr gestookt) daar is de grens ajuus!
eens.

mag ze nog een nederlandsch vlaggetje mee als aandenken
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_37754770
hishi is gewoon een professionle bommenlegger
pi_37754832
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Bansheeboy

hirsi ali het land uit ja, als mennsen die echt moesten vluchten al het land uit getrapt worden moet deze leugenaares er ook uit.
ze is hier vast enkel gekomen om te stoken (wat ook het enige is wat ze doet)
Voor iemand die om de haverklap blijft herhalen dat de media ons indoctrineert en leugens verteld neem je deze "Docu" opeens wel heel erg snel voor waarheid aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')