abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:47:06 #201
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_37758142
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, foto's van neergeschoten kinderen uit de derde wereld zie ik wel graag op de voorpagina.
De laatste die je hoeft te vertellen dat de (derde) wereld geen leuke veilige plek is voor kleine kinderen ben ik. Ik hoef er alleen geen bloederige foto's bij te zien.
bloederige foto's doen mensen realiseren hoe verrot deze wereld is.
ik vind het juist goed dat mensen met dit soort beelden geconfronteerd worden.

mensen zullen geschokt zijn door deze foto's en dat is best een keer goed.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_37758188
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:47 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

En de volgende keer denkt men, och zo boeiend zijn die foto's allemaal niet meer.

Zulke foto's hebben totaal geen meerwaarde het is sensatie en het zorgt voor een afgestompte maatschappij wat steeds de grenzen verlegd qua bloederigheid.
ijs_beer fan!
pi_37758215
quote:

[..]

Heb jij echt foto's nodig om je te realiseren dat het neerschieten van een klein meisje met een riotgun gruwelijk is?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37758248
quote:
Sanctie wegens roken op internaat deed stoppen doorslaan bij Hans Van Temsche

HLN BREAKING NEWS Hans Van Temsche, de 18-jarige jongen uit Wilrijk die gisteren de kleine Luna Drowart (2) en haar Malinese au pair Oulemata Oudibo (24) in koelen bloede doodschoot op straat in Antwerpen, werd woensdagavond op zijn kamer in het internaat waar hij les volgde betrapt op roken.

In het Agro Biotechnisch Instituut in Roeselare staat daar een strenge straf op: verwijdering uit het internaat. Daarop zou hij gedreigd hebben zelfmoord te plegen en daarbij "een paar makakken mee te nemen".

Donderdagochtend voegde hij de daad bij het woord, ging naar de kapper, schafte zich voor 500 euro een geweer aan en verrichtte zijn bloedige daad. Van Themsche liet een afscheidsbrief achter in zijn school in Roeselare. Uit die brief en uit andere teksten in zijn internaatkamer blijkt dat Van Themsche wou «afrekenen met de wetteloosheid en ordeloosheid in de samenleving».

De jongen wordt momenteel ondervraagd door het parket in het ziekenhuis waar hij wordt verzorgd aan zijn schotwonde. (HLN)
pi_37758277
quote:

[..]

5 jaar geleden was men geschokt, toen je Pim Fortuyn zag liggen....

Nu denkt men, "inderdaad die zijn dood"
De wereld word harder en harder, ik vraag mij af wat mijn zoon over 20 jaar voor ogen krijgt.
pi_37758333
quote:

[..]

De volgende keer zijn ze dan nóg een stukje afgestompter. Kijk maar eens 10 onthoofdingsfilmpjes achter elkaar. De tiende doet je niet zoveel meer.
Daarnaast is het gewoon onzin dat het goed is om mensen te confronteren met schokkende beelden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:59:46 #207
147928 Goed_Gek
pi_37758488
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De volgende keer zijn ze dan nóg een stukje afgestompter. Kijk maar eens 10 onthoofdingsfilmpjes achter elkaar. De tiende doet je niet zoveel meer.
Daarnaast is het gewoon onzin dat het goed is om mensen te confronteren met schokkende beelden.
ik heb de onthoofding gezien van die eerste amerikaan (dat filmpje dat berucht is geworden en aanleiding was voor veel meer onthoofdingen op film).
ik heb hem meerdere malen gezien en steeds werd ik misselijk, ik denk dat het meer over de mensen zegt als die afgestompt raken.

maar overal in de westerse wereld hebben de regeringen geen actie ondernomen om de rellende allochtonen keihard aan te pakken en dan moet je niet gaan zitten zeuren als er nu opeens racisten naar de wapens grijpen.
pi_37758527
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ik heb de onthoofding gezien van die eerste amerikaan (dat filmpje dat berucht is geworden en aanleiding was voor veel meer onthoofdingen op film).
ik heb hem meerdere malen gezien en steeds werd ik misselijk, ik denk dat het meer over de mensen zegt als die afgestompt raken.
Dat zegt idd veel over de normale werking van de menselijke geest.
quote:
maar overal in de westerse wereld hebben de regeringen geen actie ondernomen om de rellende allochtonen keihard aan te pakken en dan moet je niet gaan zitten zeuren als er nu opeens racisten naar de wapens grijpen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37758550
quote:

[..]

zo'n uitspraak maakt me nog misselijker dan 100 onthoofdingsfilmpjes.
Fiets
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:02:54 #210
147928 Goed_Gek
pi_37758575
ik ben trouwens op mijn 8ste geconfronteerd met een meisje die dood ging nadat ze door een paar eikels teveel drugs kreeg toegediend.
meisje lag op een paar meter afstand van mij en mijn ouders.
ze hadden het meisje in de brandende zon drugs en alcohol gegege.
toen het meisje KO ging verdwenen die gasten in een auto en het meisje kwam nooit meer bij.
zal nooit vergeten hoe ambulancepersoneel haar in het gezicht sloeg om te proberen haar weer bij positieven te krijgen.

het heeft mij niet afgestompt, het heeft mij wel positief veranderd.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:04:47 #211
147928 Goed_Gek
pi_37758618
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zo'n uitspraak maakt me nog misselijker dan 100 onthoofdingsfilmpjes.
het is gewoon een onvermijdelijke actie.

kijk ook eens naar toen in australie.
eerst zie je australiers lebs in elkaar slaan en dan zegt iedereen:"wat een vuile racisten"

later bleek dat die lebs de normale bevolking zwaar terroriseerde en de autoriteiten niks deden aan de problemen.

als je dit voorval niet verwacht had dan ben je hypocriet
pi_37758654
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef Goed_Gek het volgende:
ik ben trouwens op mijn 8ste geconfronteerd met een meisje die dood ging nadat ze door een paar eikels teveel drugs kreeg toegediend.
meisje lag op een paar meter afstand van mij en mijn ouders.
ze hadden het meisje in de brandende zon drugs en alcohol gegege.
toen het meisje KO ging verdwenen die gasten in een auto en het meisje kwam nooit meer bij.
zal nooit vergeten hoe ambulancepersoneel haar in het gezicht sloeg om te proberen haar weer bij positieven te krijgen.

het heeft mij niet afgestompt, het heeft mij wel positief veranderd.
Het heeft je in zoverre afgestompt dat je het nodig vindt om mensen te realiseren wat er gebeurt dmv gruwlijke foto's.
ijs_beer fan!
pi_37758684
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:04 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

eerst zie je australiers lebs in elkaar slaan en dan zegt iedereen:"wat een vuile racisten"

later bleek dat die lebs de normale bevolking zwaar terroriseerde en de autoriteiten niks deden aan de problemen.

als je dit voorval niet verwacht had dan ben je hypocriet
In tegenstelling tot mensen die appels met peren vergelijken natuurlijk
pi_37758728
Goed_Gek heeft wel een punt. Dit zat eraan te komen, dat weten de meeste mensen wel. Of het nou de schuld is van het terrorisme of de media, het ging gebeuren en het zal ook weer gebeuren.
pi_37758779
quote:
Wat een walg-elijke uitspraak.
pi_37758807
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Goed_Gek heeft wel een punt. Dit zat eraan te komen, dat weten de meeste mensen wel. Of het nou de schuld is van het terrorisme of de media, het ging gebeuren en het zal ook weer gebeuren.
Als 100 mensen in een kamer zitten en ze zeggen ow jeej die kaars gaat zo vallen hoor pas op, dan wordt die ene persoon die er van overtuigd is dat die kaars niet gaat vallen zo nerveus dat hij 'm vanzelf wel omstoot.
Dan zeggen al die andere mensen " zie je wel die kaars is gevallen'

Beetje knullige vergelijking maar bekijk het eens groter.
ijs_beer fan!
  Moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 13:14:38 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37758845
quote:

[..]

mjah, ik heb dat filmpje ook gezien en ik zag eerlijk gezegd niet iets wat ik niet verwacht had oid ... zwaardje, admiraal akbar, beetje bloed, hoofd eraf

ik vond het vooral triest voor vrienden en familie van het slachtoffer dat heel de wereld zo zijn laatste momenten kon meemaken, respectloos
ik heb sindsdien ook die filmpjes niet meer gekeken en foto's van overhoop geschoten kleine meisjes hoef ik ook niet te zien
quote:
ja de slachtoffers horen idd duidelijk tot de probleemgroep
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_37758856
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:04 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

Ik noem het kortzichtigheid
quote:

bravo, vrouwen in elkaar slaan
Met z'n tienen een toevallige verbijganger in elkaar slaan
Kwaad met kwaad vergelden, en zo'n geval verlaag je je tot het zelfde niveau van de mensen die je zo verafschuwd.
Fiets
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:19:58 #219
147928 Goed_Gek
pi_37758987
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah, ik heb dat filmpje ook gezien en ik zag eerlijk gezegd niet iets wat ik niet verwacht had oid ... zwaardje, admiraal akbar, beetje bloed, hoofd eraf

ik vond het vooral triest voor vrienden en familie van het slachtoffer dat heel de wereld zo zijn laatste momenten kon meemaken, respectloos
ik heb sindsdien ook die filmpjes niet meer gekeken en foto's van overhoop geschoten kleine meisjes hoef ik ook niet te zien
[..]

ja de slachtoffers horen idd duidelijk tot de probleemgroep
nee maar ze behoorden wel tot de groep die verantwoordelijk is voor veel problemen.
de daad is smerig en laf maar de achterliggende gedachte komt voort uit de jarenlange problemen die allochtonen veroorzaken.

ik vraag me af waarom hij dat meisje heeft vermoord, ga ervan uit dat ze te dicht bij haar au-pair stond en een stuk hagel heeft meegekregen.
pi_37759005
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:09 schreef Evil_Jur het volgende:
GROTE GOD, NEE, BEDOEL JE TE ZEGGEN DAT GEKKEN ALTIJD ZULLEN BLIJVEN VOORKOMEN!? PANIEK! PEEUW!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:21:04 #221
147928 Goed_Gek
pi_37759018
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik noem het kortzichtigheid
[..]

bravo, vrouwen in elkaar slaan
Met z'n tienen een toevallige verbijganger in elkaar slaan
Kwaad met kwaad vergelden, en zo'n geval verlaag je je tot het zelfde niveau van de mensen die je zo verafschuwd.
als het een racist was dan was hij ws niet bijster intelligent.
hij zat op een internaat dus een fantastisch leven had hij ook niet lijkt mij.

tja, dan gaan die lui rare dingen doen
pi_37759062
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in.
Fiets
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:23:57 #223
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_37759096
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eigenlijk is het om te janken. Elke keer als weer zoiets gebeurd is er wel weer iemand die zegt:”Maar Moslims/Marokkanen/Turken doen dit veel vaker, normaal zijn zij de daders.”

²
Het is nog veel erger dat jij elk moment aangrijpt om jullie soort de hemel in te prijzen.

Oftewel...je lult off-topic.
als in goochelaar
pi_37759106
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Nou, in dit geval werden de moorden dus gepleegd door zigeuners maar ik heb Verhofstadt nog nooit over "Etnisch Geweld" horen spreken als er blanken willekeurig in elkaar worden geslagen, broofd of erger.
Dit was niet willekeurig.
pi_37759125
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

Ik ben er dan ook voor om alle internaat-jeugd preventief te ruimen gezien het risico dat ze vormen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')