Nee, eerder de antwoorden.quote:
met bier nog welquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga meedoen, voor de tv, met bier.
Ja het stelt niks voor.Ik postte Jairzinho voor de vraag werd gesteld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef Donaldo het volgende:
is het een quiz voor vrouwen...ik heb al die wks niet meegemaakt en toch weet ik de antwoorden
Hij speelde ook de meeste wedstrijden eigenlijk kreeg ie er maar weinig tegen. Tot de finale in 74 kreeg ie er maar één tegen, en dat was nog een eigendoelp[unt ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:50 schreef Donaldo het volgende:
Kreeg Jongbloed de meeste tegengoals :s dat wist ik niet moet ik em toch maar eens mee confronteren zeg
Ja dat verhaal heb ik al van em gehoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij speelde ook de meeste wedstrijden eigenlijk kreeg ie er maar weinig tegen. Tot de finale in 74 kreeg ie er maar één tegen, en dat was nog een eigendoelp[unt ook.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef Thetallguy het volgende:
De enige vraag die ze goed hadden was wie er wereldkampioen werd in '74
Het eerste EK werd in 1960 gespeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Donaldo het volgende:
haha hoe kan je nou een jaar van een ek gokken hahah :p
Je zou zo mee kunnen doen aan de quiz, je zit op hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Donaldo het volgende:
faas wilkes natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:12 schreef Thetallguy het volgende:
Jij zou ook zenuwachtig alles fout gokken door Sophie's decollete Tong
Kloptquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:14 schreef Donaldo het volgende:
Dat was die speler uit Italie toch die niet meer terug naar Italie mocht?
Marcel Verreck was ook goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Johnny Rep is de enige serieuze deelnemer.
Ze had inderdaad een behoorlijke inkijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:12 schreef Thetallguy het volgende:
Jij zou ook zenuwachtig alles fout gokken door Sophie's decollete Tong
Het schijnt dat ze bij elke aflevering meer kledingstukken uittrekt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze had inderdaad een behoorlijke inkijk.![]()
Goed programma!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze bij elke aflevering meer kledingstukken uittrekt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze bij elke aflevering meer kledingstukken uittrekt.
Wie niet. Ik zit nog te soppen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik was de hele aflevering naar de sappige tietjes van Sophie aan het gluren.
Hoe heet die presentatrice ookalweer eigenlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:10 schreef jna het volgende:
Waar gingen die filmpjes die steeds tussendoor kwamen eigenlijk over? Ze verstoorden m'n uitzicht.
Ja naast de kinderboerderij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:36 schreef Beschouw het volgende:
Is er een station in Zaltbommel?
Gürkan Küçüksentürk. (Naamfout onder voorbehoud).quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef sportfreak het volgende:
Zei die Kocenturk (of zoiets) nou dat die wilkes en Lenstra niet kende.![]()
Niveau is bedroevend, maar de fragmenten zijn leuk.![]()
Vanmiddag de video teruggekeken en dat vond ik ook best jammer. Ze hadden er meer mee kunnen doen, Sophie maakt natuurlijk wel wat goed, maar ik had meer van het programma verwacht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij heb ik bepaalde doelpunten wel 4x voorbij zien komen
Ik vind dr hier maar zo zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja naast de kinderboerderij.
[afbeelding]
Volgens mij vrijdag (20.30)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
vanavond weer ?
Waarom vragen ze niet wat 1 + 1 isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef borisz het volgende:
die beelden kregen we vorige x ook al
dat zeiden jullie vorige week ook al, dus jullie vallen ook in herhalingen.quote:
Glen Helder.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
Welke voetballer miste het WK-94 omdat ie gok en alcohol verslaafd was ?
Top van mijn tong tis een engelsman, hij voetbalt volgens mij nog maar ik kom er maar niet op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
Welke voetballer miste het WK-94 omdat ie gok en alcohol verslaafd was ?
Nee die misten het WK omdat ze door Nederland werden uitgeschakeld in de voorrondequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:01 schreef maril het volgende:
weet het weer Tony Adams, maar dacht ook ff aan Alan shearer
Die van Kluivert tegen Argentinië. Ook al zo'n mooie aanval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die goal van R. De Boer
Over heul veul schijven zeg.
Maak je onsterfelijk hieroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zal maar niet zeggen wat ik heb gedaan dan is het weer zo opschepperig.
Mijn eerste bewuste toetrnooi was 1974, maar over 7o heb ik net zoveel kennis. Heft met interesse te maken. Garincha adoreer ik die overleed in 1970.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, alles van voor 1994 heb ik amper een idee van.
Dit is scinisch hèquote:
Dat komt er dan van hè van al dat gezuipquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die misten het WK omdat ze door Nederland werden uitgeschakeld in de voorronde
Mail me even Sandman m'n hotmail staat in m'n profiel krijg je een mailtje terug van me. Met m'n adres. Doc wilt hem graag hebben maar heeft liever niet dat iemand zijn adres kent behalve ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft er iemand interesse in Tong's performance bij Krexx?
* Da_Sandman heeft de videoband nog steeds in zijn bezit...
Daar stond eerst wat andersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat naar film van David Lynch kijken
Tegen de moffen was extra lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mooi die goal van Haan
verrassend hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Monique Massing is laatstetot nu toe dan
Ik had 'r liever gezien bij de IQ-testquote:
ze kan de competitie met Kelly en regilio gemakkelijk aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'r liever gezien bij de IQ-test
Da's een Engelsman. Ik heb alleen de rare kapsel van Beckham fout en de WK-70 feit ern India op blote voeten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
EDIT, toch niet, was een vraag te vroeg. Had wel Shilton
Jij begrijpen niet drukken of niet weten je gedrukt hebt je begrijp wij drukken hier jullie poepen begrijp ?quote:
Ja, maar ik dacht dat n.a.v. de beelden over David Seaman. Dacht even dat ze al vroegen welke keeper er werd geklopt. (Maar het was welke wedstrijd) Die van Shilton kwam dus een vraag later.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's een Engelsman. Ik heb alleen de rare kapsel van Beckham fout en de WK-70 feit ern India op blote voeten.
Dat is voor een rol die hij speelt. (Voorzitter van de fanclub van ADO Den Haag). Teminste volgens mij zei hij dat in de voorrondequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vieze mat heeft die Bas Muijs in zijn nek hangen
Thnx for the tip!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef twi het volgende:
En nu allemaal over naar They Think It's All Over op de BBC natuurlijk
Zelfde score. Ik moet zeggen dat ik niet goed heb zitten opletten af en toe.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef Stansfield het volgende:
9 fout 8,4 redelijk tevreden.
Ja de foute antwoorden waren af en toe zo ver gezochtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef ErikT het volgende:
Heb helaas niet mee gedaan, zag het te laat. Maar t niveau was niet echt hoog. 'Hoeveel goals maakte Salenko?' En dan 3, 5, 8, ... . Doe dan 3, 4, 5, 6 of 4, 5, 6, 7.
En dat commentaar van JackKom op zeg, dat weet echt iedereen.
als Nigeria er bij had gestaan had ik daarvoor gekozenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de foute antwoorden waren af en toe zo ver gezocht
Saeed Owairan ook.... zet er dan bijvoorbeeld Algerije of Bahrein tussen, nee we nemen Denemarken![]()
Spaans uitleg bij deze vraag klopte van geen kant... Nederland werd groepswinnaar destijds en niet de Saudi's. België ging als 3e in de poule ook door en verloor in de achtste finale van Duitsland.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de foute antwoorden waren af en toe zo ver gezocht
Saeed Owairan ook.... zet er dan bijvoorbeeld Algerije of Bahrein tussen, nee we nemen Denemarken![]()
Gefeliciteerd Tong, volgens mij heb je gewonnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
Was erg leuk dat gestuntel van Spaan was ook wel weer leuk. Mooie beelden en BNN heeft z'n plaats in de media echt verdiend.
ha ha ha ... ik heb net via internet gespeeld, weet dus niet precies wat ik goed of fout deed en hoeveel fout ik had !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik had de gok vragen fout. Anders had ik een tien gehad
Ik dacht dat je 5 fout had.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik had de gok vragen fout. Anders had ik een tien gehad
Dan had ik er 3 fout.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:57 schreef andre77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 5 fout had.
Er zaten maar 2 gokvragen in: het kapsel van Beckham en de van de Kerkhofs (en dat kon je eigenlijk ook zien). Verder zat er een foute vraag in (in 1970 werden zowel de wissels als de gele en rode kaarten ingevoerd). De rest hoorde je als voetbalkenner te weten.
Het verhaal van Barbosa en de blote voeten (en korte broeken) van India zijn bekende voetbalverhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |