verrassend hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Monique Massing is laatstetot nu toe dan
Ik had 'r liever gezien bij de IQ-testquote:
ze kan de competitie met Kelly en regilio gemakkelijk aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'r liever gezien bij de IQ-test
Da's een Engelsman. Ik heb alleen de rare kapsel van Beckham fout en de WK-70 feit ern India op blote voeten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
EDIT, toch niet, was een vraag te vroeg. Had wel Shilton
Jij begrijpen niet drukken of niet weten je gedrukt hebt je begrijp wij drukken hier jullie poepen begrijp ?quote:
Ja, maar ik dacht dat n.a.v. de beelden over David Seaman. Dacht even dat ze al vroegen welke keeper er werd geklopt. (Maar het was welke wedstrijd) Die van Shilton kwam dus een vraag later.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's een Engelsman. Ik heb alleen de rare kapsel van Beckham fout en de WK-70 feit ern India op blote voeten.
Dat is voor een rol die hij speelt. (Voorzitter van de fanclub van ADO Den Haag). Teminste volgens mij zei hij dat in de voorrondequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vieze mat heeft die Bas Muijs in zijn nek hangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |