quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens deze link is bazzie dus geen pedofiel, dat meidje zag er best 'geslachtsrijp' uit toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
Heb ik het toch liever over de koplampen van Sjors of van mijn Ninja dan dit gezever over pedo's nog langer aan te moeten horen lezen ...
Jij begon zo enthousiast over dag filmpje......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:53 schreef kratjuh het volgende:
Heb ik het toch liever over de koplampen van Sjors of van mijn Ninja dan dit gezever over pedo's nog langer aan te moeten horen lezen ...
Tja, als het nou een lekker ding was ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Jij begon zo enthousiast over dag filmpje......![]()
Een soapserie voor kids, en Nick is er aan verslaafd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:44 schreef Makster het volgende:
![]()
Wigga Lars, kijk die haren wapperen joh![]()
Geen idee wat Zoop is chef![]()
Waar kan ik 'm komen halen ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een soapserie voor kids, en Nick is er aan verslaafd.Zo worden die kids al verpest tegenwoordig.
![]()
We zijn vorig jaar een keer met de Fiero naar een fanclubdag geweest he-le-maal bij/in Dierenpark Rhenen.![]()
En nu zit ik alleen op kantoor, directeur weg, directiesecretaresse was al vrij, ander kantoormieppie ook, het hele atelier is eerder naar huis, de halve werkplaats heeft vakantie, en de installatiemedewerkers zijn op locatie.![]()
![]()
![]()
Biertje iemand?![]()
Ze zijn hier al aan het halen maar goed op 1 been kan je ook niet lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |