Bij deze sluit ik mij aan, aan je gedachte!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom haat, haten is energie vretend en ongezond voor jezelf!
Heb uw vijanden lief, betekend hetzelfde,
je roept met haat ook weer haat op! Je kunt ook zeggen ik vergeef je jouw onwetendheid, je zult zien dat het van binnen in jou rustig blijft ipv ergernis te voelen over woorden van een ander toe te laten in je leven!
Zie net dat de FP over een riotgun spreekt. De Gazet van Antwerpen heeft het over een luchtkarabijn?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat hebben ze er niet bijgezegd. Zo één met kogels.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En als je vader geen varken had geneukt was jij niet geboren![]()
Ja, kap nu maar met dat geneuzel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Heks het volgende:
[..]
groooootste onzin die men kan zeggen
jullie kwamen hier en deden NIKS gingen gelijk in de uitkering.
ja, toen stond er een islamitisch centrum in Berlijn gezien hitler pro islam was.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Was je maar 65 jaar geleden in duitsland geboren he?
Wellicht tijd om de geschiedenisboeken in te duiken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Heks het volgende:
[..]
groooootste onzin die men kan zeggen
jullie kwamen hier en deden NIKS gingen gelijk in de uitkering.
Al geprobeerd, maar in die botte hersenen van sommigen hier dringt niks meer door. Verblind en afgestompt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het gaat om doodgeschoten mensen, waaronder een klein meisje! Blijf potverdomme ontopic mensen.
doe eens normaal aub!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
lul niet. Jullie zijn hier destijds heen gekomen omdat jullie voor een belachelijk laag bedrag simpel werk wilden doen. Waarom zou je mensen een normaal salaris betalen als je mensen van buiten kan halen die voor 30% minder willen werken? De mensen die oog hadden voor de sociale gevolgen van het hierheen halen van Arabieren werden simpel monddood gemaakt. Een tactiek die steeds minder effectief wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wij zijn hierheen GEHAALD, door de rijke fabrieks bazen omdat de nederlanders het werk niet meer wilden doen!
zeg sla de regering eens op zijn donder ipv mensen afkatten aub!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef Heks het volgende:
[..]
wat ? wil je beweren dat die hier niet staan ?
Het zijn vaak dezelfde users inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar in die botte hersenen van sommigen hier dringt niks meer door. Verblind en afgestompt.
tijd om minder tmf te kijken ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:34 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wellicht tijd om de geschiedenisboeken in te duiken?
Den Uyl is niet meer aan de macht hoor. Maar goed nu weer ontopic bitte!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg sla de regering eens op zijn donder ipv mensen afkatten aub!
De regering is hier verantwoordelijk voor!
Wij maken elkaar nu af, maar in feite zit de oorzaak op pluchen kussens in den haag hoor!
Jij doet aardig mee anders in het ontkennen van wat er echt aan de hand is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zijn vaak dezelfde users inderdaad.
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Doderok het volgende:
En die heks heeft zich dus speciaal hiervoor geregistreerd? Of een kloon aangemaakt...
![]()
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Doderok het volgende:
En die heks heeft zich dus speciaal hiervoor geregistreerd? Of een kloon aangemaakt...
![]()
Waar heb je het over?quote:
Quote dat even als je wilt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij doet aardig mee anders in het ontkennen van wat er echt aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |