hier, een kusjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef Toeps het volgende:
De meeste mensen die ik spreek hebben er niet al te veel moeite mee.
Maar ik geef toe, het is stom dat je ook op anderen moet stemmen. Tegelijkertijd houdt dat het wel weer spannend...
zal wel lieverd, maar het stemmen is gewoon te gecompliceerd voor de gemiddelde gebruikerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:05 schreef Toeps het volgende:
De organisatie is betrouwbaar hoor, en er zijn veel partners gekoppeld aan de wedstrijd. Ik kan dan ook een reis winnen, en een inschrijving plus screentest bij een castingbureau.
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
na afloop van deze meet, naar jou voor een BBQ?
dan kom ik zekers foto's schieten.
(heb al drie jaar niet meer ge BBQ)
ben ik een voor jou bekende fotter?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoor
whehe...nou ja, als ik nog ooit van jou studio gebruik wil maken moet ik je te vriend houden natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben ik een voor jou bekende fotter?
en mag mijn wederhelft ook mee?
hmmm nu heb ik honger![]()
ja wanneer kom je eens een dag spelen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
whehe...nou ja, als ik nog ooit van jou studio gebruik wil maken moet ik je te vriend houden natuurlijk![]()
Ow jammer...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoor
Voorlopig zit ik met veel weekenden volgepland...en dan zit ik hier ook nog in een onafgemaakt huis...maar ik wil het wel graag een keer proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja wanneer kom je eens een dag spelen?
Ja jammer dat jij echt een onbekende FOTter bent voor mequote:
vriendjes worden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja jammer dat jij echt een onbekende FOTter bent voor me
quote:
als jij daar ruimte voor hebt in je strakke planning lijkt me dat een leuk planquote:
neeheee zuigstang, was wat laat op schiphol enzo en verkeerde terminalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je nou een handgun gekocht? Lamme tekkel
Jezus bliksem wat ben jij een sukkel zegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef Re het volgende:
[..]
neeheee zuigstang, was wat laat op schiphol enzo en verkeerde terminal
vorig jaar was het 35%quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ah, succes! Hoeveel procent wordt ongeveer toegelaten?
ik ben niet slim nee, maar 15 minuten extra slapen is me ook veel waard natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus bliksem wat ben jij een sukkel zeg
kan ook in het vliegtuigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben niet slim nee, maar 15 minuten extra slapen is me ook veel waard natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook in het vliegtuig
morgen weer lentetoeren en aso veel stationsbordjes scoren
ja, en dat ik nou ff ga happen en zo zekerquote:
die camera die ik wil hebben hebben ze niet in het vliegtuig, dat moet je nou wel weten he, ze hebben hem wel op schiphol, 500 euro of zo...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook in het vliegtuig
morgen weer lentetoeren en aso veel stationsbordjes scoren
welke versie heb jij van canon?quote:
Ik leen vaak een Rebel van een familielid,als het echt een mooie foto moet zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
welke versie heb jij van canon?
Ik heb zelf ook met een canon geschoten maar op de een of andere manier kan ik beter met een nikon schieten .
ze zijn zo traag met wegschrijven. word daar niet gelukkig vanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik leen vaak een Rebel van een familielid,als het echt een mooie foto moet zijn
En zelf heb ik een powershot
Nee dat vind ik ook een nadeel wel,maar dat hebben veel digitale toestellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
ze zijn zo traag met wegschrijven. word daar niet gelukkig van
Rebel is een 300 of 350?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik leen vaak een Rebel van een familielid,als het echt een mooie foto moet zijn
En zelf heb ik een powershot
Nee is ook zo,en het is een 350 ben er helemaal weg van welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Rebel is een 300 of 350?
en btw met een kodak wegwerp kan je ook mooie fotos maken hoor![]()
wat ik bedoel te zeggen is dus dat je geen peperdure camera nodig hebt om een mooie foto te maken. Vaak is het voor jezelf een stukje inzicht.![]()
Het is idd veel geld voor een camera ..maar het ligt er ook aan wat je er mee wil doen denk ik dan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee is ook zo,en het is een 350 ben er helemaal weg van wel
Maar vind het ook weer een hoop geld voor een fototoestel
Heb een zilverkleurige analoge EOS gehad,heb ik z`on spijt van dat ik die verkocht heb.
Om een digitale aan te schaffenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is idd veel geld voor een camera ..maar het ligt er ook aan wat je er mee wil doen denk ik dan.
Kan het je het terug verdienen? Sommigen kunnen dat welen anderen niet.
Waarom heb je je cam toen verkocht dan?
Als ik vragen mag?
zelfs 8 bit aan kleuren kun jij met je ogen niet zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om een digitale aan te schaffen,wel een compact ding
Die gast had een digitale Canon en de zoomlens die op die van mij zat,had dezelfde sluiting als zijn digitale.
Maar die analoge spiegelreflex maakte echt topfoto's qua kleuren enzo
Teeeering wat ben jij vroeg op!quote:
en alweer thuis johquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Teeeering wat ben jij vroeg op!
zal wel ff wennen zijn
goedemorgen, vooralsnog is het redelijk droog hier, dus we gaan ff snel wat in de tuin doen nog!
hoort boodschappen doen daar ook bij?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Wij gaan ff lekker lunchen in de stad
af en toe moet je jezelf even kietelen he?
lekker en sporten in een zinquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef Toeps het volgende:
Wat een stilte hier. Iedereen lekker buiten zeker? Ik ben vanmorgen wezen sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |