Maak het ontopic en post er foto's vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:04 schreef Kleintje het volgende:
he, dat mag je ook daar in het topic neerzetten hoor!
Hier is het totally offtopic enzo!
SEX
het is altijd wel grappig dat mensen in auto's denken dat zo'n tram maar een blike ding is die wel uit de weg gaat enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meneer Brandweer in Burgerauto dacht nog wel ff (voor)langs te kunnen. Oeps! Ruit gebarsten, spiegel kapoet, tram lek... Wel tof, die bumper, dat had ik nog nooit gezien. En iedereen van mijn klas maar foto's maken en zo.![]()
Hebben we in Utrecht ook een keer gehad, een gast die dacht met een astraatje een gelede stadsbus klem te rijdenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef Re het volgende:
[..]
het is altijd wel grappig dat mensen in auto's denken dat zo'n tram maar een blike ding is die wel uit de weg gaat enzo
Ja, die bumper torpedeert de mensen opzij, zodat ze niet onder de tram komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:die bumper kan auto's die te dicht bij komen gewoon een boks geven of zo?
"Heuj ga es ff aan de kant ja"
Gaaf!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Het zal je maar lukken om zoiets op de foto te zetten:
Op de fok frontpage
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:08 schreef An24 het volgende:
Valt wel mee hoor Puckzzz.....
ik heb dit zelf ook eens op de plaat gezet... was niet een complete stad...maar meer een streep water, alsof er zee was aan het einde van de zandweg. En hoe dichterbij je komt, hoe sneller hij vervaagt, heel bijzonder om mee te maken, want je denkt echt dat je een hersenspinsel hebt!
Ziet er inderdaad megavaag uit! Zou echt heel erg aan mezelf twijfelen als ik dit zou zienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
sowwie
Het komt wel creepy over zo'n stad zwevend boven het water...
Ja! Ik!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Debsterr het volgende:
Verder: hoi. Ik heb een nieuwe broek
. Nog mensen die met me meegaan naar het zwembad vanmiddag?
Ja beetje welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja! Ik!
Hmm, beetje ver weg he... En ik ben "ziek" vandaag, kuch. Maar het is een goed idee, ik ga ook eens rondvragen.
hmmmz triestig idd. Ga je dinsdag ook zwemmen? Ik zoek nog een oppas.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Hier is iedereen bezig met iets wat ze een leven noemen, echt heel jammer.
Hallo dan kun jij ook niet gaan zwemmen. Jij hebt ook geen leven naast FOTquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Hier is iedereen bezig met iets wat ze een leven noemen, echt heel jammer.
Oppassenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmz triestig idd. Ga je dinsdag ook zwemmen? Ik zoek nog een oppas.
Wel, dat heb ik wel! Ik heb een MSNleven bijvoorbeeld, en een SMSlevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hallo dan kun jij ook niet gaan zwemmen. Jij hebt ook geen leven naast FOT
waarom staat die niet in: Voor en na de kapper #2 ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Ik ben dus gedaan, qua haar
Pas maar op. Ik moet dan in R'dam zijn, dus je ligt op de route.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oppassenmaar helaas. Als je nou naar H.I. Ambacht toe komt, wil ik bij dat zwembad best oppassen hoor
.
Moet ik wel ff autorijles verzetten, want dat is midden op de middagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik moet dan in R'dam zijn, dus je ligt op de route.
*Kinderzitje voor motorfiets opzoekt
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik wel ff autorijles verzetten, want dat is midden op de middag. En om 5 uur ben ik niet beschikbaar meer, dus wel goed inplannen he
.
ja ik heb gehoord dat we moeten werken op ons werk! Dus doe maar eens wat voor de kost ja!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag mn buurmeisje wel.
ga weer aan t werk
Heb ik een geluk dat ik vrij ben! Mag je dan wel baggeren huhquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat we moeten werken op ons werk! Dus doe maar eens wat voor de kost ja!![]()
oeh spannend!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef ableton het volgende:
Gutmoawning!
Toelatingsexamen gedaan, gvd wat ben ik een irritante zenuwelijer
mooie dag weer vandaag.
@kleintje mooie reeks, alleen de tweede... iets minder![]()
Da zal het wel op het matglas zitten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef 4Vita het volgende:
nou ik ben terug! Ik weet niet of het erger is of niet. Maar ze hebben alles uitgeblazen en er is niks te zien, maar het puntje is er nog steeds, Dus het zit ergens in mijn camera *(&*(&*(&*&(). Ik kan er echt NIET tegen want het irriteert me.
Toelating voor wat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef ableton het volgende:
Gutmoawning!
Toelatingsexamen gedaan, gvd wat ben ik een irritante zenuwelijer
mooie dag weer vandaag.
@kleintje mooie reeks, alleen de tweede... iets minder![]()
als je hem door je zoeker ziet, zit hetmeer dan waarschijnlijk in je zoeker. En dus niet op je sensor. En dus is er geen fuck aan de handquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef 4Vita het volgende:
godver****, ik zit net in de zoeker te kijken, zie ik me toch eens een irritante stip. Ik snel filter eraf...zelfde...andere lens erop..zelfde...."ow jee"....ik ding openmaken..blazen als een gek...spiegel naar boven..idem...nog steeds hetzelfde...ga hem nu wegbrengen naar een zaak en even met een compressor behandelen. Ik zie hem niet op alle foto's, maar het irriteert me onwijs, wetende dat hij daar zit is al erg genoeg.
Tot zo!
ja geen fuck aan de hand voor je foto's maar het irriteert me dan nog wel. Ik wil een schone zoeker en geen gelulquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je hem door je zoeker ziet, zit hetmeer dan waarschijnlijk in je zoeker. En dus niet op je sensor. En dus is er geen fuck aan de hand
Ah okee, lekker doorjanken over niks danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef 4Vita het volgende:
[..]
ja geen fuck aan de hand voor je foto's maar het irriteert me dan nog wel. Ik wil een schone zoeker en geen gelul![]()
Ah, succes! Hoeveel procent wordt ongeveer toegelaten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:53 schreef ableton het volgende:
@Toeps: kunstacademie Groningen voor fotografie
@Puckzz: uhm binnen 10 dagenlangzame mensen die kunstenaars
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zaadsysteem zeg. Beetje mijn email afgeven om te *mogen* stemmen. Geen hotmail, geen gmail, allemaal ongeldig. En als ik een yahoo adres doe krijg ik "zestien" 2 kandidaten te zien, geen toeps, en ik kan alleen maar togglen tussen een foto en een uitspraak. Opflikkeren met je kutzooi
Ja zeg, je moest wel eerst mijn profiel lezen, zodat je weet wat mijn uitspraak is hč.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zaadsysteem zeg. Beetje mijn email afgeven om te *mogen* stemmen. Geen hotmail, geen gmail, allemaal ongeldig. En als ik een yahoo adres doe krijg ik "zestien" 2 kandidaten te zien, geen toeps, en ik kan alleen maar togglen tussen een foto en een uitspraak. Opflikkeren met je kutzooi
Ehm neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:23 schreef Toeps het volgende:
Lieverds...Zouden jullie nog even op mij willen stemmen?
Ik begin af te zakken.
Dank!
daagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja zeg, je moest wel eerst mijn profiel lezen, zodat je weet wat mijn uitspraak is hč.
hier, een kusjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef Toeps het volgende:
De meeste mensen die ik spreek hebben er niet al te veel moeite mee.
Maar ik geef toe, het is stom dat je ook op anderen moet stemmen. Tegelijkertijd houdt dat het wel weer spannend...
zal wel lieverd, maar het stemmen is gewoon te gecompliceerd voor de gemiddelde gebruikerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:05 schreef Toeps het volgende:
De organisatie is betrouwbaar hoor, en er zijn veel partners gekoppeld aan de wedstrijd. Ik kan dan ook een reis winnen, en een inschrijving plus screentest bij een castingbureau.
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
na afloop van deze meet, naar jou voor een BBQ?
dan kom ik zekers foto's schieten.
(heb al drie jaar niet meer ge BBQ)
ben ik een voor jou bekende fotter?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoor
whehe...nou ja, als ik nog ooit van jou studio gebruik wil maken moet ik je te vriend houden natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben ik een voor jou bekende fotter?
en mag mijn wederhelft ook mee?
hmmm nu heb ik honger![]()
ja wanneer kom je eens een dag spelen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
whehe...nou ja, als ik nog ooit van jou studio gebruik wil maken moet ik je te vriend houden natuurlijk![]()
Ow jammer...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef pea4fun het volgende:
ff uit het andere topic gehaald... Ik ga nog een bbq geven voor een stel (voor mij) bekende FOTters, maar echt niet na een slopende meet met tig kinderen hoor
Voorlopig zit ik met veel weekenden volgepland...en dan zit ik hier ook nog in een onafgemaakt huis...maar ik wil het wel graag een keer proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja wanneer kom je eens een dag spelen?
Ja jammer dat jij echt een onbekende FOTter bent voor mequote:
vriendjes worden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja jammer dat jij echt een onbekende FOTter bent voor me
quote:
als jij daar ruimte voor hebt in je strakke planning lijkt me dat een leuk planquote:
neeheee zuigstang, was wat laat op schiphol enzo en verkeerde terminalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je nou een handgun gekocht? Lamme tekkel
Jezus bliksem wat ben jij een sukkel zegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:23 schreef Re het volgende:
[..]
neeheee zuigstang, was wat laat op schiphol enzo en verkeerde terminal
vorig jaar was het 35%quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ah, succes! Hoeveel procent wordt ongeveer toegelaten?
ik ben niet slim nee, maar 15 minuten extra slapen is me ook veel waard natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus bliksem wat ben jij een sukkel zeg
kan ook in het vliegtuigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben niet slim nee, maar 15 minuten extra slapen is me ook veel waard natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook in het vliegtuig
morgen weer lentetoeren en aso veel stationsbordjes scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |