mForce en BadAssBitchSmut moeten bij de komersquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij is de lijst niet meer up-to-date.
Geylquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
mForce en BadAssBitchSmut moeten bij de komers![]()
quote:
Jij en blowen in het openbaar, we zijn er niet echt fan van zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit nu toch te twijfelen om te komen, ik heb sinds kort ook werk en heb die kortingspas van dribbel_ dus zo duur en ver is het niet meer voor mij. En dat het in Amsterdam is dan maar eventjes achterwege laten..
Is het nou al bekend welke dag en tijd het is?
Dat heben jullie eennmalig meegemaakt men.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij en blowen in het openbaar, we zijn er niet echt fan van zeg maar.
Ik kan mn aandacht prima over jullie 2 verdelen hoorquote:
We zullen zien, ik ga je niet weer naar het station tillenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heben jullie eennmalig meegemaakt men.. Het kan weleens verkeerd vallen de combinatie alcohol en blowen, maar normala gesproken gaat het gewoon goed hoor.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kan mn aandacht prima over jullie 2 verdelen hoor
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettende dramaqueen
Whehehehequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan gaan we toch gezellig met zn 2-en een joint roken
JEEEJ ik heb er echt zin in! zie ik oversight ook weer!
Is goed hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, ik ga je niet weer naar het station tillen.
Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?quote:
Mag ik ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
Is goed, zal ik doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?
Jij wil ook bong proberen? Sjoerquote:
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babsquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Who doesn't.quote:
Excuse me?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Check. Mits ik ga dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
je wil barraquote:
als dan langs leiden komt reis ik ook meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goed
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou, je weet toch
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn fok! fuckbuddy wat doe je!
![]()
Deze post voegt echt wat toe met al die smileysquote:
je loopt al vooruit op de spacemiet en bent al begonnen met een stickie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Deze post voegt echt wat toe met al die smileys
Gister welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
je loopt al vooruit op de spacemiet en bent al begonnen met een stickie?
Ik gister ook...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Gister wel![]()
Nu zit ik op mn werk he
vanavond weer ffquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Gister wel![]()
Nu zit ik op mn werk he
Jij kunt helemaal niet blowenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik gister ook...
maar mijn mede-smokester moest steeds hoesten
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
je hebt mail
Ik zal es kijken of we daar langskomen, zoja, scheppen we je van het station afquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:38 schreef MoChe het volgende:
[..]
...
[..]
als dan langs leiden komt reis ik ook meemaar ik heb mun eigen OV je weet
hehe ik denk ik zet het even in mn agenda.. zie ik staanquote:
Hoe kun je dat nou niet onthoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik denk ik zet het even in mn agenda.. zie ik staan
Lizette jarig...
me vriendin is dan gewoon jarig!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet onthouden![]()
![]()
I know... ik heb zelfs voor 2 juni gestemdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:04 schreef purplerose het volgende:
Jezus Barra![]()
neem dr gewoon mee, als verjaardagsuitje
2juni was toch echt de favoriet, heb een poll gehouden!
nein en dat wil ik zou houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef purplerose het volgende:
Nooooooooooooooooooo
vriendinnetje smoked niet?
Welja waarom nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Maar das 2 weekenden achter elkaar een meet dus?
hehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik en datums.... weet amper wanneer ik zelf jarig ben
nee maar mensen vroegen laatst in de shop aan me hoe oud ik was en ik moest er echt 2 sec. over denken!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef mg794613 het volgende:
[..]
hehe
heb je ook wel eens dat je echt niet meer weet hoe oud je precies bent en dan gaat terugrekenen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:25 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen dames en heren st0ners!
zoals gebleken is, is 2 juni toch niet zo een handige datumdus laten we een andere datum prikken :
Ik heb hier liggen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onderhandelen staat vrij.
Wat heb je te bieden?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:Goh, een fok meeting. Zou het lastig zijn om een datum te prikken?
Het maakt geen FUCK uit want ga je 1 week eerder of later kunnen anderen weer niet. En het grote afzeggen komt toch, welke datum je ook kiest.
ONeensch. gewoon een datumpje prikken en niet zeuren dat je oma jarig is of dat je moet werken.. gewoon komen!quote:
Haha, cool!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hou maar gewoon bij de 2de. ik wil niet de persoon zijn waarom TheSorrow niet naar een blowmeet kan!ik zie veel van jullie toch wel bij de onz. meet
We smoken op de onz meet wel wat samen Barraquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hou maar gewoon bij de 2de. ik wil niet de persoon zijn waarom TheSorrow niet naar een blowmeet kan!ik zie veel van jullie toch wel bij de onz. meet
Dat is toch een Metal gebeuren?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef TheSorrow het volgende:
Nope.. ik ga wel naar graspop23/24/25 juni
Jupquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef mForce het volgende:
[..]
Dat is toch een Metal gebeuren?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LL06
Zijn er studenten die doordeweeks roken? lijkt me niet echt bevorderlijk voor je studiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:
kunnen we niet gewoon doordeweeks afspreken? of moet dan 99% van jullie werken en kunnen alleen de studenten en werkelozen komen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:37 schreef mForce het volgende:
[..]
daar kan ik dit jaar niet naartoe, dan ben ik net terug van vakantie..
2juni kan ik niet hequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik wil wel even op de misschien lijst ivm evt. verjaardagfeestje van mezelf
lief doen tegen elkaar!quote:
Tegen die tijd ben ik hartstikke kapotquote:
Dude! je laat me toch niet alleen met die autochtonen he?quote:
Tis goed te lopen, maar je kunt ook tram 1, 2, 5 etc. pakken en uitstappen op Nieuwezijds Kolkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:49 schreef TheSorrow het volgende:
Hoever is die shop van het station vandaan? Het kost me zowieso al geld met de trein, en om dan een taxi te betalen ofzo... is het op loopafstand? Tram/buslijn die erheen gaat? Want ik heb dan al heel de dag gelopen (TPG)en dan lopen mn voetjes op hun einde
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik sta nog tussen de komers... ik kom niet.. me dinnetje is jarig
jawelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:00 schreef mForce het volgende:
[..]
Dude! je laat me toch niet alleen met die autochtonen he?Bia!
nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:01 schreef mForce het volgende:
10 uur naar huis?! hoelaat begint het gebeuren?
Rechtdoor lopenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef TheSorrow het volgende:
Anywayz, hoe kom ik er nou het beste vanaf A'dam Centraal?
Vrijdag as toch?quote:
Dude, nu moeten wij er samen uno roken @PPquote:
Loop dan 30 meter verder door en kom bij mij aan de bar een biertje doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
+1 goed plan
Trouwens ik gaat me eerst even voltanken in de Irish op het leidscheplein
Woar?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loop dan 30 meter verder door en kom bij mij aan de bar een biertje doen.
Happy hour, 2.50 voor een Frosty Pint.
Waterhole. Zelfde straat maar eventjes verderop dusquote:
Daar ben ik voor en mijn meet partner ook welquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waterhole. Zelfde straat maar eventjes verderop dus.
Rock-kroeg ook nog eens.
Geen probleem. waar aan te herkennen?quote:
Er staan 2 kerels achter de bar, ik ben die enequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen probleem. waar aan te herkennen?
Ahja fobo's.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staan 2 kerels achter de bar, ik ben die ene.
Voor foto's, check het fobo.
Zeg er is ook een dame meequote:
En ik heb mede ja gezegd om te werken vanwege de 2 bedienmeisjes die er zullen zijn (helaas pas vanaf 22:00) maar DAMN wat een hottiesquote:
Eens ff een picca zoeken van de dame die ik meesleurquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb mede ja gezegd om te werken vanwege de 2 bedienmeisjes die er zullen zijn (helaas pas vanaf 22:00) maar DAMN wat een hotties.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens ff een picca zoeken van de dame die ik meesleur
jaaaquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:09 schreef anti-virus het volgende:
hm ok dus 2 juni hoelaat nou? 18.00?
mss kom ik even langs hoppen
Ja of ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop niet dat ze jaloers aangelegd is.
En daar had je op moeten houden met denkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien,
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar had je op moeten houden met denken.
En wel door de organisatorquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afzeggen.
Echt, het is ON-MO-GE-LIJK om een meeting te houden zonder.
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er toch niet, ik moet werken, dus MIJ maakt het niets uit.
Maar een ieder is vrij om langs te komen bij me hoor.
Misschien de TT aanpassenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er toch niet, ik moet werken, dus MIJ maakt het niets uit.
Maar een ieder is vrij om langs te komen bij me hoor.
Hij probeerde je topic te kapenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou![]()
Idd!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij probeerde je topic te kapen.
Niettus!!!quote:
Wat wou je er tegen doen ukkie?quote:
stomp in je ballen?quote:
sorrie dudequote:
Als ik mijn hand op je hoofd zet en je wegduw kom je niet eens in de buurtquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik mijn hand op je hoofd zet en je wegduw kom je niet eens in de buurt!
Van een getrouwde vrouw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
ok, dan andere aanpak...
Blowjob?![]()
![]()
Checkt haar status....errr sinds wanneer ben ik getrouwd???quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van een getrouwde vrouw?
Hmmmzzz, dat beviel wel de vorige keer.
Je moet iets he op fokquote:
True true.quote:
Ben al telang anoniempje geweestquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True true.
Je wilt toch geen anonieme user blijven
Wat hebben julie gedaan danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
mini meeting met Aventura, babs en charys was wel geslaagd.
Schandelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Is deze meet al geweest?Ik was m al helemaal vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |