vanavond weer ffquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Gister wel![]()
Nu zit ik op mn werk he
Jij kunt helemaal niet blowenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik gister ook...
maar mijn mede-smokester moest steeds hoesten
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
je hebt mail
Ik zal es kijken of we daar langskomen, zoja, scheppen we je van het station afquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:38 schreef MoChe het volgende:
[..]
...
[..]
als dan langs leiden komt reis ik ook meemaar ik heb mun eigen OV je weet
hehe ik denk ik zet het even in mn agenda.. zie ik staanquote:
Hoe kun je dat nou niet onthoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik denk ik zet het even in mn agenda.. zie ik staan
Lizette jarig...
me vriendin is dan gewoon jarig!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet onthouden![]()
![]()
I know... ik heb zelfs voor 2 juni gestemdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:04 schreef purplerose het volgende:
Jezus Barra![]()
neem dr gewoon mee, als verjaardagsuitje
2juni was toch echt de favoriet, heb een poll gehouden!
nein en dat wil ik zou houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:07 schreef purplerose het volgende:
Nooooooooooooooooooo
vriendinnetje smoked niet?
Welja waarom nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Maar das 2 weekenden achter elkaar een meet dus?
hehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik en datums.... weet amper wanneer ik zelf jarig ben
nee maar mensen vroegen laatst in de shop aan me hoe oud ik was en ik moest er echt 2 sec. over denken!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef mg794613 het volgende:
[..]
hehe
heb je ook wel eens dat je echt niet meer weet hoe oud je precies bent en dan gaat terugrekenen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:25 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen dames en heren st0ners!
zoals gebleken is, is 2 juni toch niet zo een handige datumdus laten we een andere datum prikken :
Ik heb hier liggen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onderhandelen staat vrij.
Wat heb je te bieden?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:Goh, een fok meeting. Zou het lastig zijn om een datum te prikken?
Het maakt geen FUCK uit want ga je 1 week eerder of later kunnen anderen weer niet. En het grote afzeggen komt toch, welke datum je ook kiest.
ONeensch. gewoon een datumpje prikken en niet zeuren dat je oma jarig is of dat je moet werken.. gewoon komen!quote:
Haha, cool!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hou maar gewoon bij de 2de. ik wil niet de persoon zijn waarom TheSorrow niet naar een blowmeet kan!ik zie veel van jullie toch wel bij de onz. meet
We smoken op de onz meet wel wat samen Barraquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hou maar gewoon bij de 2de. ik wil niet de persoon zijn waarom TheSorrow niet naar een blowmeet kan!ik zie veel van jullie toch wel bij de onz. meet
Dat is toch een Metal gebeuren?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef TheSorrow het volgende:
Nope.. ik ga wel naar graspop23/24/25 juni
Jupquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef mForce het volgende:
[..]
Dat is toch een Metal gebeuren?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LL06
Zijn er studenten die doordeweeks roken? lijkt me niet echt bevorderlijk voor je studiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:30 schreef MoChe het volgende:
kunnen we niet gewoon doordeweeks afspreken? of moet dan 99% van jullie werken en kunnen alleen de studenten en werkelozen komen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:37 schreef mForce het volgende:
[..]
daar kan ik dit jaar niet naartoe, dan ben ik net terug van vakantie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |