mForce en BadAssBitchSmut moeten bij de komersquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij is de lijst niet meer up-to-date.
Geylquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
mForce en BadAssBitchSmut moeten bij de komers![]()
quote:
Jij en blowen in het openbaar, we zijn er niet echt fan van zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit nu toch te twijfelen om te komen, ik heb sinds kort ook werk en heb die kortingspas van dribbel_ dus zo duur en ver is het niet meer voor mij. En dat het in Amsterdam is dan maar eventjes achterwege laten..
Is het nou al bekend welke dag en tijd het is?
Dat heben jullie eennmalig meegemaakt men.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij en blowen in het openbaar, we zijn er niet echt fan van zeg maar.
Ik kan mn aandacht prima over jullie 2 verdelen hoorquote:
We zullen zien, ik ga je niet weer naar het station tillenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heben jullie eennmalig meegemaakt men.. Het kan weleens verkeerd vallen de combinatie alcohol en blowen, maar normala gesproken gaat het gewoon goed hoor.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kan mn aandacht prima over jullie 2 verdelen hoor
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettende dramaqueen
Whehehehequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan gaan we toch gezellig met zn 2-en een joint roken
JEEEJ ik heb er echt zin in! zie ik oversight ook weer!
Is goed hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, ik ga je niet weer naar het station tillen.
Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?quote:
Mag ik ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
Is goed, zal ik doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?
Jij wil ook bong proberen? Sjoerquote:
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babsquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Who doesn't.quote:
Excuse me?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Check. Mits ik ga dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
je wil barraquote:
als dan langs leiden komt reis ik ook meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |