abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37757977
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Gia het volgende:
Ik zie geen fraude.
Zodra je een valse naam en een valse geboortedatum opgeeft pleeg je al fraude. Als je dan ook nog eens liegt over je vluchtelingenstatus is Kenia dan is dat normaal gesproken reden genoeg om je weer een enkeltje Kenia of Somalie te geven.

Het is natuurlijk waanzin om dat alsnog te doen. Maar het roept wel de vraag op of haar strijd en haar kamerlidmaatschap nu nog wel zo legitiem zijn. En of ze nog wel te handhaven is binnen een partij die hard ageert tegen dergelijke fraude.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:43:19 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37758025
Realiseren de mensen die hier oproepen tot het vertrek van AHA ze daarmee het beleid van Verdonk ondersteunen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37758026
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Gia het volgende:

Ik zie geen fraude.
Verzwijgen, dat je politiek asiel hebt in Kenia. Verzwijgen, dat je uit Duitsland komt. Liegen over je geboorte datum. Liegen over naam.

Heb jij het programma wel gekeken?

B_S was me voor
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:44:23 #124
3542 Gia
User under construction
pi_37758059
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Ze had in Duitsland asiel moeten aanvragen, dat heeft ze verzwegen tijdens haar aanvraag in NL. Vind ik al een puntje waar je fraude op kan plakken.
Tja, als dat bewezen kan worden en justitie dit aan wil pakken, dan zij het zo.
Ook hier geldt dan: regels zijn regels.

Zou het wel jammer vinden, omdat ze wel wat discussies aanwakkert. En uiteraard hoop ik dat de nieuwe submission nog af komt. Maar als politica is ze niet onmisbaar.

Vind dit echter wel een hoop gezoek. Owee, ze had in Duitsland assiel moeten vragen, stoute Ayaan. Hoeveel anderen zijn via Duitsland hier gekomen? Zullen we die ook maar allemaal uit gaan zetten? Of alleen Ayaan, omdat zij in de politiek zit?
pi_37758113
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Realiseren de mensen die hier oproepen tot het vertrek van AHA ze daarmee het beleid van Verdonk ondersteunen?
En realiseren de Verdonk-adepten zich wel dat zij dus eigenlijk vinden dat AHA zou moeten opzouten nu?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:46:27 #126
3542 Gia
User under construction
pi_37758121
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zodra je een valse naam en een valse geboortedatum opgeeft pleeg je al fraude. Als je dan ook nog eens liegt over je vluchtelingenstatus is Kenia dan is dat normaal gesproken reden genoeg om je weer een enkeltje Kenia of Somalie te geven.

Het is natuurlijk waanzin om dat alsnog te doen. Maar het roept wel de vraag op of haar strijd en haar kamerlidmaatschap nu nog wel zo legitiem zijn. En of ze nog wel te handhaven is binnen een partij die hard ageert tegen dergelijke fraude.
Ach, hoeveel Afrikaanse mensen wonen er niet in nederland met de geboortedatum 1 januari?
Allemaal maar het land uitzetten?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:46:29 #127
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37758122
quote:
Sneue snikkel argument. Maar dat geeft niet.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37758132
quote:
Ik vind trouwens niet dat ze uitgezet moet worden. Ze is onze pakkie an. Zoals Pim zei, "het zijn onze kut Marokkanen". Zeg ik het onze "Kut Somalier"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:47:33 #129
3542 Gia
User under construction
pi_37758160
Stopt ze gewoon met politiek en gaat ze nog meer films maken!!
pi_37758173
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef Slayage het volgende:
B_S was me voor
S_B
pi_37758191
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:47 schreef Gia het volgende:
Stopt ze gewoon met politiek en gaat ze nog meer films maken!!
Daar is ze nog slechter in
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:48:47 #132
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37758199
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, als dat bewezen kan worden en justitie dit aan wil pakken, dan zij het zo.
Ook hier geldt dan: regels zijn regels.
Bewezen? Het staat, uit haar mond, op de band.
quote:
Zou het wel jammer vinden, omdat ze wel wat discussies aanwakkert. En uiteraard hoop ik dat de nieuwe submission nog af komt. Maar als politica is ze niet onmisbaar.

Vind dit echter wel een hoop gezoek. Owee, ze had in Duitsland assiel moeten vragen, stoute Ayaan. Hoeveel anderen zijn via Duitsland hier gekomen? Zullen we die ook maar allemaal uit gaan zetten? Of alleen Ayaan, omdat zij in de politiek zit?
Ayaan staat voor een stroming die haar eigen bestaansrecht in Nederland zou hebben voorkomen. Hoe sneu is dat?
pi_37758216
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, hoeveel Afrikaanse mensen wonen er niet in nederland met de geboortedatum 1 januari?
Allemaal maar het land uitzetten?
Dat is appels met peren vergelijken, omdat die mensen vaak niet weten wat hun echte geboorte datum is.

Zie trouwens nu wel fraude of niet? Liegen over naam
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:49:20 #134
3542 Gia
User under construction
pi_37758217
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Daar is ze nog slechter in
Ach, smaken verschillen. Ik vind ze wel spraakmakend.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:52:25 #135
3542 Gia
User under construction
pi_37758299
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:49 schreef Slayage het volgende:

Zie trouwens nu wel fraude of niet? Liegen over naam
Jawel, heb ik ook al op gereageerd. Maar ik vraag me af of dan alle mensen die dit doen of die via Duitsland hier gekomen zijn, zullen worden aangepakt. Of dat dit nu alleen maar gebeurt met Ayaan omdat zij in de politiek zit. Want ik geloof niet dat zij de enige is die op deze manier naar nederland is gekomen.
pi_37758353
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Jawel, heb ik ook al op gereageerd. Maar ik vraag me af of dan alle mensen die dit doen of die via Duitsland hier gekomen zijn, zullen worden aangepakt. Of dat dit nu alleen maar gebeurt met Ayaan omdat zij in de politiek zit. Want ik geloof niet dat zij de enige is die op deze manier naar nederland is gekomen.
Aanpakken van Ayaan is ook puur theoretische. Zal nooit gebeuren. Laat staan al die andere mensen.
-Rabia Al-Basri
pi_37758371
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, smaken verschillen. Ik vind ze wel spraakmakend.
Daar heb je gelijk in. Maar zowel filmtechnisch, als inhoudelijk was Submission natuurlijk een draak. En ook d'r boeken zijn eigenlijk natuurlijk floddertjes. Maar goed, spraakmakend is 't wel. Maar ik ben bang dat AHA d'r 15 minutes of fame een beetje aan het opraken zijn. 't Is dus nog maar de vraag of een Submission II nog zo spraakmakend zal zijn. De mediaheisa erom heen zal waarschijnlijk stukken minder zijn.....tenzij ze zich nog meer op het schoppen en schokkeren gaat toeleggen.....

Naja, mijn zege heeft ze, ik verwacht er alleen niet zo veel meer van.
pi_37758377
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

S_B
Sorry man. Nu je het zegt Ik dacht echt dat ik Black Sabbath las
-Rabia Al-Basri
pi_37758420
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:13 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Je laat je stokpaardje 'weinig nieuws' nogal verbasteren naar 'geen nieuws'; beetje jammer. Ook voegd het weinig toe aan een eventuele discusse, je hebt je punt over de nieuwswaarde inmiddels wel gemaakt, dat doet overigens niets aan de inhoud af.
Nu wordt het helemaal grappig, natuurlijk is nnieuwswaarde van essentieel belang. Al deze feiten waren al in 2002 bekend en hebben daarmee ook verschillende tijdschriften en een praatprogramma gehaald. De vraag in deze is dus waarom Zembla er juist nu voor kiest om die oude koeien uit de sloot te halen. Verder vind ik het wel interessant om te weten waarom de Vara er in "26000" gezichten om bewezen leugens van asielzoekers daar wel in te gebruiken als waarheid.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:57:05 #140
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37758421
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ze zich nou eens snoeihard had ingezet ter versoepeling van het asiel beleid om haar mede-'slachtoffers' een waardig leven te kunnen bieden was haar rol in de nederlandse politiek oprecht gelegitimeerd; nu is het allemaal een losse flodder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')