En wat heeft een verslag over AHA dan met de bovenstaande verklaring te maken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De acceptatie van ongelovigen dat moslims de baas zijn, de onderworpenen moeten ook belasting aan de moslims betalen om hun rechten te garanderen. Tenminste, totdat de 12de imam komt. Daarna moet iedereen moslim worden of sterven.
lijkt me een puik plan. liever debatten met mensen en programma's over maatschappelijke zaken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:45 schreef Verbal het volgende:
Of gewoon helemaal niet van dit soort karaktermoordprogramma's.
Just a thought.
V.
Alles.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat heeft een verslag over AHA dan met de bovenstaande verklaring te maken?
Dan ga ik het maar eens kijken.quote:
Natuurlijk, linkse modjes vinden dit altijd een schande. Foei, foei en nog eens foei.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Tafkahs het volgende:
Zij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.. hoe toepasselijk..
een beetje gegevens verdonkeremanen en haar eigen partij in discrediet brengen, ik vind het een schande!
rechtse querulantjes zjin erger. Maar het gaat hier over AHM / AHI met haar meervoudige persoonlijkheidsstoornis hè?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Ippon het volgende:
[..]
Natuurlijk, linkse modjes vinden dit altijd een schande. Foei, foei en nog eens foei.
Welke vrouw 'maakt' zich nu twee jaar ouder, terwijl ze zich ook als twee jaar jonger had kunnen opgeven!!!quote:Omdat Kenia volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken een veilig land was, moesten Somalische asielzoekers die uit Kenia kwamen naar dat land worden teruggestuurd. Ajaan Hirsi Ali in ZEMBLA: ‘Ik heb hele verhaal verzonnen hoor. Ik heb ook niet verteld dat ik Ayaan Hirsi Magan heet, maar Ayaan Hirsi Ali. Ik heb niet verteld dat ik geboren ben in 1969 maar dat ik in 1967 geboren ben.’
het is in zoverre belangrijk dat niet alleen het verhaal bij de ind niet lijkt te kloppen, maar ook de rest van haar "levensverhaal". In hoeverre wil je zo iemand als volksvertegenwoordiger en "boegbeeld" van de strijd tegen de extremistische islam?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
Nou, ze heeft een verhaaltje uit haar duim gezogen om toegang tot Nederland te verkrijgen. Lekker belangrijk, dat zullen er vast wel meer zijn. Belangrijker is dat ze in ieder geval een nuttige bijdrage aan de politiek in Nederland geleverd heeft door bepaalde problematiek rondom de Islam aan te kaarten, alhoewel ik zelf de manier waarop ze dat deed niet goed vond...
Maar één ding, daar snap ik echt, helemaal, volstrekt, niets van!!
![]()
[..]
Welke vrouw 'maakt' zich nu twee jaar ouder, terwijl ze zich ook twee jaar jonger had kunnen opgeven!!!![]()
![]()
Dan kan ze eerder met pensioen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
Welke vrouw 'maakt' zich nu twee jaar ouder, terwijl ze zich ook twee jaar jonger had kunnen opgeven!!!![]()
![]()
Ook die fraude nogquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan kan ze eerder met pensioen.
Welke problematiek heeft ze aangekaart en welke stappen zijn er gezet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
Nou, ze heeft een verhaaltje uit haar duim gezogen om toegang tot Nederland te verkrijgen. Lekker belangrijk, dat zullen er vast wel meer zijn. Belangrijker is dat ze in ieder geval een nuttige bijdrage aan de politiek in Nederland geleverd heeft door bepaalde problematiek rondom de Islam aan te kaarten, alhoewel ik zelf de manier waarop ze dat deed niet goed vond...
Het maakt het vinden van haar ware identiteit een stuk moeilijker.quote:Welke vrouw 'maakt' zich nu twee jaar ouder, terwijl ze zich ook als twee jaar jonger had kunnen opgeven!!!![]()
![]()
Dijkstal was ook niet meer dan 'een aardige man'quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Arnem_ het volgende:
Wie kent er een betrouwbare VVD-er?
Dijkstal telt niet want die is er uit gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |