Ach komquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:08 schreef Sidekick het volgende:
Schandpaal, bekritiseren, monddood maken, karaktermoord, stront verzamelen...
Nee, dit zijn de echte realisten. De realisten die nooit problemen hebbem met het benoemen van feiten. Behalve als het hen niet zo goed uitkomt. Dan is het gelijk de boodschapper die fout is. Hypocriet. Bah.
Jij hebt geen moeite met de tabloid aanpak?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:08 schreef Sidekick het volgende:
Schandpaal, bekritiseren, monddood maken, karaktermoord, stront verzamelen...
Nee, dit zijn de echte realisten. De realisten die nooit problemen hebbem met het benoemen van feiten. Behalve als het hen niet zo goed uitkomt. Dan is het gelijk de boodschapper die fout is. Hypocriet. Bah.
Zou de PvdA destijds onwetend zijn geweest?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Goede partij, die VVD.
Ik zal eens kijken, wellicht.
Weet ik veel, als ik honger heb, ga ik ook niet denken aan Afrika.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zou de PvdA destijds onwetend zijn geweest?
Ik heb blijkbaar even te lang onder een steen gelegen, wat houdt het woordquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zembla roert in de bruine regio's van de moslims. De dhimmithude houding spat er werkelijk gewoon vanaf.
De acceptatie van ongelovigen dat moslims de baas zijn, de onderworpenen moeten ook belasting aan de moslims betalen om hun rechten te garanderen. Tenminste, totdat de 12de imam komt. Daarna moet iedereen moslim worden of sterven.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar even te lang onder een steen gelegen, wat houdt het woord
'dhimmithude' in?
In welk geval de moslims in de bruine regionen van Zembla zouden roeren, niet andersom. Maar da's een ander verhaalquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zembla roert in de bruine regio's van de moslims. De dhimmithude houding spat er werkelijk gewoon vanaf.
En wat heeft een verslag over AHA dan met de bovenstaande verklaring te maken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De acceptatie van ongelovigen dat moslims de baas zijn, de onderworpenen moeten ook belasting aan de moslims betalen om hun rechten te garanderen. Tenminste, totdat de 12de imam komt. Daarna moet iedereen moslim worden of sterven.
lijkt me een puik plan. liever debatten met mensen en programma's over maatschappelijke zaken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:45 schreef Verbal het volgende:
Of gewoon helemaal niet van dit soort karaktermoordprogramma's.
Just a thought.
V.
Alles.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat heeft een verslag over AHA dan met de bovenstaande verklaring te maken?
Dan ga ik het maar eens kijken.quote:
Natuurlijk, linkse modjes vinden dit altijd een schande. Foei, foei en nog eens foei.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Tafkahs het volgende:
Zij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.. hoe toepasselijk..
een beetje gegevens verdonkeremanen en haar eigen partij in discrediet brengen, ik vind het een schande!
rechtse querulantjes zjin erger. Maar het gaat hier over AHM / AHI met haar meervoudige persoonlijkheidsstoornis hè?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Ippon het volgende:
[..]
Natuurlijk, linkse modjes vinden dit altijd een schande. Foei, foei en nog eens foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |