quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:26 schreef Dromer het volgende:
euhm.. ik weet niet of iemand het al gezegd heeft... maar die auto op de foto is toch niet van jou he?
Welnu, dan hier wat foto's van de gratis keuken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:38 schreef Oblivion het volgende:
Zo zo, zet jij even de blommen buiten...![]()
Ben erg benieuwd naar de gratis keuken.![]()
Nou, eerst de tuinkamer gebruiksklaar maken, zoals gezegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:01 schreef Martijn_77 het volgende:
En AR wat zijn de plannen voor de komende tijd?
Qua auto gok ik op eenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welnu, dan hier wat foto's van de gratis keuken.
De onderkastjes waren inderdaad rot, dus die zijn platgestampt en afgevoerd
De deurtjes zijn uiteraard wel bewaard, want die zijn nog prima. Hetzelfde geld voor de bovenkastjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie de auto raad mag een flesje Palm komen halen
[afbeelding]
En hier de koelkast en oven/gasfornuis.
De koelkast zal ik niet gebruiken, aangezien ik al een prima koelkast heb. De over en gas wil ik wel gaan gebruiken. Het is prima spul, alleen jammer van het bruin (de deur van de over vind ik wel erg mooi trouwens). Maar misschien is het een optie om het bruin zwart te spuiten.
Maar dat zoek ik later wel uit. voor nu moet eerst de tuinkamer af, omdat ik daar mijn computer/studeer/schilder/teken plek wil maken, en die heb ik hard nodig!
Je doet het erom he! natuurlijk is het geen Volvoquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Qua auto gok ik op een
[afbeelding]
Volvo 480
Verder leuke keuken daar valt best wel wat van te maken; met de nodige tijd en dergeljke natuurlijk![]()
Topic Volgen Blijft![]()
Nou vertel, waar kan ik mijn flesje palm ophalenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je doet het erom he! natuurlijk is het geen Volvo
Ik denk ook dat er van de keuken zeker wat te maken is
En Erik, hij blijft niet in deze kleur. Ik denk hem te gaan schuren, en dan whitewash of iets dergelijks.
Ik ga daarvoor eerst wel even kijken welk deurtje ik niet nodig heb, dan wordt dat m'n proefmonster![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je doet het erom he! natuurlijk is het geen Volvo
Ik dacht eerst ook die volvo... maar is het een Prelude?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wie de auto raad mag een flesje Palm komen halen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook die volvo... maar is het een Prelude?
Waarom ben ik 's avond en 's nachts nooit on-line. Daar gaat mijn Palmpjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook die volvo... maar is het een Prelude?
(eigenlijk gewoon een tvp want ik vind het wel cool wat je doet met je eigen huisje enzo)
Das goed nieuws (voor het budgetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja hoor, die flessen lezen ook op fok..
Ik werp nog 1 blik in de verhuisdozenkamer, en voila, daar staan ze
Er is gelukkig niemand meer op m'n dak geweest. Maar binnen enkele dag komt er iig wel een goed slot op de poort. Eentje die ik ook van buiten kan afsluiten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
probleem met de vervelende buurjongetjes al opgelost?
Ach, beetje kapot glas erop metselen...schijnt ook te helpen. Weet alleen niet in hoeverre het nog is toegestaan..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er is gelukkig niemand meer op m'n dak geweest. Maar binnen enkele dag komt er iig wel een goed slot op de poort. Eentje die ik ook van buiten kan afsluiten.
Ik hou het nog maar op een éénmalig incident, dat daklopen. Maar als het vaker gebeurt ga ik toch een rol prikkeldraad of iets dergelijks aanschaffen
Volgens mij is dat niet toe gestaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Ach, beetje kapot glas erop metselen...schijnt ook te helpen. Weet alleen niet in hoeverre het nog is toegestaan..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En het is een vrouw Bassie en Adriaanfan die het goed heeft
Het is m'nHonda Prelude 2.0i-16 uit 1987
Altijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lust geen bier
Sanger.., biertje??
Jij ook al.......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:39 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik wou dat het bij mij ook zo was gebleven![]()
En toch vind ik het een volvoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En het is een vrouw die het goed heeft
Het is m'nHonda Prelude 2.0i-16 uit 1987
Terug naar K&W onderwerpen: ()
Ik was nog vergeten het voorlopige eindresultaat te laten zien van de doorgang van woonkamer naar tuinkamer:
[afbeelding]
En zo ziet m'n achtertuin er nu uit:
[afbeelding]
Eerst de benedenverdieping en dan pas de bovenverdieping?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, eerst de tuinkamer gebruiksklaar maken, zoals gezegd
Jij mag mijn palmpje wel ophalen hoor DMquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die geen bier lusten, zijn wel beter in 't trekken van strakke lijnen met de verfkwast....
Yepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eerst de benedenverdieping en dan pas de bovenverdieping?![]()
Freakquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
En dat doe ik toch met m'n ogen dicht
De kamperfoelie groeit al aardig hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
Je moet 'm denk ik omringd door klimop visualiseren..
wij hebben er 5quote:
VIJF???quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij hebben er 5
en ze zijn idd erg leuk, geven mooi licht enzo
wij hebben een hele grote tuin (hoekhuis)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
VIJF???
Ik vond 1 wel genoeg....
Nu ja, 2 mocht ook nog wel, maarja, het budget he..
Weet jij toevallig of er ook een uitvoering op een paal is??
een lantaarnpaaluitvoering zeg maar..
En de reden is?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik las bij dezen een kluspauze in voor onbepaalde tijd...
De dakbedekking zit direct op de planken....quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Zit er eigenlijk nog isolatie achter die balken?
Of zijn die planken die je ziet gelijk de planken waar de dakbedeking op zit>(want dan ben je wel veel warmte kwijt in de winter)
Klopt, het is een plat dak, en als je dat van binnenuit gaat isoleren, ga je de condenstemperatuur verplaatsen van buiten naar binnen. Je krijgt dan een vochttransport van warm naar koud. Water zal condenseren onder tegen het dakbeschot, boven op de isolatie. Omdat je daar geen ventilatie hebt gaat alles rotten. Er zijn gevallen bekend dat binnen 2 jaar alles dotr en door rot geworden was.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De dakbedekking zit direct op de planken....
Maar ze hebben mij verteld dat ik geen isolatiefolie tussen de planken en de gipsplaat mag doen omdat het hout moet kunnen ademen..
Yeps, je kunt dan in een budgetair beter tijdperk altijd kiezen voor isolatie op het dak (Het omgekeerde dak)quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bedankt voor de info Marsepein!! Zeer interesant!!
Maar gipsplaten er onder tegenaan kan wel he??
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Yeps, je kunt dan in een budgetair beter tijdperk altijd kiezen voor isolatie op het dak (Het omgekeerde dak)
quote:
wij hebben twee weken geleden een nieuw dak op onze garage laten leggen, daar kwam ook een soort isolerende laag onder het dakleer. Je merkte het meteen in de garage! heel het dak van de garage heeft ¤ 550,= gekost (dat is inc. nieuwe daktrim en daklijsten van trespa)quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Yeps, je kunt dan in een budgetair beter tijdperk altijd kiezen voor isolatie op het dak (Het omgekeerde dak)
Gipsplaten zagen? Met een stanleymes snijden, wordt veel mooier als je een geleidelat gebruikt! En geeft minder rommel, dus kan prima binnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, ik hoef m'n plantjes geen water te geven vandaag....
Gipsplaten buiten op maat zagen lijkt me ook een slecht plan
oh.., nou, in dat geval ga ik ook snijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Gipsplaten zagen? Met een stanleymes snijden, wordt veel mooier als je een geleidelat gebruikt! En geeft minder rommel, dus kan prima binnen.
Leg ze plat neer en teken eerst de lijn. Daarna een geleidelatje erlangs. Dan snijden, maar niet te diep meteen. Je hoeft alleen door de "papieren" laag heen. Dan zet je de plaat op zijn zij neer. Klein tikje ertegen en hij zal beheerst breken. Schuin houden en dan rustig de onderste laag "papier"' doorsnijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
oh.., nou, in dat geval ga ik ook snijden
Ik heb nog nooit met gipsplaten gewerkt...
Hoe groot is die garage en was dat inclusief het verwijderen van de oude laag. Wij hebben daar namelijk ook een offerte voor liggen en die kwam op 1800 euroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij hebben twee weken geleden een nieuw dak op onze garage laten leggen, daar kwam ook een soort isolerende laag onder het dakleer. Je merkte het meteen in de garage! heel het dak van de garage heeft ¤ 550,= gekost (dat is inc. nieuwe daktrim en daklijsten van trespa)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:55 schreef Schimmetje het volgende:
[..]
Hoe groot is die garage en was dat inclusief het verwijderen van de oude laag. Wij hebben daar namelijk ook een offerte voor liggen en die kwam op 1800 euro
sorry voor de offtopic
nog 1 off-topic reactie danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef Marsepein het volgende:
550 euro voor 24 m2 is erg goedkoop. Zonder isolatie was ik voor 15 m2 ongeveer 800 euro kwijt.
Maar dat is in dit topic geheaal en al off topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |