Gezien, spammerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:31 schreef Bjoro het volgende:
oh ja, voor de echte liefhebbers .....
Het Grote Nostradamus topic (WK-editie) #1
Ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef DeTolk het volgende:
Opnemen via Line-in gaat niet.
Misschien kan een van jullie mij helpen?
wiequote:
aha....welke heb je ?quote:
column al afquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens kijken of zijn school er nog staat
oei, die is inderdaad wel stoer !quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunnen we dit niet gewoon vasthouden tot eind oktober ?
of beginnen die hooikoortsers dan weer te "piepen" ?
lekker aan de anti-bioticaquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]ik piep letterlijk, mn longen zitten helemaal vol, morgenvroeg naar de dokter, kan ik morgenmiddag aan mn kuur beginnen, krijg ik ook weer eens een beetje lucht
Zal lekker klinken op de meet
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker aan de anti-biotica
"en een spaatje blauw voor ons rubbereendje"
Neequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Mooi dingetje, Heb je em in 't groen?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan begin ik wel een dagje later
natuurlijk, prioriteiten stellenquote:
goed bezig jongen !quote:
nee dat lijkt me niets, een naar ons kent ons club is dat volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig jongen !
jij komt er wel, ik zie jou nog wel eens mod worden, ofzo
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Eendje dan piepen we samen, in die zin
Mn nichtje gisteravond: Wat heeft Clauwia wel niet mama?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Eendje dan piepen we samen, in die zin
Mn nichtje gisteravond: Wat heeft Clauwia wel niet mama?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[..]een klein pieporkestje
doe je zonnebrilletje maar op inderdaadquote:
Ik zal je nog eens een baan aanbieden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:47 schreef appelsientje het volgende:
Ben trouwens ook weer naar planet geweest.. tja het echte werk leven gaat dan toch beginnen en tja je moet toch ergens geld verdienen
ondankbare lui hè, die buitenlandersquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een baan aanbieden.![]()
Voor de voetbalclub?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben mijn eerste WK toto aan het invullen.
Zou je willen stoppen over het WK te praten? Daar is een heel forum voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Peppie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen over het WK te praten? Daar is een heel forum voor.
weet nog een leuke voor jequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Totaal ontspoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Bjoro het volgende:
word net gebeld door mijn vriendin, die had Maud ivm de warmte even zonder slaapzak in bed gelegd.
Nog geen 5 min later hoort ze een knal, dus rent ze naar boven en ziet ze een mascotte op de grond, huilend met een flinke bult op haat kop.
Ze is net 10 maanden oud en haar bed is (als ze staat) toch zeker tot borst hoogte.
Daar klimt ze dus gewoon uit....het moet toch niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig
ze had AUW hoorquote:
head-firstquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Maud was dat bed net zo hoog als de Dom voor ons is. Zaterdag SCH van de Dom af.
twee drankjes dan maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Enzo Maresca.
Die halve is voor Maud tegen de koppijn?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Twee en een half, die 4-0 was zijn assist.
over 5 kwartieren kan ik hoogste persoonlijk de schade opnemen !quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die halve is voor Maud tegen de koppijn?
doe eens klikquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Heeft Maudje hoofdpijn?? Heb je weer de CD van Linkin Park opgezet??
Nee, klimcapriolen in een ledikant uitgevoerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
Heeft Maudje hoofdpijn?? Heb je weer de CD van Linkin Park opgezet??
daarom heb ik altijd een plakset bij me!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:55 schreef VoreG het volgende:
Nou ik ga maar aan mijn wandeling beginnen.. Ik heb een hekel aan lekke banden
ik niet maar ik sla nu even een kruisje....ik ga ook aan mijn 9km tocht beginnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik altijd een plakset bij me!
de bodemplaat van Maud is sinds vanmiddag ook maximaal naar beneden !quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Againzender het volgende:
Maud is duidelijker een klimmer zie ik!
Het bedje van Axel is iets dieper, de rand komt nu bij z'n kin. Ondanks verwoedde pogingen komt hij daar nog niet overheen
quote:Roparun team 119 organiseert donderdag 11 mei a.s. Reüniewedstrijden t.b.v. de Roparun
Degene die vorig jaar bij de memorabele avond waren van Oud ASWH 2 tegen de Overlopers van ASWH 2, vroegen na afloop om hier een terugkerend evenement van te maken. Goed nieuws… de voorbereidingen zijn alweer in volle gang! Nieuw deze keer is dat naast de revanchemogelijkheid van Oud ASWH 2 tegen de Overlopers, dit jaar ook tegen de helden uit 1983 gespeeld wordt.
Donderdag 11 mei a.s. staan 3 wedstrijden op het programma die wederom in het teken staan van de Roparun. Al jaren steunt ASWH Roparun team 119 waar o.a. Harry Slagman, Edwin Middendorp, Robert van Wingerden, John van der Wulp en Patrick van der Wulp deel van uit maken. Zo zal de baropbrengst deze avond ten goede komen aan de Roparun, waarvoor dank aan het bestuur.
De Roparun is de langste non-stop estafetteloop ter wereld: het is een unieke hardloopwedstrijd, met een even uniek doel: "trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven". Voor meer informatie : www.team119.nl of www.roparun.nl
Het programma luidt als volgt:
20.00 uur Oud ASWH 2 – Overlopers van ASWH 2
20.30 uur Overlopers van ASWH 2 – Oud ASWH 1 (Het Koninginnedagteam)
21.00 uur Oud ASWH 2 – Oud ASWH 1 (Het Koninginnedagteam)
Wij zijn er van overtuigd dat het een gezellige pot voetbal wordt met een mooie opbrengst voor de Roparun.
Oud ASWH 1 zal bestaan uit o.a. :
Wout en Paul Tims, Arthur en Andries Dorré, Fred en Dick Rijnenberg, Henk van der Meulen, Ewald van ’t Hof, Jaap Kense, Wim Berends, Aad van der Graaf, Paul en Michel Devilée, René van Rijswijk, Paul Valster, Martin de Goey, Harry Verhoeven, Jan Verveer, Leo van Driel, Ruud Dorst en vele anderen.
Oud ASWH 2 zal bestaan uit o.a. :
A.P. Baan, Amo Pace, André Penning, Arjen van Die, Arnoud Jonker, Dave van Dokkum, Dennis de Jong, Edo van Leer, Edwin Middendorp, Harry Slagman, Jan Scheurwater, John van der Wulp, Jordi Boogers, Marnix van der Steen, Martin Lobrink, Mathijs Heyting, Michel Middendorp, Niels Lenkeek, Terry van der Linden, Patrick van der Wulp, Peter Hout, Richard Boer, Robert van Wingerden, Roël Gorré, Wiljan Ritmeester.
De overlopers :
André Hoogink, Arnold Peele, Bertus Duynhouwer, Bouwe Bos, Coen Scheurwater, Dennis Wijsbroek, Edwin Talma, Eric van der Merwe, Fred Slagman, Jan Rijsdijk, Jens van Dijk, John Hopstaken, Kolo Mulbah, Mark van der Velden, Marcel Dijkstra, Martijn de Nobel, Martin Guit, Mazud Ghorbanzadeh Beriejani, Paul Koster, Pieter Roodnat, Ralph van Wingerden, Ron Tempelaar, Ronald Hartsema, Ruben van der Steen, Ton Würth, Wietze Maandag.
Coaches en begeleiders :
Henk van Osch, Arnold Lobman, Ab Ritmeester, Bé Vijge, Ron van der Neut, Sjacco van 't Leven, Peter de Lijster
Scheidsrechter :
Arie van der Zouwen
Supporters :
Jullie!
Bij deze wedstrijden horen natuurlijk ook supporters. Kom op donderdag 11 mei naar Sportpark Schildman voor al deze oude bekenden. De kantine is om 19.00 uur open. Zoals gezegd de baropbrengst is voor het goede doel!
Ik heb ergens een kranten knipsel liggen, maar niet online..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:55 schreef pascalheister het volgende:
heeft iemand nog een duidelijk overzichtelijk speelschema voor het wk?
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.htmlquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:55 schreef pascalheister het volgende:
heeft iemand nog een duidelijk overzichtelijk speelschema voor het wk?
zoek er eigenlijk 1 in blokschemavorm waar de uitslagen ingevuld kunnen wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
En je weet al hoe je telefoon werkt ?quote:
Neequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je weet al hoe je telefoon werkt ?
ik wil ook een nieuwequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
NeeDat ga ik vanavond allemaal uitvinden
staat er eentje in het WK forumquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoek er eigenlijk 1 in blokschemavorm waar de uitslagen ingevuld kunnen worden
Nu al?quote:
hebben we nog een uur om de antwoorden uit ons hoofd te leren !quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Om half negen een WK-kwis op Ned-2. Ben benieuwd.
lekker neuken in de vooravondquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
Sommige mensen...
In dat topic over die Skinhead die een allochtoonse vrouw en een kind heeft doodgeschoten in België loopt een of andere heks rond die gauw vastgebonden het water in moet.
Zet de bodem van het bedje dan ook in de laagste stand, luie vader. Je weet toch dat ze niks anders wil dan in (en over) de hekken, met zo'n Hoolie als pappa?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Bjoro het volgende:
word net gebeld door mijn vriendin, die had Maud ivm de warmte even zonder slaapzak in bed gelegd.
Nog geen 5 min later hoort ze een knal, dus rent ze naar boven en ziet ze een mascotte op de grond liggen, huilend met een flinke bult op haar kop.
Ze is net 10 maanden oud en de zijkant van haar bed is (als ze staat) toch zeker tot borst hoogte.
Daar klimt ze dus gewoon uit....het moet toch niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig
vanavond ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Zooooo bandje is geplakt, moest alleen de bandbeveiligingvandespaken doorknippen omdat die tussen mijn ketting was komen te zitten. Nu heb ik nog niets aan mijn fietsje. Wanneer is er koopavond in utrecht?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zet de bodem van het bedje dan ook in de laagste stand, luie vader. Je weet toch dat ze niks anders wil dan in (en over) de hekken, met zo'n Hoolie als pappa?
als pappie z'n kussen ruikt is hij al half vertrokken, hoopte dat ze dat over zou nemenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zet de bodem van het bedje dan ook in de laagste stand, luie vader. Je weet toch dat ze niks anders wil dan in (en over) de hekken, met zo'n Hoolie als pappa?
SCHoixant-neuf, nu wel ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Daar is weer geen woord Frans bij Bjoor!
Neee dat zou hij noooit doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef clauwheee het volgende:
Ze typte ineens: Papa is lief...ik verdenk haar papa ervan dat ie haar een beetje veel meehelpt nog..
Oke bandje geplakt, maar dat lint kan er dus niet omheen zonder mijn achterband te verwijderen. En dat kan ik dus nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
Sommige mensen...
In dat topic over die Skinhead die een allochtoonse vrouw en een kind heeft doodgeschoten in België loopt een of andere heks rond die gauw vastgebonden het water in moet.
is het al begonnen ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Om half negen een WK-kwis op Ned-2. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
Maar Sophie laat haar tietjs zien dus dat vergoedt alles.En
nou weet ik niet wat ik leuker vind......want sophie is heeeeeeel lekkerquote:ik heb genostradamutst.
kennen ze dat ook al niet in grunnquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Smokkeltocht?
Neuh. Dus vertel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kennen ze dat ook al niet in grunn![]()
Ja daag. Ik ga een wereldweekend beleven in Center Parcs met een tussenstop in Utreg, weet je nog. Dus das echt ff teveel vant goede.quote:
als je naar utrecht gaat kun je ook wel hier langs komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja daag. Ik ga een wereldweekend beleven in Center Parcs met een tussenstop in Utreg, weet je nog. Dus das echt ff teveel vant goede.
Nee. Want dat is zaterdag. Naar de meet. Waar jij niet komt. Weet je nog.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je naar utrecht gaat kun je ook wel hier langs komen
Ik stond op de straat te plakken, nog een lekker zonnetje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:42 schreef clauwheee het volgende:
Ach VoreG, je was weer even van de straat moet je maar denken
ja zaterdag de 13e die is gekquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee. Want dat is zaterdag. Naar de meet. Waar jij niet komt. Weet je nog.
Wat een ontzettende held is het. Hij gooit gemiddeldes die amper gegooid worden en schakelt gekende namen uit en is pas net 17quote:
Tony O'Shea, hij won met 7-2, waardoor hij op legsaldo doorgaat naar de kwartfinale.quote:
Ruilen voor een zenuwontsteking en drie behandelingen bij de tandarts?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:11 schreef DarkShine het volgende:
En Fok heeft er weer geen zin in.
Iemand die mijn griep gratis wilt overnemen?
met gelukquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:22 schreef borisz het volgende:
de wachtrij wordt weer een uur
Nu je het over de tandarts hebt, daar moest ik begin deze maand heen... Vergeten!quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ruilen voor een zenuwontsteking en drie behandelingen bij de tandarts?
plak die band dan eens!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef VoreG het volgende:
Straks met het ov naar mn werk
ach, wie wel, behalve ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:45 schreef Againzender het volgende:
Giel Beelen weet echt geen ruk van voetbal
Daar moet nog zo'n strip in, op de velg. Maar omdat het mijn achterband is kan ik dat niet doen en moet dat kreng naar de fietsenmakerquote:
zuip je morgen maar een paar pints minderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet nog zo'n strip in, op de velg. Maar omdat het mijn achterband is kan ik dat niet doen en moet dat kreng naar de fietsenmaker.
aha, velglint doormidden. Even je achterwiel loshalen en je kan er bij hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet nog zo'n strip in, op de velg. Maar omdat het mijn achterband is kan ik dat niet doen en moet dat kreng naar de fietsenmaker.
Ik kan niet mijn remmen en versnellingen eraf halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, velglint doormidden. Even je achterwiel loshalen en je kan er bij hoor
Niet echt maar de plicht roept. Morgen ziek ik wel uitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:51 schreef Bjoro het volgende:
een beetje aan de beterende hand ?
ik had een keer het wiel niet goed vastgezet toen ik weer ging rijden, erg pijnlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan niet mijn remmen en versnellingen eraf halen...
Vooral doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet echt maar de plicht roept. Morgen ziek ik wel uit
Nog een reden om de fiets naar de fietsenmaker te brengenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had een keer het wiel niet goed vastgezet toen ik weer ging rijden, erg pijnlijk
in mijn gezicht zeker ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet echt maar de plicht roept. Morgen ziek ik wel uit
shit...niet geluktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de Dolly Dots in de 80's request lijst. We hebben ze op 92 gekregen. (vorig jaar 89)
euh.. dat lag er een beetje aan.. bij sommige hostel kon je pannenkoeken eten 's ochtends..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar bestond je ontbijt daar normaalgesproken uit eigenlijk?
wat iSCH er dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo weer naar huis - was iets te optimistiSCH
je moet je sparen voor morgen he ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef SCH het volgende:
beterschapquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef SCH het volgende:
alles voor niksquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu de Dolly Dots in de 80's request lijst. We hebben ze op 92 gekregen. (vorig jaar 89)
Fijn weekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan richting Center Parcs
Tot morgen op de meeting!
quote:40)Wie wordt de topscorer? Huntelaar
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan richting Center Parcs
Tot morgen op de meeting!
Robbie is natuurlijk ook een jood.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Bjoro het volgende:
TerroRobbie heeft stiekum wel een zwak voor Ajacieden![]()
uit: Het Grote Nostradamus topic (WK-editie) #1
[..]
Wat heb je laten zetten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemiddag mensen
DG is in zijn nopjes met zijn plakplaatje
fotoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemiddag mensen
Panini's gekochtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemiddag mensen
Kan best een fotootje maken maar weet bij god niet hoe ik hem op mijn PC moet zetten om vervolgens hem ergens online te gooienquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die ga ikgaat mijn kleine neefje ook weer sparen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:oi
net naar de dokter geweest, kan vanmiddag een aanhanger medicijnen halen bij de apotheek
[..]
beterschap
[afbeelding]
heb je mijn mail nog gekregenquote:
zijn wij voor jou de binnenwereld dan?quote:
neuh maag gematigd alcohol gebruiken, dus gewoon sinas tussendoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Maar pas na morgen ga je beginnen zeker
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh maag gematigd alcohol gebruiken, dus gewoon sinas tussendoor.
Op je linker bil?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oud Arsenal logo uit de jaren 20-30 met bijbehorende tekst
Die staan voor World Wide?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op mijn linker en rechterbil staan al 2 W"s
WOWquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op mijn linker en rechterbil staan al 2 W"s
Jep, gehad. Helaas.quote:
Sorry... ik vind het wel tof dat je de moeite gedaan hebt! Bij de volgende meet krijg je een biertjequote:
welke volgende meet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry... ik vind het wel tof dat je de moeite gedaan hebt! Bij de volgende meet krijg je een biertje
natuurlijk! alleen ik wil eens een poule zonder Milan of Arsenalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef appelsientje het volgende:
Rubber ga je weer naar de CL wedstrijden ??
Ik zou dat ook niet echt erg vinden.. komt goed dit jaarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk! alleen ik wil eens een poule zonder Milan of Arsenal
Twente?quote:
Ik zag hem op de radar:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, flinke hoosbui. Nu weer bijna droog.
Je zou even naar O'connels kunnen gaan. Is ook goed voor je een beetje buitenluchtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
In Utrecht is het 38 graden
oh shit, dat is mijn eigen temperatuur
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, shit, je ziet er alleen maar uit als een homo![]()
Ik voel een liefde opbloeienquote:
Yo yoyoyoyoyoquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Het was heeeeeeeerlijk, maar zijn ook weer erg blij om thuis te zijn
Nu wassen, opruimen, boodschappies, vanavond de vak. afsluiten met een tapasje buiten
Ik snap nog niet hoe ik het overleeft hebquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ons gemiSCHt en zijn er nog roddelSCH
Dat we niet teveel geen roddelen over hun terwijl ze weg warenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dat deden golfer en Bluezz gewoon vanuit de Ardennen met de afstandsbediening..
denk het ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het rustig hier...
lijkt wel of de mensen aan het genieten zijn van het mooie weer
Nee ik ben aan het werk, mwah werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het rustig hier...
lijkt wel of de mensen aan het genieten zijn van het mooie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |