Shopsquote:
Handige linksquote:Internationaal
Skimcentral - USA
Sandskater - UK
Nederland
Windsurfing Renesse
mavericks TFC
België
Beachshop
Vorige delenquote:
OP-picsquote:
Ja & jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef ForumGek het volgende:
Is dit wat ? (Middelste, is neem ik aan Medium)
Ik moet ff bellen voor de lengte, ik ben niet zo groot dus voor mij zal 90cm wel voldoen. Ik ga er trouwens mee skimmen op laag water, geen golfen dus !
[afbeelding]
Deze kost trouwens ¤69 bij Windsurfingrenesse
Of zou jij (GenesiZ) eentje voor mij willen maken als die van jou goed gelukt is? Mag je er best wat op verdienen aangezien er ook veel werk aan zit!
Jup, van skimweb.net:quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:51 schreef XL het volgende:
Misschien inderdaad interessant om wat foto's in de OP te zetten. Spreekt toch wat aan he....
Bikini-babes zoals het snowboardtopic moeten hier toch minder moeilijk te vinden zijn. Het valt mij alleen wel wat tegen. Kunnen jullie ze wel vinden?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie sport, dat zie ik nu al.quote:
Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef GenesiZ het volgende:
Beetje vreemd dat hier wel veel vrouwen te vinden zijn en voor snowboarden niet
Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef XL het volgende:
[..]
Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.
Amenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OP.
Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Godver ik wil skimmen op het strand maar ik moet leren voor m'n fuckin examens.
Maar zodra ik die heb gehad is het hup op de fiets, plank onder de arm, speakers aan de tas en gaan.
Me is jalours. Ik moet nog een tijdje wachten en het weer is heerlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!![]()
Ik moet alleen niet vergeten goed in te smeren, want ik ben gisteren op het terras verbrand een beetje....![]()
Als de golf zich van het strand terugtrekt ontstaat er een dun filmpje water (zo'n cm dik), daar gooi je dan je plank overheen en dan spring je op je plank en gas houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:10 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Ik als verstokt snowboarder wel heel erg benieuwd wat skimboarden is. Dit ziet eruit als de strandvariant van snowboarden...
Leg me es uit wat het in godsnaam is want dit klinkt verdomd gaaf (en goedkoop)
quote:Whaaa, Skimboarden is echt waanzin !
Hier heb ik de filmpjes, het ziet er allemaal écht te easy uit maar valt dik tegen !
Shove it:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8322988270602500237&q=Skimboarden
Voor op me skimboard (niet té ver naar voren, doen je voetjes pijn van )
http://video.google.com/videoplay?docid=-8363305460847501906&q=Skimboarden
shove-its zijn de shit ouwequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef GenesiZ het volgende:
Hijs mooi
Gisteravond ben ik weer even naar het strand gegaan. de 360's willen al een beetje lukken, maar die shove-it wil nog niet. Maar dat komt wel goed als mijn boardje af is.
Zie er strak uit, ouwe.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef GenesiZ het volgende:
Het heeft even geduurd, maar update's geven over witte verf is niet bijzonder
Ik heb vanavond het board gespoten, maar het zijn niet de vlammen geworden. Ik wilde toch wat anders en ben maar gewoon gaan spuiten.
Dit is het geworden. Van donker naar lichter rood en dan lekker simpel wit.
[afbeelding]
Morgen even nat schuren en dan gaat de 1e laklaag erop.
Ziet er lekker suf uit zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:16 schreef ForumGek het volgende:
Nieuwe filmpjes van mij ! (afgelopen vrijdag gemaakt ! )
http://video.google.com/videoplay?docid=605435113296276040
http://video.google.com/videoplay?docid=-3650689501020426505
Als je bij http://video.google.com zoekt naar Skimboarden, komen al mijn 4 filmpjes tevoorschijn![]()
Wat super super vet !!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef GenesiZ het volgende:
Het heeft even geduurd, maar update's geven over witte verf is niet bijzonder
Ik heb vanavond het board gespoten, maar het zijn niet de vlammen geworden. Ik wilde toch wat anders en ben maar gewoon gaan spuiten.
Dit is het geworden. Van donker naar lichter rood en dan lekker simpel wit.
[afbeelding]
Morgen even nat schuren en dan gaat de 1e laklaag erop.
Zoek daar eens naar GenesiZquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:39 schreef skimboarding.nl het volgende:
Kijk eens op een echte site man.... skimboarding.nl rules the world!
I knew thatquote:Op maandag 3 juli 2006 16:16 schreef PatrickSkim het volgende:
maar even een paar dingen wat verduidelijken:
[afbeelding]
is geen golfskim model, het is namelijk een "twin-tip" skimboard... perfect voor (flatland skimmen), shuv-its, ollies etc... etc..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:04 schreef GenesiZ het volgende:
@ forumgek.
Nee, het is geen golfboardje, maar een trickboardje. Er komt een kleine rocker in van voor tot achter. Ik wil er mee gaan leren tricken en sliden.
Ja het is een vrij eenvoudige houten plank, en hoewel hij vrij groot is weeg ik toch al zo'n 85 kilo dus hij heeft ook wat te dragen. Gewichtsverdeling is idd een goed punt.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef ForumGek het volgende:
Mzraki :
Dope shit ! Ik heb alleen het idee dat jouw plankje redelijk wat "drag" (weet er zo snel geen ander woord voor) heeft. Je remt heel wat af, terwijl het optimaal water is voor super lange slides ! Misschien is je gewicht ook niet helemaal in het midden, kan ook wel wat schelen, maar gaaf dat we weer nieuwe footage hebben !
Boah ..serieus? Dat zou de bom zijn. Heb je er meer info over?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef GenesiZ het volgende:
Nog een paar jaar en dan komt er bij de nieuwe maasvlakte een golfmakerding onder water (ben de naam even kwijt) Er komt iig een heuvel/ding onder onderwater zodat er hoge golven komen voor golfsurfen.
Wauw ..dat klinkt dope. Bedankt!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef GenesiZ het volgende:
http://new.pipodekloon.nl/download/Artikel_rif_SIX.pdf
Hier dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |