abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39487921
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef ForumGek het volgende:
Mzraki :

Dope shit ! Ik heb alleen het idee dat jouw plankje redelijk wat "drag" (weet er zo snel geen ander woord voor) heeft. Je remt heel wat af, terwijl het optimaal water is voor super lange slides ! Misschien is je gewicht ook niet helemaal in het midden, kan ook wel wat schelen, maar gaaf dat we weer nieuwe footage hebben !
Ja het is een vrij eenvoudige houten plank, en hoewel hij vrij groot is weeg ik toch al zo'n 85 kilo dus hij heeft ook wat te dragen. Gewichtsverdeling is idd een goed punt.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_39500006
Ik skimboard ook in de zomermaanden ..
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_39530965
waarom alleen in de zomermaanden? neem een wetsuit (en wellicht een goed waveboard) en je kan het gehele jaar skimme... 's winters op golven van vaak tegen een meter hoog! echt super relaxed is dat!
Skimboarding NL Our Site
Windsurfing Renesse Our Main Shop
pi_39535926
Mwah ..ik heb toch het idee dat je in NL niet echt kan waveskimmen. Als ik weleens zo'n waveskimmer lekkerlijk zie kloten om een golfje te pakken ..toch?
pi_39536447
Nog een paar jaar en dan komt er bij de nieuwe maasvlakte een golfmakerding onder water (ben de naam even kwijt ) Er komt iig een heuvel/ding onder onderwater zodat er hoge golven komen voor golfsurfen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_39551604
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef GenesiZ het volgende:
Nog een paar jaar en dan komt er bij de nieuwe maasvlakte een golfmakerding onder water (ben de naam even kwijt ) Er komt iig een heuvel/ding onder onderwater zodat er hoge golven komen voor golfsurfen.
Boah ..serieus? Dat zou de bom zijn. Heb je er meer info over?
pi_39567571
GenesiZ: Hoe zit dat nou met een boardje maken eventueel voor mij ?
Fingerspitzgefühl
pi_39569445
Ik ben in me tuin bezig, dat is een teringwerk. Mijn boardje is nu af en doet het redelijk goed. Ik moet alleen nog tijd maken voor een 2e want de rocker mag wel wat meer.

Ik zal even die info zoeken over de maasvlakte.
pi_39571231
quote:
Wauw ..dat klinkt dope. Bedankt!
pi_39701563
zolang het ook maar wat beachbreak oplevert voor de skimmers is het ok!:D
Skimboarding NL Our Site
pi_40488109
Dit jaar wordt er voor de 3e keer een skimfest georganiseerd in Nederland. Net als voorgaande jaren wordt het gehouden op het strand bij het Vuurtorenpad in Burgh-Haamstede. Zowel bij hoog tij, als bij laag tij, is dit een goede golfskim spot, maar ook flatlanders kunnen hier goed skimmen, tussen hoog en laat tij in, is het goed flatlanden. Getijden voor die dag:

04.45 uur hoog
10.29 uur laag
17.07 uur hoog
22.55 uur laag

Dit is de flyer voor het skimfest:

Voorkant:

Achterkant:

Er worden tijdens het skimfest ook 3 verschillende competities gehouden, namelijk:
- Waveskim competitie.
- Flatland competitie.
- Kids competitie.
De kids competitie is bedoeld voor skimboarders t/m 14 jaar, hierbij wordt er flatland en waveskim door elkaar gedaan.

Natuurlijk kan je bij de verschillende competities ook leuke prijzen winnen! De eerste prijs bij de waveskim competitie is een Eden pro 2006 skimboard!!!

Burgh-Haamstede is met de auto redelijk goed te bereiken.
- Vanaf Antwerpen via de A12 / A4 richting Bergen op Zoom.
- Via de A58 richting Goes / Middelburg / Vlissingen.
- Bij Goes de A256 nemen, richting Kamperland. (wordt N256)
- Bij splitsing N255 aanhouden, richting Kamperland.
- Daarna N57 richting Burgh-Haamstede.
- Bij Burgh-Haamstede richting Nieuw-Haamstede.

Als je met het openbaar vervoer wilt komen:...... niet aan beginnen....

We hopen natuurlijk véél van onze zuiderburen daar te ontmoeten!

Voor meer info, en inschrijven, kan je kijken op www.skimboarding.nl/skimfest
Skimboarding NL Our Site
pi_48365933
Ik ben vandaag weer eens voor het eerst wezen skimmen. Het water was echt koud, maar daar wen je op een gegeven moment wel aan
pi_48385412
zondag voor het eerst dit jaar naar het strand geweest, heerlijk! was alleen wel m'n (zelfgemaakte) skimboard kwijt na 3 keer skimmen een half uur later hadden we het opgegeven met zoeken. Na een tijdje zitten zagen we drie kindjes ermee kloten, hij was aan komen drijven

Ben nog niet zo'n held ermee, wel voor het eerst een shove-it gedaan
pi_50213117
http://www.youtube.com/watch?v=UqHe1N1uTGk
Prachtig filmpje met chille muziek.

Wat staat er trouwens bij jullie op het agenda? Ik ga in juli eerst naar Hossegor/Seignosse en daarna op 16 en 17 juli naar de Zap Internacional in Santa Cruz
Daarna een maandje chillen in Zuid-Spanje inclusief golfskimmen in Faro de Trafalgar. (mooie beachbreak met golven van 2m )
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_50218987
Wel is gezien op het strand ziet er vet uit, lijkt me wel leuk om is te doen alleen ik weet niet of het moeilijk is te leren?
............................
pi_50226119
Flatland skimmen is wel te leren in een korte periode, golfskimmen is een heel ander verhaal.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  maandag 11 juni 2007 @ 18:03:05 #69
153768 Huppelei
Revolution
pi_50339620
Skimboarden! Heb al een paar keer geflatskimmed met board van vrienden. En 23 Juni eigen board halen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')