abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37725453

Welkom in het 1e centrale Skimboard topic
Heb je er net een lekkere sessie gehad, ben je een nieuwe boardje aan het maken, gekocht of gesloopt, of gewoon zin om wat te discussieren, dan zit je hier in het goede topic.

Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Handige links
quote:
Vorige delen
quote:
OP-pics

Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier

[ Bericht 4% gewijzigd door GenesiZ op 11-05-2006 12:54:24 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_37725571
Omdat we in het snowboard-topic nogal offtopic gingen betreffende skimboarden heb ik hier maar een nieuwe topic geopend. De OP is nog een beetje leeg, maar deze zal voldoende worden aangevuld met meer info en links.

Wil je wat toevoegen aan de OP? links, info of MOOIE pics geef het dan hier aan of mail me.
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:11:07 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37728466
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37728828
*Skimboarder uit het snowboardtopic meldt

Ik doe niet aan golfskimmen, heb niet zo'n skimboard, maar gewoon flatskimmen. (Heet dat zo? )

Nog geen filmpjes of foto's voor handen helaas.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_37728874
Trouwens, die eden skimboards van Forumgek:

Die dus, volgens mij gaat fakie rijden op die kleinste twee niet echt goed, lekker om een shove it op te doen dus.

En hoezo zit er ook opeens nog een vernauwing aan de achterkant op die dingen, is dat voor de zieke ollie shizzle of hoe?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_37729151
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef ForumGek het volgende:
Is dit wat ? (Middelste, is neem ik aan Medium)

Ik moet ff bellen voor de lengte, ik ben niet zo groot dus voor mij zal 90cm wel voldoen. Ik ga er trouwens mee skimmen op laag water, geen golfen dus !

[afbeelding]

Deze kost trouwens ¤69 bij Windsurfingrenesse

Of zou jij (GenesiZ) eentje voor mij willen maken als die van jou goed gelukt is? Mag je er best wat op verdienen aangezien er ook veel werk aan zit !
Ja & ja

Dat board van Eden is perfect. Eden is een beetje hetzelfde als Burton. Een perfect A-merk met genoeg marketinggeld (ook al ligt hun website eruit ) Bel idd even voor de lengte, je moet even de maat opnemen tussen je navel en de grond. Dit is een goede lengte.

Ik wil er ook wel 1 maken voor je, maar dat duurt nog even. Die van mij is gister in de mal gegaan en moet nog een week zo blijven liggen. Dan de rails schuren, verven en uiteraard testen. Ik wil niet iets voor jou gaan bouwen wat gelijk kapot gaat
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:51:31 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37729329
Misschien inderdaad interessant om wat foto's in de OP te zetten. Spreekt toch wat aan he....
Bikini-babes zoals het snowboardtopic moeten hier toch minder moeilijk te vinden zijn. Het valt mij alleen wel wat tegen. Kunnen jullie ze wel vinden?

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37729463
Gaat goed komen dalijk wordt het wat rustiger op mijn werk en dan zal ik de op even uitbreiden.
pi_37729518
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:51 schreef XL het volgende:
Misschien inderdaad interessant om wat foto's in de OP te zetten. Spreekt toch wat aan he....
Bikini-babes zoals het snowboardtopic moeten hier toch minder moeilijk te vinden zijn. Het valt mij alleen wel wat tegen. Kunnen jullie ze wel vinden?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup, van skimweb.net:

Alleen dat hoofd van die roze klopt niet echt.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:03:46 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37729615
Whehehe, een kinked rail
pi_37733566
OP-pics toegevoegd
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:57:19 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37733639
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef GenesiZ het volgende:
OP-pics toegevoegd
Mooie sport, dat zie ik nu al.
pi_37733676
Beetje vreemd dat hier wel veel vrouwen te vinden zijn en voor snowboarden niet
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:04:07 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37733830
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef GenesiZ het volgende:
Beetje vreemd dat hier wel veel vrouwen te vinden zijn en voor snowboarden niet
Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.
pi_37734296
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef XL het volgende:

[..]

Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.
Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OP .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_37735414
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OP .
Amen
pi_37736075
Wheheh...dope topic & OP !

Nog een skimmer uit het snowboard topic

Eden is dus wel een goed merk dus. Over de achterkant zit ik ook een beetje in, wat wij nu doen is alleen maar flat (kan hier ook alleen maar), en dan vooral rondjes draaien, en shove-its. Ik bel vanmiddag wel naar windsurfingrenesse om te vragen wat ze allemaal hebben liggen wat niet direct boven de ¤100 komt !

Ik ga hem toch niet direct kopen dus misschien wacht ik wel af hoe jouw (GenesiZ) board uiteindelijk wordt. Want custom made (en door iemand die écht handig is met dat soort shit) zal niet alleen veel ¤ schelen maar zal ook kwalitatief wel in orde zijn. En snel breken doen die dingen toch niet, tenzij ze vast zitten in het zand en je er een ruk aan geeft !
Fingerspitzgefühl
pi_37738711
100 eur is erg veel geld voor een woodie. Daar krijg je uiteraard wel wat voor terug. Een verstevigd board die licht is en versterkt met glasvezel enzo. Dit is leuk en stoer, maar alleen makkelijk als je ook gaat sliden/grinden oid.

Een normale woodie kan ik wel voor je maken voor 35/40 eur zonder graphic. Gewoon houtlook+een 5-6 lagen blanke jachtlak. Moet ik uiteraard wel eerst die van mij getest hebben en een goed model voor jou vinden. Lang/breed voor lange skims of kort/breed voor shove-its e.d.
pi_37739074
Dat lijkt me opzich wel een relaxte oplossing (dat jij er dus een zou maken). Ik weet alleen niet hoe dat zit met het verzenden, daar zal wel een aardig prijsje aan zitten, maar altijd nog goedkoper dan wanneer ik hem zou kopen.

Ik neem aan dat we hier wel horen hoe het met die van jou gaat, kunnen we daarna overleggen wat ik het beste kan doen !
Fingerspitzgefühl
pi_37740166
Assen is inderdaad niet even te doen met de auto. Versturen is wel te doen. http://www.tpgpost.nl/voo(...)ketten_nederland.jsp

Pakket met AVG-zegel is ¤ 7,25 met een maximumformaat van 140 x 78 x 58 cm. Dat is goed te doen.

We zien het over 2 weekjes. Dan hoop ik hem getest te hebben en dan is het bekijken of ik een dunnere/langere/kortere of grotere rocker moet gaan maken.
pi_37740678
Godver ik wil skimmen op het strand maar ik moet leren voor m'n fuckin examens.

Maar zodra ik die heb gehad is het hup op de fiets, plank onder de arm, speakers aan de tas en gaan .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_37740851
Dit wil ik ook wel even bijhouden
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_37741358
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Godver ik wil skimmen op het strand maar ik moet leren voor m'n fuckin examens.

Maar zodra ik die heb gehad is het hup op de fiets, plank onder de arm, speakers aan de tas en gaan .
Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!

Ik moet alleen niet vergeten goed in te smeren, want ik ben gisteren op het terras verbrand een beetje....
Fingerspitzgefühl
pi_37749905
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:24 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!

Ik moet alleen niet vergeten goed in te smeren, want ik ben gisteren op het terras verbrand een beetje....
Me is jalours. Ik moet nog een tijdje wachten en het weer is heerlijk

Ach, ik kan in de tussentijd mooi een nieuw boardje gaan ontwerpen
pi_37763127
Aangezien het toch rustig is op de zaak, heb ik maar een ontwerp gemaakt voor het volgende boardje. Alleen hoe hij opgebrouwd gaat worden, wil ik nog even bekijken. Ik wil iets met hout en pu-schuim doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')