Shopsquote:
Handige linksquote:Internationaal
Skimcentral - USA
Sandskater - UK
Nederland
Windsurfing Renesse
mavericks TFC
België
Beachshop
Vorige delenquote:
OP-picsquote:
Ja & jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef ForumGek het volgende:
Is dit wat ? (Middelste, is neem ik aan Medium)
Ik moet ff bellen voor de lengte, ik ben niet zo groot dus voor mij zal 90cm wel voldoen. Ik ga er trouwens mee skimmen op laag water, geen golfen dus !
[afbeelding]
Deze kost trouwens ¤69 bij Windsurfingrenesse
Of zou jij (GenesiZ) eentje voor mij willen maken als die van jou goed gelukt is? Mag je er best wat op verdienen aangezien er ook veel werk aan zit!
Jup, van skimweb.net:quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:51 schreef XL het volgende:
Misschien inderdaad interessant om wat foto's in de OP te zetten. Spreekt toch wat aan he....
Bikini-babes zoals het snowboardtopic moeten hier toch minder moeilijk te vinden zijn. Het valt mij alleen wel wat tegen. Kunnen jullie ze wel vinden?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie sport, dat zie ik nu al.quote:
Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef GenesiZ het volgende:
Beetje vreemd dat hier wel veel vrouwen te vinden zijn en voor snowboarden niet
Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef XL het volgende:
[..]
Bij snowboarden vind je ook wel vrouwen, die hebben alleen niet zo vaak kletsnatte tshirts of bikini's aan.
Amenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar als ze dat wel hebben, staan ze ook gelijk in de OP.
Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Godver ik wil skimmen op het strand maar ik moet leren voor m'n fuckin examens.
Maar zodra ik die heb gehad is het hup op de fiets, plank onder de arm, speakers aan de tas en gaan.
Me is jalours. Ik moet nog een tijdje wachten en het weer is heerlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik haal morgen vroeg om 10 uur een vriend van me van school op met de auto en dan karren we langs iemand om een plank op te halen. Rijden we naar een watertje, gaan we dan lekker skimmen !!![]()
Ik moet alleen niet vergeten goed in te smeren, want ik ben gisteren op het terras verbrand een beetje....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |