abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:46:40 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37748182
quote:
Oranje niet voorbij Jong Oranje

Het Nederlands elftal heeft donderdag in Katwijk niet van Jong Oranje kunnen winnen. Het oefenduel eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.

Bondscoach Marco van Basten miste nog enkele van zijn internationals. Jong Oranje, waar Foppe de Haan de scepter zwaait, speelt in mei het EK (Portugal).

Van de 'WK-twijfelgevallen' maakte John Heitinga de beste indruk. De verdediger van Ajax strooide met bruikbare passes en schoof indien mogelijk door naar het middenveld. Klaas-Jan Huntelaar kon niet aantonen waarom Van Basten hem mee naar het WK zou moeten nemen. Kew Jaliens, die eveneens behoorlijk speelde, viel uit met een wond aan zijn linkerbovenbeen.
Oh Sjonnieeeee
Jawel, je keek.
pi_37748288
Mijn gevoel zegt dat Van Basten KJH niet mee neemt... Al is het maar om de meute dwars te zitten.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:51:45 #253
131729 jna
pi_37748330
Dan worden we gegarandeerd winnaar van het jeugd ek.
Jawel, je keek.
pi_37748398
Hij kan het niet in zijn eentje. Hij is ook weer geen Cruijff, Pele, Maradonna of God.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:54:42 #255
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37748417
Hij gaat denk ik ook niet mee..
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:55:57 #256
131729 jna
pi_37748451
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:54 schreef JeroenV het volgende:
Hij kan het niet in zijn eentje. Hij is ook weer geen Cruijff, Pele, Maradonna of God.
De rest van het team is ook zeer goed, zoals Foppe zei: Normaal gesproken heb je de beschikking over gouden gids spelers of spelers van jeugdelftallen. Nu zijn bijna alle spelers vaste waardes bij hun eredivisie team

maarja dit is een beetje offtopic
Jawel, je keek.
pi_37748603
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij gaat denk ik ook niet mee..
Als van Basten the Hunt niet meeneemt en Vennegoor wel is al mijn vertrouwen kwijt in hem. The hunt heeft dit jaar iets van 50 officiële goals gescoord, dat is beter dan Kuyt, Nistelrooy en Vennegoor. Wie snapt het dan nog...
En kom niet aan met stormram, want The Hunt is het scherpst in de 16 en kan je dus ook als 'stormram' gebruiken.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37748653
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij gaat denk ik wel mee..
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:03:21 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37748691
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Als van Basten the Hunt niet meeneemt en Vennegoor wel is al mijn vertrouwen kwijt in hem. The hunt heeft dit jaar iets van 50 officiële goals gescoord, dat is beter dan Kuyt, Nistelrooy en Vennegoor. Wie snapt het dan nog...
En kom niet aan met stormram, want The Hunt is het scherpst in de 16 en kan je dus ook als 'stormram' gebruiken.
Och, ik ben mijn vertrouwen in bondscoach Marco van Basten allang kwijt en ik hoop dat er na het Wk een vervanger komt, laat San Marco maar weer snel uit de voetballerij verdwijnen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37749416
quote:
Van Basten kent geen twijfels: 'Ik ben er uit'

11/5/2006 22:20

Het doelpuntloze oefenduel tegen Jong Oranje heeft bij bondscoach Marco van Basten de laatste twijfels weggenomen over zijn WK-selectie.

'Ik ben er uit. Ik weet welke 23 spelers mee naar het WK in Duitsland gaan', was de aan duidelijkheid niets te wensen overlatende conclusie van Van Basten. 'Deze oefenwedstrijd heeft mij niet op andere gedachten gebracht. Ik zag eerder dingen bevestigd die ik allang vermoedde.'

Toch zal een ieder nog geduld moeten betrachten. De bondscoach houdt zich aan de afspraak pas maandag zijn 23 namen bekend te maken. Hij zette de deur wel op een kier voor een extra spits in zijn selectie. 'Het is niet zeker dat er drie centrumspitsen mee naar Duitsland gaan. Ik kan ook een verdediger minder meenemen.'

Van Basten, die Ruud van Nistelrooy niet gebruikte, liet Klaas-Jan Huntelaar beginnen aan de wedstrijd teegen Jong Oranje. Dirk Kuijt, en later ook Jan Vennegoor of Hesselink, mocht in de tweede helft zijn opwachting maken. Maar geen van de drie spitsen wist het doel te vinden in Katwijk.

Omdat dat ook gold voor alle gebruikte internationals waren er op het veld van Quick Boys geen treffers te aanschouwen. Met een afgekeurde goal van Marvin Emnes en een bal op de paal van Demy de Zeeuw was Jong Oranje nog het dichtste bij een treffer geweest.
Ik denk, aan de hand van dit bericht, dat Huntelaar niet mee gaat .
pi_37749694
Dat dacht ik ook ja...
Ach, misschien wel beter om eerst nog even bij Jong Oranje te ballen en daarna fris bij het Nederlands Elftal te starten.
pi_37749756
quote:
Ajax praat met Melchiot

Volgens verschillende geruchten heeft Martin van Geel de eerste gesprekken met Mario Melchiot reeds achter de rug. De technisch directeur hoopt de rechtsback naar Ajax te halen als opvolger van de vertrekkende Hatem Trabelsi.
Eerder leek Jan Kromkamp nog naar Amsterdam te vertrekken om de nieuwe rechtsback te worden, maar de international heeft inmiddels laten weten dat hij bij Liverpool wil blijven. Nu Melchiot aan Birmingham heeft laten weten zijn aflopende contract niet te willen verlengen heeft Ajax zijn interesse naar de 29-jarige back verlegd.

Melchiot speelde al eerder drie seizoenen in het shirt van Ajax, waarna hij naar Chelsea verkaste waar hij vijf seizoenen actief was. Bij Birmingham was Melchiot bezig aan zijn tweede seizoen.

voetbalprimeur.nl
pi_37749806
Huntelaar gaat wel mee. Een pinchitter ofzo, die kan wel leuk ballen doorkoppen en die shit, maar dr zullen toch echt doelpunten moeten komen, en Huntelaar heeft wel bewezen toch echt de beste te zijn!

Dus VoH, ga jij maar lekker vakantie vieren!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37749912
En als Cziommer niet komt, mag Kiki wel terugkomen

want Musampa gaat weg bij Manchester City alhoewel ik hem niet meer heb gevolgd...

is het nog wat?
pi_37749970
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
En als Cziommer niet komt, mag Kiki wel terugkomen

want Musampa gaat weg bij Manchester City alhoewel ik hem niet meer heb gevolgd...

is het nog wat?
Musampa is nog steeds een prima voetballer vind ik.

Alleen gaat hij nu gewoon terug naar Atletico Madrid, dus het is even afwachten hoe z'n toekomst eruit ziet.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:44:44 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37750958
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Volgens mij is Huntelaar alleen al goed voor ongeveer evenveel goals van Kuijt, Van Nistelrooy en Vennegoor bij elkaar.

Als je Huntelaar niet mee neemt en Vennegoor wel, dan snap ik er ook niet veel meer van. Ik zou ook Huntelaar meenemen. Die bewijst elke week bijna weer dat hij in de laatste minuten kan scoren. Terwijl ik Vennegoor maar weinig goeds zie doen dit seizoen. Ik moet zeggen dat ik niet eens snap hoe hij geselecteerd kan worden maar goed....

Kuijt en Van Nistelrooy staan vast voor mij. Kuijt door zijn inzet en Van Nistelrooy door zijn scorend vermogen. Lijkt me duidelijk. Huntelaar erbij voor scorend vermogen en als stormram.

Huntelaar en Vennegoor zijn allebij sterke spelers en goed in de lucht. Maar Huntelaar scoort meer en is een completere voetballer. Krijgt het voor mekaar om vaak in schietpositie of koppositie te komen. Iets wat bij Vennegoor niet zo is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:17:38 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37752182
Hugo Borst heeft mij teruggemaild, dat waardeer ik dan weer wel, ook al worden we het niet eens.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37752206
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij is Huntelaar alleen al goed voor ongeveer evenveel goals van Kuijt, Van Nistelrooy en Vennegoor bij elkaar.

Als je Huntelaar niet mee neemt en Vennegoor wel, dan snap ik er ook niet veel meer van. Ik zou ook Huntelaar meenemen. Die bewijst elke week bijna weer dat hij in de laatste minuten kan scoren. Terwijl ik Vennegoor maar weinig goeds zie doen dit seizoen. Ik moet zeggen dat ik niet eens snap hoe hij geselecteerd kan worden maar goed....

Kuijt en Van Nistelrooy staan vast voor mij. Kuijt door zijn inzet en Van Nistelrooy door zijn scorend vermogen. Lijkt me duidelijk. Huntelaar erbij voor scorend vermogen en als stormram.

Huntelaar en Vennegoor zijn allebij sterke spelers en goed in de lucht. Maar Huntelaar scoort meer en is een completere voetballer. Krijgt het voor mekaar om vaak in schietpositie of koppositie te komen. Iets wat bij Vennegoor niet zo is.
Met alle respect voor Huntelaar, maar Vennegoor is inderdaad een betere stormram dan Huntelaar als je de ballen hoog in de 16 of in de buurt van de 16 meter gooit. Vennegoor is langer, fysiek steviger en daardoor sterker in de lucht wat betreft "doorkop" ballen. Als van Basten perse een type stormram wil, dan is Vennegoor echt wel een logische keuze. Neemt niet weg dat Huntelaar de betere spits is, maar dus minder geschikt voor het echte stevige doorkopwerk. Als het aan mij ligt zou ik ze denk ik toch allebei meenemen, dan maar 1 positie extra goed bezet. Het zou gewoon klinkklare onzin zijn om iemand thuis te laten die 50 keer scoort in een seizoen. En niet alleen tegen subtoppertjes in de eredivisie, maar ook tegen PSV, Feyenoord en Inter Milaan!
pi_37752211
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hugo Borst heeft mij teruggemaild, dat waardeer ik dan weer wel, ook al worden we het niet eens.
En het antwoord was ? ? ?

Ik ben niet nieuwsgierig ofzo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:09:03 #270
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37752752
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:20 schreef Robar het volgende:

[..]

precies.

ik denk dat Huntelaar wel mee gaat.., als van basten nu al zegt dat er eventueel een extra spits mee gaat en dat het ten koste gaat van een verdediger dan is het wel haast duidelijk
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37752851
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:

[..]
Opvallend, dan zal die Roemeen wel afketsen.
pi_37752857
quote:
De kans dat Nourdin Boukhari bij Ajax vertrekt wordt steeds groter. De in Rotterdam geboren Marokkaan kan een contract tekenen bij FC Nantes, dat volgens het Franse But! serieus geïnteresseerd is.
Ajax deed Boukhari een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, hier ging hij echter nog niet op in. Volgens het Franse tijdschrift heeft hij zijn eerste gesprek met FC Nantes er al opzitten. "De club is serieus geïnteresseerd. Voor mij is dit een kans om op dit niveau te spelen", waren de positieve woorden van Boukhari over de club.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37752875
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:09 schreef WEST het volgende:

[..]

precies.

ik denk dat Huntelaar wel mee gaat.., als van basten nu al zegt dat er eventueel een extra spits mee gaat en dat het ten koste gaat van een verdediger dan is het wel haast duidelijk
Dan is er 1 plek in de verdedigging niet dubbel bezet, en hij zou de plek voor de centrumspits wel 4 keer bezetten
pi_37752884
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik denk, aan de hand van dit bericht, dat Huntelaar niet mee gaat .
Dat hij misschien 4 spitsen meeneemt zegt hij niet voor niks he.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37752923
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan is er 1 plek in de verdedigging niet dubbel bezet, en hij zou de plek voor de centrumspits wel 4 keer bezetten
Volgens mij gaat Kuyt vooral mee voor de rechtsbuitenpositie . .
Voor de spitspositie komen dan 3 man in aanmerking waarvan vennegoor puur alleen als stormram wordt. Ik vind het zo gek nog niet hoor, om 1 spits extra mee te nemen.
pi_37753060
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Kuyt vooral mee voor de rechtsbuitenpositie . .
Voor de spitspositie komen dan 3 man in aanmerking waarvan vennegoor puur alleen als stormram wordt. Ik vind het zo gek nog niet hoor, om 1 spits extra mee te nemen.
Als de nood aan de man is dan schuift Kuijt gewoon daar naar het centrum en van Persie op de rechterkant.
pi_37753133
Melchiot terug zou wel grappig zijn, ik denk alleen niet dat hij aan een tweede termijn moet beginnen.
That's all folks!
pi_37753183
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als de nood aan de man is dan schuift Kuijt gewoon daar naar het centrum en van Persie op de rechterkant.
Als je Huntelaar hebt, dan kun je Kuyt op rechts laten staan
Ach, het maakt me niet uit hoe hij het oplost, ik kan ook leven zonder Huntelaar in de selectie.
Maar ja, hij maakt er wel 50 in een jaar
pi_37753208
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vind kuijt geen goede centrum spits, maar meer een spits die er een beetje bij hangt... in mijn ogen zijn er nu ook maar 2 centrumspitsen Huntelaar en v Nistelrooy.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:35:10 #280
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37753257
Van Basten neemt 3 centrum spitsen mee...
Daar maar verder jongens?
Ajax topic en zulks
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:37:40 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37753308
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij antwoordde mij dat ik "verdomd slecht kan lezen" en in zijn optiek is de column "evenwichtig en dwingt tot nadenken." Ach, meningen verschillen en ik heb hem dan ook weer teruggemaild.
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax topic en zulks
Maar de mensen die de WK-sectie niet bezoeken, waar moeten die over de kweste discussiëren?
pi_37753345
'Vitesse wil trainer Blind'

Danny Blind is niet alleen populair bij de Ajax-supporters, maar ook bij diverse clubs die de ontslagen trainer graag willen aantrekken. Volgens AT5 is Vitesse één van hen. De Arnhemmers proberen Blind binnen te halen om Edward Sturing op te volgen. De oud-trainer van Ajax is naar eigen zeggen ook in beeld bij twee buitenlandse clubs.
pi_37753347
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax topic en zulks
We hebben het toch over Huntelaar?
En Ajax == Huntelaar

pi_37753355
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Urquhart het volgende:

Danny Blind is niet alleen populair bij de Ajax-supporters, maar ook bij diverse clubs die de ontslagen trainer graag willen aantrekken. Volgens AT5 is Vitesse één van hen. De Arnhemmers proberen Blind binnen te halen om Edward Sturing op te volgen. De oud-trainer van Ajax is naar eigen zeggen ook in beeld bij twee buitenlandse clubs.
Leuk voor hem
pi_37753358
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij antwoordde mij dat ik "verdomd slecht kan lezen" en in zijn optiek is de column "evenwichtig en dwingt tot nadenken." Ach, meningen verschillen en ik heb hem dan ook weer teruggemaild.
[..]

Maar de mensen die de WK-sectie boycotten, waar moeten die over de kweste discussiëren?
Zoals Borst altijd reageert . Plaats die hele mail gewoon .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:39:46 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37753363
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

Maar de mensen die de WK-sectie boycotten, waar moeten die over de kweste discussiëren?
Die hebben dan maar pech.. Wat een kinderachtig geneuzel zeg.
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:40:28 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37753382
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Robar het volgende:

[..]

We hebben het toch over Huntelaar?
En Ajax == Huntelaar

Dan is er ook nog een Huntelaar topic in VBL .
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:40:30 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37753383
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Urquhart het volgende:

Heb gisteren ook ergens gelezen dat NAC interesse heeft in DB.

Best logisch, met Ajax wint hij twee prijzen en plaatst zich voor de (voorronde van de) CL.
pi_37753463
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan is er ook nog een Huntelaar topic in VBL .

Dit topic dan maar opdoeken?

pi_37753569
Winter in beeld als assistent trainer

Volgens De Telegraaf is Aron Winter bij Ajax in beeld als assistent van Ten Cate. De oud-international is voor komend seizoen al vastgelegd als trainer van Jong Ajax en kan daardoor betrekkelijk eenvoudig worden doorgeschoven. Eerder werden al John van den Brom en Robert Maaskant genoemd als mogelijke assistenten van Ten Cate.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:50:30 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37753660
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Winter in beeld als assistent trainer

Volgens De Telegraaf is Aron Winter bij Ajax in beeld als assistent van Ten Cate. De oud-international is voor komend seizoen al vastgelegd als trainer van Jong Ajax en kan daardoor betrekkelijk eenvoudig worden doorgeschoven. Eerder werden al John van den Brom en Robert Maaskant genoemd als mogelijke assistenten van Ten Cate.
Wordt dus Surinaams, wie volgen? Patrick Kluivert? Clarence Seedorf? Michael Reiziger?

Surinaams eten (voor tijdens de wedstrijd) is overigens ook wel een idee dan.
pi_37753676
Dat is leuk, lijkt me een uitermate geschikte gast voor zo'n rol.
That's all folks!
pi_37753774
Is Ten Cate al zeker dan.

Zo goed als
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37753791
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wordt dus Surinaams, wie volgen? Patrick Kluivert? Clarence Seedorf? Michael Reiziger?

Nee, nee, nee! (Op de vraag wie er volgen )
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:06:57 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37754015
quote:
Ontslag Blind, Van der Lem en Krol

Gisteren werd door Van Geel en Jaakke officieel medegedeeld dat de hele technische staf ontslagen wordt. Tijdens de persconferentie van gisterochtend werden de redenen genoemd. Maar om nou te zeggen dat die ons overtuigd hebben...

-Al bij het aanstellen van Danny Blind blijkt er weinig vertrouwen in de trainer. Blind is de nummer zoveel op de lijst, nadat o.a. Jol, Rijkaard en Ten Cate al hebben afgezegd. Verder was het zo dat Blind het wel moest worden anders dreigde hij met een rechtzaak (had te maken met een afspraak/toezegging die Van Gaal/Van Eijden hadden gedaan toen Koeman werd aangesteld. Toen is beloofd dat Blind de volgende hoofdtrainer zou worden). Desondanks beweert het bestuur/de directie dat Blind de eerste keus is. Dat ligt dus iets anders.

-Al begin 2006 is er geinformeerd naar een nieuwe trainer. Desondanks beweert men dat men pas dinsdagavond het besluit heeft genomen.

-Danny Blind heeft al vrij snel door dat hij ontslagen zal gaan worden. Nooit krijgt hij steun vanuit het bestuur of de directie m.b.t. zijn functioneren. Zowel intern als in de media niet. Het enige wat er in de media wordt gezegd is dat hij nog een contract heeft tot 2007 en dat men pas evalueert aan het einde van het seizoen. Dat is hetzelfde als zeggen dat men niet van plan is om mededelingen te doen omdat men allang besloten heeft om niet verder met deze trainer door te gaan. Beursgevoelige informatie misschien, maar ook uit het niet geven van uitsluitsel kun je heel gemakkelijk je conclusies trekken. Ook als Blind (terecht) in de media aangeeft dat hij rekent op de steun van het bestuur, krijgt hij deze niet. Desondanks beweert Jaakke dat Blind het hele seizoen de steun heeft gehad van het bestuur. Sterker nog, volgens Jaakke had hij de resultaten die hij heeft behaald (voorronde CL en de beker) niet behaald als hij deze steun niet had gehad. Je profileren en profiteren over 'het graf' van een trainer, wat een zwaktegebod.

-Op de persconferentie over het ontslag van Blind wordt eerst gezegd dat men pas dinsdagavond het besluit heeft genomen en dat men nu pas op zoek gaat naar een nieuwe trainer. Even later zegt Van Geel echter dat ze al een tijd aan het nadenken zijn over een nieuwe trainer omdat het anders niet zou getuigen van beleid als men dat niet zou doen. Hier spreekt hij zichzelf dus duidelijk tegen.

-Blind en consorten moeten na de mededeling gewoon nog twee oefenwedstrijden de ploeg leiden. Blijkbaar heeft men de arrogantie bij het bestuur/directie om iemand eruit te trappen en dan nog aan zijn contract te houden voor het seizoen 2005/2006. Belachelijk.

-En dan hebben we nog het puntje liegen om bestwil of niet? Tijdens de persconferentie herhaalde de voorzitter nog eens, dat de clubleiding niet had willen meedoen aan 'het leugentje om bestwil'. Maar wat staat er in de brief aan de supporters om een nieuwe seizoenkaart aan te schaffen? Dit: 'Tel daarbij de doorbraak van spelers als Maduro, Babel, Emanuelson en Vermaelen en de groei van Stekelenburg, Sneijder, Rosales en Rosenberg en we kunnen zeggen dat Ajax weer gaat doen wat het moet doen: strijden om de titel. Maar wat wordt er gezegd in de persconferentie? Dit: 'Zowel de progressie van het collectief als van individuele spelers - een enkele uitzondering daargelaten - is, in de periode van ruim een jaar, onvoldoende. Om terug te keren op de eerdere vraag zal het antwoord moeten zijn: 'wij liegen alleen om bestwil tegen de supporters van Ajax. Zij weten tenslotte niet beter!'

-Een journalist stelde de vraag aan Jaakke of zijn positie ter discussie staat. Uiteraard niet, kritiek is bij Jaakke aan dovemansoren besteedt. En wat zei hij nou over het aantrekken van de banden met de supporters? Geen idee, dat ging langs ons heen, de laatste jaren zijn supporters wel vaker genegeerd, gepasseerd en voorgelogen. We geloven het toch niet meer.

En dan willen we even afsluiten met een quote:
'Ik ben vanaf 1962 lid. Dan komen er een aantal mensen uit het Gooi en die zeggen dan dat er geen plaats voor je is.' Aldus Gerard van der Lem in BN/De Stem die na zijn ontslag als assistent-trainer bij Ajax niet hoeft te rekenen op een aanbod in een andere functie.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:07:55 #296
148059 Pritt
Atheïst
pi_37754035
Ik weet het niet zo met Aron Winter, is nou man nou echt geschikt voor zo'n taak.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:21:21 #297
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37754356
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef Pritt het volgende:
Ik weet het niet zo met Aron Winter, is nou man nou echt geschikt voor zo'n taak.
Lijkt me juist wel! Zie een beetje een type Rijkaard in hem .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:22:26 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37754383
De transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) staat in de belangstelling van AS Roma. Toch jammer, hij leek mij best haalbaar en tevens een typische Ajax-speler.
pi_37754593
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan mamma Kluivert de pannen weer uit de kast halen....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_37754599
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:07 schreef Pritt het volgende:
Nou, hij lijkt me beter geschikt dan Maaskant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')